Powiat Nowodworski ogłasza przetarg
- Adres: 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Ignacego Paderewskiego 1B
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 765 32 90 , fax. 22 765 32 91
- Data zamieszczenia: 2016-06-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Nowodworski
ul. Ignacego Paderewskiego 1B 1B
05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie
tel. 22 765 32 90, fax. 22 765 32 91
REGON: 01327003400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowodworski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prowadzenie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami drogowymi realizowanymi przez powiat nowodworski ujętymi w budżecie powiatu na rok 2016 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami drogowymi realizowanymi przez Powiat nowodworski ujętymi w budżecie powiatu na rok 2016. Postepowanie stanowi II i III część ww zamówienia. Niniejsze postępowanie zostało podzielone na dwie części: część II: Zadanie dotyczące nadzoru inwestorskiego inwestycji pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 2413W Wojszczyce - Janowo - Nowy Modlin część III: Zadanie dotyczące nadzoru inwestorskiego inwestycji pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 2422W Nasielsk - Strzegocin Obowiązki Inspektora nadzoru Inwestorskiego: 1) pełny zakres czynności określonych w ustawie z dnia 07-07-1994r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290) 2) reprezentowanie zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, 3) sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 4) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru robót, 5) potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy. Wykonawca - Inspektor nadzoru inwestorskiego: 1) musi spełniać wymogi niezbędne do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie określone ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290), a w tym winien posiadać uprawnienia budowlane uprawniające do wykonywania nadzoru inwestorskiego stwierdzone decyzją w specjalności określonej w art. 14 ust. 1 punkt 5 Prawa budowlanego. 2) winien być członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z wymogami art. 12 ust. 7 ustawy Prawo budowlane, 3) winien wykazać się dyspozycyjnością odpowiednią do pełnienia nadzoru robót będących przedmiotem niniejszego postępowania. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przebywał na budowie z częstotliwością zapewniającą właściwą kontrolę wykonywanych robót.. Codzienny pobyt Inspektora Nadzoru na budowie i kontrola wykonywanych robót będzie następować bez konieczności otrzymania dodatkowego zawiadomienia od Zamawiającego. 4) W przypadku powiadomienia przez Zamawiającego o konieczności dokonania inspekcji w trybie pilnym, wynikającym z sytuacji powstałej na placu budowy, Inspektor zobowiązany będzie do przybycia na budowę, bądź do siedziby Zamawiającego, w terminie do 4 godzin (czas stawienia się na wezwanie zamawiającego Wykonawca określi w formularzu ofertowym) od otrzymania takiej informacji. Szczegółowy opis stanowi załącznik nr 1 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 716310000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wadium nie jest wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji na wezwanie Zamawiającego
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nowodworski.pl - zakładka Zamówienia Publiczne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Prowadzenie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami drogowymi realizowanymi przez powiat nowodworski ujętymi w budżecie powiatu na rok 2016
Dodano: 2016-07-20 - Prowadzenie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami drogowymi realizowanymi przez powiat nowodworski ujętymi w budżecie powiatu na rok 2016
Dodano: 2016-06-20 - Serwis instalacji i urządzeń Szpitala.
Dodano: 2016-04-06 - Serwis instalacji i urządzeń Szpitala.
Dodano: 2016-03-29 - Serwis instalacji i urządzeń Szpitala
Dodano: 2016-03-17 - P-4-SERWIS2-2014 na serwis instalacji i urządzeń Szpitala
Dodano: 2014-01-27 - P-1-SERWIS-2014 na serwis instalacji i urządzeń Szpitala
Dodano: 2014-01-16 - przeprowadzenie 5-letniego przeglądu stanu technicznego budynków NIZP-PZH
Dodano: 2013-06-10 - WYKONANIE USŁUGI W ZAKRESIE PRZEGLĄDU I BADAŃ DOZOROWYCH CYSTERN I ZBIORNIKÓW PALIWOWYCH, LEGALIZACJI I WZORCOWANIA DYSTRYBUTORÓW, SPRAWDZENIA SOND POMIAROWYCH, CZYSZCZENIA ZBIORNIKÓW PALIWOWYCH ORAZ WYŁĄCZENIE Z EKSPLOATACJI ZBIORNIKÓW PALIWOWYCH W JEDNOSTCE WOJSKOWEJ 4809 W ZEGRZU ORAZ W JEDNOSTKACH WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH NA JEJ ZAOPATRZENIU
Dodano: 2013-02-21 - P5SERVICE2011 zapewnienie profesjonalnego serwisu instalacji i urządzeń nowowybudowanego budynku B Szpitala Ginekologiczno-Położniczego INFLANCKA.
Dodano: 2011-02-15