Przetargi.pl
Obsługa systemu drukowania i kopiowania w siedzibie zamawiającego w oparciu o posiadany sprzęt drukujący i kopiujący z zastosowaniem eksploatowanego systemu billingowego wraz z dostawą urządzeń wielofunkcyjnych oraz bieżącą obsługą systemu informatycznego nr DZP.381.24.2016.UG

Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 40-007 Katowice, ul. Bankowa 12
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3592048 , fax. 32 3592048
  • Data zamieszczenia: 2016-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
    ul. Bankowa 12 12
    40-007 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 3592048, fax. 32 3592048
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa systemu drukowania i kopiowania w siedzibie zamawiającego w oparciu o posiadany sprzęt drukujący i kopiujący z zastosowaniem eksploatowanego systemu billingowego wraz z dostawą urządzeń wielofunkcyjnych oraz bieżącą obsługą systemu informatycznego nr DZP.381.24.2016.UG
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest a) utrzymanie w eksploatacji posiadanego przez Zamawiającego systemu PRINTOSCOPE w tym dostarczanie aktualizacji modyfikujących posiadane moduły w zakresie bezpieczeństwa teleinformatycznego oraz dostosowywanie modułów agenta PRINTOSCOPE i klienta PDA dla nowych systemów operacyjnych stacji lokalnych, b) utrzymanie w ruchu posiadanych przez zamawiającego urządzeń wielofunkcyjnych poprzez: naprawę, konserwację oraz dostawę i montaż wszelkich materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych niezbędnych do poprawnej eksploatacji urządzeń. Wymaganie to nie obejmuje papieru, c) Dostawa fabrycznie nowych i pochodzących z bieżącej produkcji (rok produkcji - nie wcześniej niż 2015) urządzeń wielofunkcyjnych, kompatybilnych z posiadanym systemem PRINTOSCOPE, dostawa elementów niezbędnych do ich integracji z systemem PRINTOSCOPE oraz montaż, uruchomienie, konfigurację oraz podłączenie urządzeń do systemu PRINTOSCOPE, d) Szkolenie pracowników w zakresie zmian w modułach informatycznych oraz w zakresie użytkowania dostarczanych nowych urządzeń wielofunkcyjnych. Zamawiający dopuszcza możliwość testowego wykorzystania innego systemu bilingowego posiadającego wszystkie funkcjonalności wykorzystywanego przez Zamawiającego systemu Printoscope. Wdrożenie systemu w pierwszym etapie powinno odbyć się na ograniczonym wydzielonym obszarze Zamawiającego (nie większym niż 10% maszyn. Koszty wdrożenia nowego systemu (w szczególności licencji niezbędnych do jego uruchomienia ponosi Wykonawca), natomiast do zadań Zamawiającego należy tylko udostępnienie istniejącej infrastruktury informatycznej. Zakres wdrożenia musi zostać uzgodniony przez strony pod względem warunków organizacyjnych i technicznych. Prawidłowość działania systemu bilingowego będzie weryfikowana w ramach porównania z licznikami maszyn wielofunkcyjnych i w razie wystąpienia różnic do rozliczeń będą przyjmowane wartości mniejsze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798200008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości: 15.000,00 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas dostarczenia urządzenia zastępczego(dla I priorytetu eksploatacyjnego
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dzp.us.edu.pl/zamowienia/uslugi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach