Przetargi.pl
Rozbudowa i przebudowa Urzędu Gminy w Kawęczynie

Gmina Kawęczyn ogłasza przetarg

  • Adres: 62-704 Kawęczyn, Kawęczyn 48
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2885910 , fax. 063 2885940
  • Data zamieszczenia: 2015-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kawęczyn
    Kawęczyn 48 48
    62-704 Kawęczyn, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2885910, fax. 063 2885940
    REGON: 31101948000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kaweczyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i przebudowa Urzędu Gminy w Kawęczynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Rozbudowa i przebudowa Urzędu Gminy w Kawęczynie Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa Urzędu Gminy w Kawęczynie. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w trzech etapach. Obejmował on będzie wykonanie niżej wymienionych prac: 1) roboty ziemne; 2) ławy, ściany fundamentowe, izolacje; 3) ściany parteru; 4) strop TERIVA 6.0 nad parterem; 5) ściany piętra; 6) strop TERIVA 4,0/1 nad piętrem; 7) ściany poddasza; 8) schody wewnętrzne; 9) dach konstrukcja; 10) dach pokrycie; 11) ścianki działowe; 12) zadaszenie schodów; 13) pochylnia; 14) schody zewnętrzne. 15) stolarka okienna; 16) instalacja elektryczna; 17) instalacja sanitarna; 18) podłoża i posadzki; 19) tynki i okładziny wewnętrzne; 20) sufity podwieszane; 21) stolarka drzwiowa; 22) malowanie; 23) termoizolacja ścian zewnętrznych; 24) sztukateria elewacyjna; 25) opaska wokół budynku; 26) parking, chodnik; 27) wyposażenie łazienki dla osób niepełnosprawnych; 28) roboty uzupełniające. Podział na etapy nastąpi w porozumieniu z wybranym Wykonawcą i zostanie ujęty w harmonogramie rzeczowo - finansowym , stanowiącym załącznik do umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452131509
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20 000,00 PL Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wnosząc lub wpłacając wadium przetargowe należy je oznaczyć tytułem: wadium na wykonanie robót budowlanych pn. Rozbudowa i przebudowa Urzędu Gminy w Kawęczynie Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Rejonowy Bank Spółdzielczy w Malanowie Oddział w Kawęczynie 45 8557 0009 0400 0101 2004 0036 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu musi być potwierdzone w ofercie kserokopią wpłaty. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - do oferty należy dołączyć oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi jednoznacznie wynikać, termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp. Wadium dla grupy Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum), może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: GWARANCJA JAKOŚCI WYKONANYCH ROBÓT
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.kaweczyn.pl/index.php?pid=217
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach