Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 40-007 Katowice, ul. Bankowa 12
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 3592048 , fax. 32 3592048
- Data zamieszczenia: 2014-07-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
ul. Bankowa 12 12
40-007 Katowice, woj. śląskie
tel. 32 3592048, fax. 32 3592048 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa drukowania i kopiowania w siedzibie zamawiającego w oparciu o posiadany sprzęt drukujący i kopiujący z zastosowaniem eksploatowanego systemu billingowego wraz z dostawą urządzeń wielofunkcyjnych oraz bieżąca obsługą systemu informatycznego nr DZP.381.44.2014.UG - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1)Przedmiotem zamówienia jest a)Utrzymanie w eksploatacji posiadanego przez Zamawiającego systemu Printoscope w tym dostarczanie uzupełnień modyfikujących posiadane moduły w zakresie bezpieczeństwa teleinformatycznego oraz dostosowywanie modułu agenta Printoscope i klienta PDA dla nowych systemów operacyjnych stacji lokalnych. b)Utrzymanie w ruchu posiadanych przez Zamawiającego urządzeń wielofunkcyjnych poprzez: naprawę, konserwację oraz dostawę i montaż wszelkich materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych niezbędnych w procesie eksploatacji urządzeń (bez papieru). c)Dostawa fabrycznie nowych i pochodzących z bieżącej produkcji urządzeń wielofunkcyjnych, kompatybilnych z posiadanym systemem PRINTOSCOPE, dostawa elementów niezbędnych do ich integracji z systemem PRINTOSCOPE oraz montaż, uruchomienie urządzeń, podłączenie ich do systemu i konfiguracja. d)Szkolenie pracowników w zakresie zmian w modułach informatycznych oraz w zakresie użytkowania dostarczanych nowych urządzeń wielofunkcyjnych. 2)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 3)Wymagany termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy do dnia 31.07.2015 lub do wyczerpania kwoty stanowiącej wartość umowy . W przypadku dostawy urządzeń wielofunkcyjnych termin realizacji będzie wynosił do 14 dni od daty dostarczenia zamówienia, a w przypadku dostawy drukarek będzie wynosił do 14 dni od daty dostarczenia zamówienia po uzyskaniu od organu nadzorującego (MNiSW), potwierdzenia, iż sprzęt będący przedmiotem umowy jest przeznaczony dla placówki oświatowej i możliwości zastosowania 0% stawki VAT. 4) Miejsce realizacji zamówienia: Katowice, Sosnowiec, Cieszyn, Chorzów - zgodnie z pkt. VI załącznika nr 2 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798200008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości:14 000,00 PLN (słownie: czternaście tysięcy złotych)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.us.edu.pl/zamowienia-publiczne/1/u/1
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Obsługa systemu drukowania i kopiowania w siedzibie zamawiającego w oparciu o posiadany sprzęt drukujący i kopiujący z zastosowaniem eksploatowanego systemu billingowego wraz z dostawą urządzeń wielofunkcyjnych oraz bieżącą obsługą systemu informatycznego nr DZP.381.24.2016.UG
Dodano: 2016-07-25 - Wydruk materiałów promocyjnych (paszporty, ulotki, naklejki, widokówki)
Dodano: 2016-06-10 - Wydruk 140 plakatów o rozmiarach 120 x 180 cm oraz ich wywieszanie w 70 dwustronnych gablotach informacyjnych na terenie Rybnika
Dodano: 2016-02-01 - Wydruk plakatów wielkoformatowych i wyklejanie 14 billboardów na terenie Rybnika przez okres 12 miesięcy
Dodano: 2015-11-06 - Obsługa systemu drukowania i kopiowania w siedzibie zamawiającego w oparciu o posiadany sprzęt drukujący i kopiujący z zastosowaniem eksploatowanego systemu billingowego wraz z dostawą urządzeń wielofunkcyjnych oraz bieżąca obsługą systemu informatycznego nr DZP.381.20.2015.UG
Dodano: 2015-07-15 - Wydruk 140 plakatów o rozmiarach 120 x 180 cm oraz ich wywieszanie w 70 dwustronnych gablotach informacyjnych na terenie Rybnika.
Dodano: 2015-02-26 - Zadanie 1: Wydruk plakatów wielkoformatowych i wyklejanie 14 billboardów na terenie miasta Rybnika. Zadanie 2: Wydruk materiału promocyjnego w ramach projektu Przebudowa ulicy Podmiejskiej (droga powiatowa) w Rybniku łącznej DW nr 920 (ulica Rudzka) z DK nr 78 (ulica Gliwicka) - etap I.
Dodano: 2014-11-26 - Wydruk 1000 egz. folderu pn. Inwestycje unijne w Rybniku, czyli miliard powodów aby być w UE.
Dodano: 2014-10-15 - WYDANIE PARTYTURY MUSICALU WRAZ Z PŁYTĄ CD AUDIO DLA INSTYTUTU MUZYKI WYDZIAŁU SZTUKI AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE
Dodano: 2014-09-22 - Wykonanie i dostawę ulotek (opracowanie redakcyjne, graficzne, przygotowanie do druku, druk itp.)w ramach realizacji zadań z zakresu przeciwdziałania przemocy w rodzinie.
Dodano: 2014-08-25