Przetargi.pl
Przebudowa budynku biurowego położonego w Poznaniu przy ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 404 na potrzeby Wydziału Działalności Gospodarczej i Rolnictwa Urzędu Miasta Poznania

Wielkopolskie Centrum Wspierania Inwestycji Sp.z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 61-441 Poznań, ul. 28 Czerwca 1956 r. 400
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 6686984 , fax. 61 6686992
  • Data zamieszczenia: 2015-01-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wielkopolskie Centrum Wspierania Inwestycji Sp.z o.o.
    ul. 28 Czerwca 1956 r. 400 400
    61-441 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 6686984, fax. 61 6686992
    REGON: 63030345400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wcwi.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku biurowego położonego w Poznaniu przy ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 404 na potrzeby Wydziału Działalności Gospodarczej i Rolnictwa Urzędu Miasta Poznania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja Przedsięwzięcia p.n.: Przebudowa budynku biurowego położonego w Poznaniu przy ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 404 na potrzeby Wydziału Działalności Gospodarczej i Rolnictwa Urzędu Miasta Poznania. 2. Przedsięwzięcie swoim zakresem obejmuje, w szczególności: 1) sporządzenie pełnobranżowej inwentaryzacji technicznej Segmentu B/aktualizacja Załącznika nr 1 do Opisu Przedmiotu Zamówienia, obejmującej wykonane roboty budowlane i instalacyjne - w zakresie niezbędnym do realizacji Przedsięwzięcia; 2) sporządzenie Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia; 3) aktualizacja scenariusza pożarowego i Instrukcji Bezpieczeństwa Pożarowego dla Segmentu B, w związku z wykonanym podziałem funkcjonalnym; 4) sporządzenie projektu wyposażenia przeciwpożarowego kondygnacji 0 i +1 - w zakresie objętym aranżacją; 5) sporządzenie programu zapewnienia jakości; 6) sporządzenie projektów wykonawczych i warsztatowych, jakie wynikają z ST-00 i jakie Wykonawca uzna za niezbędne do prawidłowej realizacji Przedsięwzięcia, w tym AKPiA i BMS; 7) wykonanie wszelkich pełnobranżowych robót budowlanych wynikających z Załączników nr 2, 3 i 4 do Opisu Przedmiotu Zamówienia oraz projektów wykonawczych i warsztatowych opracowanych przez Wykonawcę, a związanych z wydzieleniem na kondygnacji 0 i +1 pomieszczeń o funkcji biurowej, sal konferencyjnych i narad, serwerowni, komunikacji, dwóch toalet, pomieszczeń pomocniczych i socjalnych, w tym kuchni, itp., 8) weryfikacja/aktualizacja projektu budowlano-wykonawczego stanowiącego Załącznik nr 2 do Opisu Przedmiotu Zamówienia (Część III do SIWZ); 9) inne prace, które nie zostały wyszczególnione powyżej, a których wykonanie jest niezbędne w celu prawidłowej i kompletnej realizacji Przedsięwzięcia; 10) ukończenie wszystkich robót budowlanych, usług i dostaw objętych Przedsięwzięciem; usunięcie w nich wszelkich wad; przeprowadzenie niezbędnych prób i uruchomień przez autoryzowane serwisy producenckie oraz wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej, w tym aktualizacja dokumentacji powykonawczej Segmentu B - zgodnie z wymaganiami ST-00; 11) aktualizacja Instrukcji Serwisu oraz Eksploatacji i Konserwacji Obiektów Kubaturowych dla Segmentu B; 12) szkolenie pracowników w zakresie urządzeń technicznych i wyposażenia budynku; 13) przygotowanie kompletu dokumentów do dokonania zgłoszenia zakończenia robót, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i decyzji o pozwoleniu na budowę. 3. Zamówienie ostało podzielone na dwa zadania. 4. Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia i obu Zadań oraz szczegółowy zakres czynności związanych z realizacją Zamówienia w zakresie poszczególnych Zadań i sposób współpracy Wykonawcy z Zamawiającym określone zostały w Części III do SIWZ - Opisie Przedmiotu Zamówienia z załącznikami oraz we Wzorach umów, stanowiących Część II do SIWZ - Zadanie nr 1 i Część II do SIWZ - Zadanie nr 2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452131509
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawców wadium. Zasady i warunki wniesienia wadium wskazane zostały w Rozdziale XII IDW

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Długości okresu Gwarancji i Rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wcwi.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach