Przetargi.pl
Serwis instalacji i urządzeń Szpitala.

Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 03-401 Warszawa, Al. Solidarności 67
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 6187190 , fax. 22 6187190
  • Data zamieszczenia: 2016-04-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    Al. Solidarności 67 67
    03-401 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 6187190, fax. 22 6187190
    REGON: 01229882300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpraski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Serwis instalacji i urządzeń Szpitala.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie niezawodnej pracy systemów i urządzeń technicznych Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego w Warszawie, a także dokonywanie ich okresowych przeglądów i dopuszczeni przez okres 12 miesięcy według niniejszej SIWZ. Zestawienie urządzeń i systemów podlegających postępowaniu precyzuje tabela zamieszczona w SIWZ. Uwagi: wg DP - dokładna specyfikacja, według dokumentacji powykonawczej Przeglądy urządzeń i systemów objętych gwarancją winny być wykonywane przez producenta lub autoryzowany Serwis - zgodnie z dokumentacją powykonawczą. Przeglądy urządzeń i systemów nie objętych gwarancją winny być wykonywane przez osoby/firmy posiadające odpowiednie uprawnienia, koncesje, autoryzacje, zatrudniające osoby z certyfikatami szkoleń producentów poszczególnych systemów - jeżeli takie są wymagane powszechnie obowiązującymi przepisami. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania wszelkich innych przeglądów wymaganych prawem (w tym przeglądów budowlanych), dla utrzymania sprawności obiektu i zainstalowanych w nim systemów i urządzeń, wraz z wpisem do Książek Obiektu, nawet jeśli nie wyszczególniono ich w tabeli. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić prawidłowe funkcjonowanie wszystkich pozostałych systemów (nie wymienionych w tabeli) w tym m.in. instalacji hydraulicznej, sanitarnej, drzwi, okien. 2. Zakres obowiązków Wykonawcy obejmuje: a) wykonywanie przez Wykonawcę przeglądów okresowych; b) obsługę i koordynację zgłoszeń usterek i awarii zgodnie z zapisami § 3 projektu umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ; c) usuwanie usterek i awarii oraz prowadzenie działań mających na celu minimalizację szkodliwych skutków awarii; d) zapewnienie hot-line 24/7/365 do zgłaszania usterek i awarii w obszarach serwisowanych przez Wykonawcę; e) wykonywanie czynności obsługi okresowej wymagających odnotowania w dziennikach obsługi, w tym bieżące czyszczenie, konserwacja, kontrola sprawności, uzupełnianie i wymiana materiałów eksploatacyjnych pomocniczych, także dostarczanych przez Zamawiającego; f) realizowanie pozostałych działań - szczegółowo określonych w dokumentacji techniczno ruchowej. 3. Zamawiający informuje, iż koszty części zużywających się podczas normalnej eksploatacji oraz części zamiennych po okresie gwarancyjnym, niezbędnych do utrzymania i/lub przywrócenia sprawności technicznej Systemu będą ponoszone przez Zamawiającego. Za ww. elementy Wykonawca wystawi odrębne faktury lub koszty te doliczy do najbliższej faktury za serwis. Zleceniobiorca dokona wymiany uszkodzonego elementu nieobjętego gwarancją, po wcześniejszym zaakceptowaniu kosztorysu przez Zamawiającego. Zamawiającemu przysługuje prawo dostarczenia materiału we własnym zakresie lub wskazania miejsca nabycia, jeśli miejsce to oferować będzie element tożsamy (lub jego zamiennik) po niższej od oferowanej przez Wykonawcę cenie. 4. UWAGA!!! Zamawiający zaleca Wykonawcom zapoznanie się - przed złożeniem oferty - z przedmiotem zamówienia w naturze. W tym celu należy skontaktować się z p. Katarzyną Wiśniewską, tel. 22 555 12 18.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 716310000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji serwisu (awaria)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalpraski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach