Związek Międzygminny "Pilski Region Gospodarki Odpadami Komunalnymi" ogłasza przetarg
- Adres: 64-920 Piła, ul. Dąbrowskiego 8
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 694633733; 694635335
- Data zamieszczenia: 2013-03-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Związek Międzygminny "Pilski Region Gospodarki Odpadami Komunalnymi"
ul. Dąbrowskiego 8 8
64-920 Piła, woj. wielkopolskie
tel. 694633733; 694635335
REGON: 30230680500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.prgok.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: związek międzygminny
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót remontowo-budowlanych III piętra budynku usługowego w Pile w ramach formuły zaprojektuj i wybuduj. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja zadania p.n. Wykonanie robót remontowo-budowlanych III piętra budynku usługowego w Pile w ramach formuły zaprojektuj i wybuduj, składająca się z: 1) opracowania kompletnej pełnobranżowej dokumentacji projektowej adaptacji III piętra budynku usługowego zlokalizowanego w Pile przy ul. Dąbrowskiego 8 na potrzeby Zamawiającego wraz ze zgłoszeniem wykonania planowanych do wykonania robót remontowo-budowlanych w Wydziale Budownictwa i Architektury Starostwa Powiatowego w Pile; 2) uzyskanie zaświadczenia wydanego przez Wydział Budownictwa i Architektury Starostwa Powiatowego w Pile o nie wnoszeniu sprzeciwu do złożonego zgłoszenia o którym mowa wyżej; 3) opracowania kompletnego pełnobranżowego projektu aranżacji wnętrz - pomieszczeń biurowych, korytarzy, hallu i łazienek, III piętra budynku usługowego zlokalizowanego w Pile przy ul. Dąbrowskiego 8 obejmującego: a) część opisową wyszczególniającą zakres rzeczowy planowanych do wykonania robót remontowo-budowlanych oraz technologię ich wykonania; zestawienie materiałów, ich parametry techniczne; numerację, przeznaczenie - funkcję i sposób wykończenia - aranżacji wszystkich pomieszczeń III piętra, sporządzony dla każdego pomieszczenia oddzielnie; b) część rysunkową na którą składają się: rzuty III kondygnacji przedstawiającej planowaną aranżację wraz z kolorystyką, ustawieniem wyposażenia - mebli w poszczególnych pomieszczeniach, korytarzach i łazienkach oraz naniesieniem informacji na temat przeznaczenia - funkcji, liczby pracowników, numeracji poszczególnych pomieszczeń; wizualizacje planowanej aranżacji wykonane komputerowo i sporządzone dla III kondygnacji oraz odrębnie dla każdego z pomieszczeń; proponowaną kolorystykę poszczególnych pomieszczeń oraz wyposażenia; c) zestawienie wyposażenia - nazwa, producent, typ, rodzaj, ilość wraz z załączeniem kart katalogowych, folderów lub fotografii sporządzone dla każdego pomieszczenia oddzielnie i jako zestawienie zbiorcze dla całej III kondygnacji; d) konsultacje z Zamawiającym proponowanych rozwiązań oraz uzyskanie zatwierdzenia projektu aranżacji wnętrz przez Zamawiającego; 4) wykonania pełnobranżowych robót remontowo-budowlanych związanych z adaptacją III piętra budynku usługowego zlokalizowanego w Pile przy ul. Dąbrowskiego 8; 5) dostawa i montaż wyposażenia; 6) przygotowanie dokumentacji powykonawczej i przekazanie jej Zamawiającemu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452131509
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 63 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: WADIUM: 8.000,00 PLN, Słownie: osiem tysięcy złotych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ocena jakości
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prgok.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Termomodernizacja budynku administracyjnego Urzędu Gminy
Dodano: 2016-05-09 - Remont pomieszczeń w budynkach Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz
Dodano: 2015-10-22 - TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ADMINISTRACYJNEGO NA TERENIE SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO W SZRENIAWIE
Dodano: 2015-10-07 - Remont pomieszczeń w budynku Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz - część 1 remont sali sesyjnej i biura w zakresie wykonania robót instalacyjnych, malarskich i remontu parkietu
Dodano: 2015-09-18 - Remont pomieszczeń w budynku Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz - część 1 remont sali sesyjnej i biura w zakresie wykonania robót instalacyjnych, malarskich i remontu parkietu
Dodano: 2015-08-31 - Rozbudowa i przebudowa Urzędu Gminy w Kawęczynie
Dodano: 2015-03-31 - Przebudowa budynku biurowego położonego w Poznaniu przy ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 404 na potrzeby Wydziału Działalności Gospodarczej i Rolnictwa Urzędu Miasta Poznania
Dodano: 2015-01-16 - Zmiana sposobu użytkowania budynku domu ogrodnika na potrzeby administracji
Dodano: 2013-12-17 - Modernizacja pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego w Poznaniu, położonym przy ul. Jackowskiego 18
Dodano: 2013-08-01 - Adaptacja budynku przy ul. Benesza 1 w Koninie na cele administracyjne
Dodano: 2012-11-27