Przetargi.pl
Montaż i uruchomienie klimatyzacji w pomieszczeniach należących do Uniwersytetu Gdańskiego wraz z dostawą urządzeń, ich serwisem i konserwacją w okresie gwarancji

Uniwersytet Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 80-952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1A
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5232344 , fax. 058 5232484, 5523741
  • Data zamieszczenia: 2013-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Gdański
    ul. Bażyńskiego 1A 1A
    80-952 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 5232344, fax. 058 5232484, 5523741
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Montaż i uruchomienie klimatyzacji w pomieszczeniach należących do Uniwersytetu Gdańskiego wraz z dostawą urządzeń, ich serwisem i konserwacją w okresie gwarancji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45331200-8, 39717200-3. 2. Przedmiotem zamówienia jest: montaż i uruchomienie klimatyzacji w pomieszczeniach należących do Uniwersytetu Gdańskiego wraz z dostawą urządzeń, ich serwisem i konserwacją w okresie gwarancji. 3. Dostawa, montaż i uruchomienie klimatyzacji odbędzie się w niżej wymienionych pomieszczeniach: 1) w budynku Wydziału Prawa i Administracji UG, Gdańsk ul. Bażyńskiego 6 - pokój nr 4011; 2) w budynku Wydziału Matematyki, Fizyki i Informatyki UG, Gdańsk ul. Wita Stwosza 57 - sala konferencyjna nr 202/203; 3) w budynku Wydziału Oceanografii i Geografii UG, Gdynia al. Marszałka Piłsudskiego 46 - sala ekspozycyjna OA; 4) w budynku Wydziału Ekonomicznego, Sopot ul. Armii Krajowej 119/121: a) pomieszczenie centrali telefonicznej nr 3, b) sekretariat i pokój Dziekana nr 127/107, c) biuro dziekanatu oraz sala konferencyjna nr 128/129, d) sale ćwiczeniowe nr 402, 502, 503, 505, 507, 517, 518, 519. 4. Lokalizację urządzeń należy uzgodnić z Inspektorem nadzoru i Zamawiającym. 5. Klimatyzatory należy zamontować w sposób niepogarszający estetyki pomieszczeń. 6. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: dostawę, montaż i uruchomienie klimatyzacji wraz z wszystkimi pracami towarzyszącymi, takimi jak np. roboty demontażowe wraz z utylizacją, roboty w zakresie instalacji elektrycznych, roboty w zakresie instalacji sanitarnych w tym odprowadzenie skroplin z podłączeniem do istniejącej kanalizacji sanitarnej, roboty budowlane oraz uruchomienie z kontrolą szczelności instalacji chłodniczej azotem pod ciśnieniem, kontrolą szczelności instalacji odprowadzenia skroplin, napełnieniem czynnikiem chłodniczym i regulacją, oraz serwis i konserwację z dostawą materiałów eksploatacyjnych w okresie gwarancji. 7. Do obowiązków Wykonawcy należy dostawa i montaż urządzeń wraz z instalacją freonową, skroplin, zasileniem elektrycznym, sterowaniem, robotami demontażowymi i pełnym zakresem towarzyszących robot budowlanych takich jak np. rekonstrukcja uszkodzonych powierzchni wraz z robotami malarskimi, zabezpieczającymi, porządkowymi ze sprzątaniem pomieszczeń, wykonanie dokumentacji powykonawczej z pomiarami elektrycznymi w 2 egz., dostarczenie instrukcji obsługi oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego, a także serwis i konserwacja wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych w okresie gwarancji. 8. Dokumentacja powykonawcza musi zawierać co najmniej: 1) rysunki i opis techniczny układów klimatyzacji, odprowadzenia skroplin oraz zasilania elektrycznego, wymagane pomiary; 2) DTR urządzeń, aprobaty, deklaracje zgodności, atesty higieniczne; 3) instrukcje obsługi. 9. Opis i wymagane parametry urządzeń: 1) Klimatyzatory mają być wyposażone w inverter, regulator umożliwiający chłodzenie przy niskich temperaturach zewnętrznych, funkcję startu po zaniku napięcia. 2) Klimatyzatory muszą posiadać oznakowanie CE umieszczone na tabliczkach znamionowych lub bezpośrednio na urządzeniu, zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (tekst jednolity Dz. U. 2010 r. nr 138 poz. 935 z późn. zmianami). 3) Klimatyzatory mają mieć automatyczny wybór prędkości wentylatora oraz mają być urządzeniami energooszczędnymi. 4) Jeśli przepisy dotyczą, klimatyzatory muszą mieć dołączone do urządzenia wykorzystującego energię: etykiety i karty produktu sporządzone w języku polskim, które będą zawierały informacje o klasie efektywności energetycznej i podstawowych parametrach urządzenia, np. zużyciu energii i poziomie hałasu (wydane zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 14.09.2012 r. o obowiązkach w zakresie informowania o zużyciu energii przez produkty wykorzystujące energię [Dz. U. z 31.10.2012 r. poz. 1203] - weszła w życie 01.02.2013 r.). 5) Klimatyzatory powinny pracować na ekologicznym czynniku R410. 6) Klimatyzatory muszą zapewniać temperaturę w w/w pomieszczeniach: 20+/- 1 o C. 7) Ze względu na przeznaczenie pomieszczeń Zamawiający wymaga cichej pracy zamontowanych urządzeń. 8) Klimatyzatory muszą umożliwiać sterowanie za pomocą sterownika naściennego lub pilota. 9) Zaproponowane urządzenia muszą posiadać certyfikat EUROVENT. 10. Szczegółowe wymagane parametry jednostek wewnętrznych i zewnętrznych oraz wymagania dotyczące wykonania prac instalacji sanitarnych i elektrycznych określają dokumentacje projektowe ze specyfikacją techniczną stanowiące załącznik nr 2 (do SIWZ). Przedmiar robót należy traktować jako materiał pomocniczy (ryzyko prawidłowości ustalenia przedmiaru i kosztów wykonania przedmiotu przetargu ponosi Wykonawca). 11. Wykonawca zapewnia serwis i konserwację w okresie gwarancji płatną w okresach kwartalnych na podstawie kontrolek z przeprowadzonych przeglądów potwierdzonych przez Zamawiającego i Inspektora nadzoru. Czas reakcji serwisu od zgłoszenia awarii: do 2 godzin. 12. Wymagany okres gwarancji: 36 miesięcy - od daty zakończenia czynności odbioru końcowego. 13. Jeśli gdziekolwiek w dokumentacji projektowej ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych lub SIWZ, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy iż zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu Zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w ww. dokumentach. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (z późniejszymi zmianami), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technicznych i technologicznych Zamawiającego. W przypadku materiałów, których znaki towarowe podano w dokumentacji projektowej poprzez równoważność Zamawiający rozumie zastosowanie takich materiałów, których parametry techniczne jakościowe i technologiczne nie będą gorsze od materiałów jakie zostały przyjęte w dokumentacji projektowej i zostaną zaakceptowane przez Zamawiającego. 14. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej obiektu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453312008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4.000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych). Wadium Wykonawca wnosi przed upływem terminu składania ofert. 2. W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 3. Poręczenie, gwarancja, o których mowa w pkt 2 powinny być ważne przez okres związania ofertą - kserokopia wadium powinna być dołączona do oferty, a oryginał dołączony do oferty w osobnej kopercie. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania z ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 4. Oferta niezabezpieczona w wymaganym terminie wadium, spowoduje wykluczenie Wykonawcy przez Zamawiającego. 5. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum, kilku z nich lub wszystkich konsorcjantów łącznie. 6. Miejsce złożenia wadium. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść w terminie składania ofert przelewem na konto: BANK PEKAO S.A. IV/O Gdańsk Nr 54124012711111000014925434 z oznaczeniem: Wadium do postępowania nr A120-211-169/13/PJ - montaż i uruchomienie klimatyzacji. Potwierdzeniem tej formy będzie kopia przelewu (wpłaty) załączona do oferty. Wadium wniesione w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie (rozdział X SIWZ) znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Ewentualne przesunięcie terminu składania ofert jest jednoznaczne z przesunięciem terminu wniesienia wadium. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania, a ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana, 4) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 oraz 26 ust. 2d lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 10. Zwrot wadium: 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 9 ppkt 4. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) Z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy, Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na pisemny wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. 4) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy. 11. W przypadku przedłużenia okresu związania ofertą, Wykonawca musi jednocześnie przedłużyć okres ważności wadium albo jeżeli nie jest to możliwe wnieść nowe wadium na przedłużony okres związania ofertą. 12. Ponowne złożenie wadium lub jego przedłużenie: 1) Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium, a jeśli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. W związku z przedłużeniem terminu związania ofertą po wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium lub przedłużenia jego ważności przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 2) Zamawiający żąda w określonym terminie ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu je zwrócono, jeśli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach