26 Wojskowy Oddział Gospodarczy - JW 4809 ogłasza przetarg
- Adres: 05-131 Zegrze, ul. Juzistek 2
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 6883888 , fax. 22 6883868
- Data zamieszczenia: 2013-02-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy - JW 4809
ul. Juzistek 2 2
05-131 Zegrze, woj. mazowieckie
tel. 22 6883888, fax. 22 6883868
REGON: 14291704000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYKONANIE USŁUGI W ZAKRESIE PRZEGLĄDU I BADAŃ DOZOROWYCH CYSTERN I ZBIORNIKÓW PALIWOWYCH, LEGALIZACJI I WZORCOWANIA DYSTRYBUTORÓW, SPRAWDZENIA SOND POMIAROWYCH, CZYSZCZENIA ZBIORNIKÓW PALIWOWYCH ORAZ WYŁĄCZENIE Z EKSPLOATACJI ZBIORNIKÓW PALIWOWYCH W JEDNOSTCE WOJSKOWEJ 4809 W ZEGRZU ORAZ W JEDNOSTKACH WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH NA JEJ ZAOPATRZENIU - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
WYKONANIE USŁUGI W ZAKRESIE PRZEGLĄDU I BADAŃ DOZOROWYCH CYSTERN I ZBIORNIKÓW PALIWOWYCH, LEGALIZACJI I WZORCOWANIA DYSTRYBUTORÓW, SPRAWDZENIA SOND POMIAROWYCH, CZYSZCZENIA ZBIORNIKÓW PALIWOWYCH ORAZ WYŁĄCZENIE Z EKSPLOATACJI ZBIORNIKÓW PALIWOWYCH W JEDNOSTCE WOJSKOWEJ 4809 W ZEGRZU ORAZ W JEDNOSTKACH WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH NA JEJ ZAOPATRZENIU - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 716310000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: cena za jednąroboczogodzinę
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Prowadzenie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami drogowymi realizowanymi przez powiat nowodworski ujętymi w budżecie powiatu na rok 2016
Dodano: 2016-07-20 - Prowadzenie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami drogowymi realizowanymi przez powiat nowodworski ujętymi w budżecie powiatu na rok 2016
Dodano: 2016-06-20 - Prowadzenie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami drogowymi realizowanymi przez powiat nowodworski ujętymi w budżecie powiatu na rok 2016
Dodano: 2016-06-02 - Serwis instalacji i urządzeń Szpitala.
Dodano: 2016-04-06 - Serwis instalacji i urządzeń Szpitala.
Dodano: 2016-03-29 - Serwis instalacji i urządzeń Szpitala
Dodano: 2016-03-17 - P-4-SERWIS2-2014 na serwis instalacji i urządzeń Szpitala
Dodano: 2014-01-27 - P-1-SERWIS-2014 na serwis instalacji i urządzeń Szpitala
Dodano: 2014-01-16 - przeprowadzenie 5-letniego przeglądu stanu technicznego budynków NIZP-PZH
Dodano: 2013-06-10 - P5SERVICE2011 zapewnienie profesjonalnego serwisu instalacji i urządzeń nowowybudowanego budynku B Szpitala Ginekologiczno-Położniczego INFLANCKA.
Dodano: 2011-02-15