Przetargi.pl
Wydruk 140 plakatów o rozmiarach 120 x 180 cm oraz ich wywieszanie w 70 dwustronnych gablotach informacyjnych na terenie Rybnika

Miasto Rybnik ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, ul. B. Chrobrego 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4223011 , fax. 032 4224124
  • Data zamieszczenia: 2016-02-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Rybnik
    ul. B. Chrobrego 2 2
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 032 4223011, fax. 032 4224124
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wydruk 140 plakatów o rozmiarach 120 x 180 cm oraz ich wywieszanie w 70 dwustronnych gablotach informacyjnych na terenie Rybnika
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wydruk 140 plakatów o rozmiarach 120 x 180 cm oraz ich wywieszanie w 70 dwustronnych gablotach informacyjnych na terenie Rybnika. Opis przedmiotu zamówienia dotyczący wydruku plakatów: 1) ilość plakatów: 140 szt., 2) format: 120cm x 180cm, 3) rodzaj papieru: gramatura nie niższa niż 170gr/m2 kreda, papier powlekany, przeznaczony do zewnętrznych gablot podświetlanych, kolory 4+3, 4) rodzaj wydruku: offsetowy z poddrukiem na podstawie projektów graficznych przekazywanych co miesiąc Wykonawcy przez Zamawiającego w formie plików umożliwiających ich druk (pliki przekazane będą Wykonawcy najpóźniej na 10 dni przed terminem realizacji zadania (w kolejnych miesiącach) na wskazane przez Wykonawcę konto Ftp, do którego Zamawiający będzie miał stały dostęp, 5) Wykonawca zobowiązany jest w terminie dwóch dni od dnia otrzymania projektu poinformować Zamawiającego o przyjęciu bądź nieprzyjęciu projektu do druku, uwzględniając poprawność przesłanych plików. Opis przedmiotu zamówienia dotyczący wywieszania plakatów: 1) częstotliwość wywieszenia plakatów: raz w miesiącu w okresie 12 miesięcy - od marca 2016 r. do marca 2017 r., 2) lokalizacja: 70 dwustronnych gablot informacyjnych wskazanych w załączniku do niniejszego opisu, 3) termin wywieszania: maksymalnie 2 dni, najpóźniej w ostatnim dniu miesiąca poprzedzającego miesiąc, którego dotyczy plakat, 6) jeśli w trakcie wywieszenia plakatów powierzchnia gabloty będzie zabrudzona, Wykonawca zobowiązany jest do jej oczyszczenia z brudu, napisów, naklejek, itp., 7) częstotliwość dostarczania raportu z realizacji zamówienia: co miesiąc, w ciągu 48 godzin od wywieszenia wszystkich plakatów, drogą elektroniczną (raport powinien zawierać dokumentację zdjęciową), 8) dodatkowe informacje: Wykonawca w każdym miesiącu musi dysponować minimum 10 plakatami dodatkowymi, które wywiesi w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia wcześniej wywieszonych plakatów. Wykonawca również przekaże Zamawiającemu w dniu wywieszania 6 plakatów na cele promocyjne. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie, 9) bieżące kontrole: W okresie trwania ekspozycji Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzania stałych (minimum raz w miesiącu), bieżących kontroli jakości wywieszonych plakatów, a o jej rezultatach Wykonawca poinformuje Zamawiającego w ciągu 24 godzin od jej przeprowadzenia drogą elektroniczną, poprzez przesłanie dokumentacji zdjęciowej. Terminy kontroli jakości ustalone zostaną w dniu zawarcia umowy, 10) Wykonawca będzie zobowiązany do powiadamiana Zamawiającego e-mailem w ciągu 24 godzin o wymianie uszkodzonego plakatu. Dodatkowe informacje techniczne: Zamawiający w dniu zawarcia umowy przekaże Wykonawcy komplet kluczy do gablot (2 szt.), które Wykonawca zobowiązany jest zwrócić Zamawiającemu do 24 marca 2017 r. W przypadku zagubienia lub uszkodzenia klucza/y, Wykonawca zobowiązany jest do naprawienia szkody poprzez dorobienie klucza/y w tym samym terminie. Gabloty posiadają: 1. temperaturę pracy (0C): od -20 do +50, 2. stopień ochrony IP44. Wykonawca podczas wywieszania plakatów w gablotach zobowiązany jest wywiesić je równomierne na całej powierzchni (brak pozwijanych lub zagiętych rogów). Materiał graficzny przygotowany zostanie przez Zamawiającego jako jeden kompletny plik w jednym z wymienionych w formatów TIFF, CDR, PDF, kolorystyka - CMYK. W załączniku do SIWZ wykaz ulic i działek gdzie znajdują się gabloty informacyjne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798200008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.rybnik.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach