Przetargi.pl
DOKOŃCZENIE WENTYLACJI MECHANICZNEJ KUCHNI I POMIESZCZEŃ POMOCNICZYCH W RAMACH ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. BUDOWA CENTRUM AKTYWIZACJI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W TCZEWIE

Powiat Tczewski ogłasza przetarg

  • Adres: 83-110 Tczew, ul. Piaskowa 2
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 7734 800
  • Data zamieszczenia: 2013-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Tczewski
    ul. Piaskowa 2 2
    83-110 Tczew, woj. pomorskie
    tel. 58 7734 800
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.tczew.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOKOŃCZENIE WENTYLACJI MECHANICZNEJ KUCHNI I POMIESZCZEŃ POMOCNICZYCH W RAMACH ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. BUDOWA CENTRUM AKTYWIZACJI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W TCZEWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1 Przedmiotem postępowania wykonanie robót budowlanych w celu dokończenia zadania polegającego na wyposażeniu pomieszczeń kuchni w instalację wentylacji mechanicznej, niezbędną do realizacji zadania inwestycyjnego pn. Budowa Centrum Aktywizacji Osób Niepełnosprawnych w Tczewie. 2.2 Roboty będą polegały na dokończeniu wykonania instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej kuchni oraz pomieszczeń pomocniczych (tj. przygotowalni, zmywalni, rozdzielni, pomieszczenia na odpadki, obieralni, magazynu zasobów oraz korytarzy), ponieważ poprzedni Wykonawca przedmiotowego zadania (wyłoniony w drodze przetargu nieograniczonego nr ZP.272.8.2012) nie wywiązał się należycie z umowy i nie dokończył robót. 2.3 Adres obiektu, na którym prowadzone będą roboty budowlane - budynek Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Tczewie przy ul. Grunwaldzkiej 1 w Tczewie, dz. Nr 22 (Obręb 10) - część przylegająca do nowo wybudowanego Budynku Centrum Aktywizacji Osób Niepełnosprawnych w Tczewie (pod tym samym adresem). 2.4 Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, składająca się z następujących pozycji: 1) Nazwa: PROJEKT WYKONAWCZY INSTALACJI WENTYLACJI MECHANICZNEJ KUCHNI I POMIESZCZEŃ POMOCNICZYCH, - Autor: HYDRO-TERM Biuro Projektowo-Inwestycyjne, Aleja Wojska Polskiego 90A/b, 82-200 Malbork, - Obiekt: Centrum Transferu Systemów Wsparcia Rozwoju i Aktywizacji Osób Niepełnosprawnych w Tczewie, - Adres: Tczew, ul. Grunwaldzka 1, dz. Nr 22 (obręb 10), - Stadium: PROJEKT WYKONAWCZY, - Branża: Sanitarna, - Kierownik pracowni: mgr inż. A. Papaj, Projektant: mgr inż. J. Popławski, Asystent: mgr inż. K. Wyrwaszewska, Sprawdzający: mgr inż. A. Papaj, - Miejsce i data opracowania: Malbork, październik 2011 r.; 2) Nazwa: SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH - Autor: HYDRO-TERM Biuro Projektowo-Inwestycyjne, Aleja Wojska Polskiego 90A/b, 82-200 Malbork, - Nazwa inwestycji: Centrum Transferu Systemów Wsparcia Rozwoju i Aktywizacji Osób Niepełnosprawnych w Tczewie, - Adres: Tczew, ul. Grunwaldzka 1, działka nr 22 (obręb 10), - Branża: Sanitarna, - Opracował: mgr inż. Adam Papaj, - Data opracowania: luty 2012 r.; 3) Opracowanie pn.: INWENTARYZACJA, - Nazwa inwestycji: Stan instalacji wentylacji mechanicznej, elektrycznej i wykonania robót budowlanych kuchni i pomieszczeń pomocniczych Centrum Transferu Systemów Wsparcia Rozwoju i Aktywizacji Osób Niepełnosprawnych, - Autor: Biuro Obsługi Inwestycji i Nieruchomości Tomasz Landsberg, - Adres inwestycji: Tczew, ul. Grunwaldzka 1, dz. Nr 22 (obręb 10) - Inwentaryzowali: mgr inż. Tomasz Landsberg, mgr inż. Anna Śliwińska oraz mgr inż. Franciszek Piechocki, - Miejsce i data opracowania: Gdańsk, 25 grudnia 2012 r.. UWAGI: 1. Pierwsze dwa ww. opracowania stanowią dokumentację projektową zadania, natomiast trzecie opracowanie określa zakres robót niezbędnych do jego dokończenia. Przedmiotowe zadanie zostało rozpoczęte i częściowo wykonane przez Wykonawcę wyłonionego w drodze przetargowej w maju 2012 roku, który nie wywiązał się z umowy to jest nie był w stanie dokończyć zadania, uruchomić urządzeń i przekazać Zamawiającemu (nawet w części, która została wykonana). Z uwagi na powyższe Zamawiający zlecił wykonanie inwentaryzacji, która określa zakres robót niezbędnych do dokończenia zadania. 2. Dodatkowym obowiązkiem Wykonawcy będzie wykonanie odpowiedniego zakresu robót elektrycznych, polegających na naprawie zniszczonej przez poprzedniego Wykonawcę części instalacji elektrycznej w piwnicy budynku. Zniszczenie powstało w trakcie wykonywania przez niego robót budowlanych związanych z montażem i podłączeniem do prądu wentylatora w jednym z pomieszczeń piwnicznych. Ten zakres robót został pominięty przez autora opracowania pn. INWENTARY-ZACJA, ponieważ wykonanie tej naprawy nie jest powiązane z prawidłowym wykonaniem i dokończeniem zadania, ale ze względu na to, iż winę za nie ponosi poprzedni Wykonawca musi ten zakres robót zostać wykonany przez Wykonawcę, wyłonionego w ramach niniejszego przetargu. 2.5 Wykonawca musi mieć świadomość, że wynagrodzenie za wykonanie pełnego zakresu robót budowlanych będzie wynagrodzeniem ryczałtowym, mimo, iż w niektórych opracowaniach, wchodzących w zakres dokumentacji przetargowej mogą być inne zapisy dotyczące np. sporządzania obmiarów. 2.6 W związku z art. 30 ust. 4 i 5 Ustawy i faktem, iż Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia m.in. poprzez wymaganą przepisami Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisywanych. Wykonawca natomiast zobowiązany jest do zastosowania rozwiązań równoważnych co do ich cech i parametrów, przy czym rozwiązania te muszą oznaczać stosowanie rozwiązań nie gorszych niż rozwiązania, które są opisane przez Zamawiającego. Zastosowanie rozwiązań równoważnych musi gwarantować wykonanie konkretnie zaprojektowanych rozwiązań projektowych, które projekt realizuje, a ich zastosowanie musi zapewnić kompatybilność z zastosowanymi urządzeniami, wyrobami i technologią. 2.7 Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu planowanych robót budowlanych dla prawidłowego przygotowania oferty i realizacji zamówienia. 2.8 Warunki prowadzenia robót: 2.8.1 Wymagania dotyczące zasad prowadzenia robót i realizacji budowy podaje Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 2.8.2 Obowiązkiem Wykonawcy będzie dokonanie demontażu wybranych elementów instalacji (które zostały wytypowane do demontażu ze względu na ich nieodpowiednie parametry lub sposób montażu) w sposób szczególnie staranny, ponieważ będą one zwrócone poprzedniemu Wykonawcy robót. Wykonawca będzie przekazywać te elementy Zamawiającemu protokolarnie i będzie odpowiedzialny za stan techniczny tych elementów po demontażu. Elementy te będą składowane w wyznaczonym przez Zamawiającego miejscu. 2.8.3 Wykonawca musi posiadać lub dysponować miejscem z pozwoleniem na utylizację materiałów rozbiórkowych. 2.9 Do obowiązków Wykonawcy, w ramach ustalonego wynagrodzenia ryczałtowego za przedmiot niniejszego zamówienia, należy: 2.9.1 Wykonanie wszystkich robót towarzyszących wynikających z technologii robót. 2.9.2 Zabezpieczenie placu budowy w sposób trwały i wyraźny przed osobami trzecimi także w czasie przerw technologicznych, ustalenie stałego nadzoru osobowego w miejscach zagrożenia wypadkiem osób przypadkowych. 2.9.3 Zabezpieczenie i oznakowanie własnym kosztem i staraniem placu budowy. 2.9.4 Wykonanie pomiarów wykonawczych i powykonawczych, wymaganych odpowiednimi przepisami. 2.9.5 Uzgodnienie z administratorem nieruchomości miejsc poboru prądu i wody dla potrzeb budowy. Wykonawca musi być przygotowany na to, iż będzie się od niego wymagać założenia podliczników do rozliczenia kosztów zużycia prądu i wody na czas trwania robót budowlanych oraz ponoszenia kosztów związanych z zużyciem energii elektrycznej, wody i odprowadzenia ścieków w trakcie trwania robót. 2.9.6 Doprowadzenie pomieszczeń/terenów udostępnionych na czas prowadzenia robót budowlanych przez Wykonawców tych pomieszczeń/terenów do stanu technicznego w jakim je przejmował. 2.9.7 Wykonywanie niezbędnych badań w celu udokumentowania odpowiedniej jakości i parametrów wykonania prac. 2.10 ZASTRZEŻENIA: 2.10.1 Zamawiający zastrzega sobie prawo dysponowania nieruchomością, na której prowadzone będą roboty budowlane w uzgodnieniu z Wykonawcą robót. 2.10.2 W przypadku zatrudnienia podwykonawców, Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za działania i zaniechania podwykonawców, jak również za jakość wykonanych przez nich robót. 2.10.3 Wykonawca udziela pisemnej gwarancji jakości na przedmiot umowy - na okres 60 miesięcy, licząc od dnia bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu umowy. 2.10.4 Zamawiającemu przysługuje rękojmia za wady przedmiotu umowy - na okres 60 miesięcy, licząc od dnia bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453312008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1 Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w kwocie 2 000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące 00/100). 8.2 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, wskazanego w punkcie 11.1 SIWZ. 8.3 Wadium może być wnoszone w następujących formach: 8.3.1 pieniądzu, 8.3.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 8.3.3 gwarancjach bankowych, 8.3.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 8.3.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 8.4 Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu to należy je wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Tczewie 15 8345 0006 0000 0954 2000 0064. Wykonawca powinien dołączyć do oferty kserokopię wniesienia wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - przetarg nr ZP.272.3.2013. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego, który należy złożyć łącznie z ofertą. Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium, o których mowa w punkcie 8.3 muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 8.5 W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż w pieniądzu, w treści tego dokumentu powinna znaleźć się treść art. 46 ust. 4a i 5 ustawy określająca okoliczności zatrzymania wadium przez Zamawiającego (brak tej treści w dokumencie będzie skutkowało odrzuceniem oferty). Poza tym z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. 8.6 W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w punkcie 8.4 SIWZ. 8.7 Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku określa Ustawa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.powiat.tczew.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach