Przetargi.pl
WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI ŻYWIENIA NA RZECZ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 36 WE WROCŁAWIU

Szkoła Podstawowa nr 36 im. Bohaterów Westerplatte we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 51-609 Wrocław, Chopina 9b
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa nr 36 im. Bohaterów Westerplatte we Wrocławiu
    Chopina 9b
    51-609 Wrocław, woj. dolnośląskie
    REGON: 000692400
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp36.szkolnastrona.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI ŻYWIENIA NA RZECZ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 36 WE WROCŁAWIU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja usługi żywienia zbiorowego uczniów, w Szkole Podstawowej nr 36 we Wrocławiu (51-609), przy ul. F. Chopina 9b, w miejscu nauki, polegającej na przygotowaniu i wydawaniu wyżywienia (obiad) dla średnio 320 uczniów dziennie, przebywających, na co dzień w jednostce Zamawiającego2. Średnią ilość wydanych obiadów (przez cały okres trwania zamówienia) szacuje się na poziomie 60480. Faktyczna ilość wydawanych posiłków uzależniona jest od frekwencji uczniów w poszczególnych dniach. Minimalna, dzienna ilość obiadów, do wykonania których Wykonawca jest zobowiązany wynosi 10 zestawów.3. Zamawiający wymaga, aby cały posiłek był przygotowany i wydany w siedzibie Zamawiającego. Zamawiający nie wyraża zgody na dowożenie i wydawanie jakichkolwiek części posiłków, przygotowanych poza wynajętym blokiem żywieniowym.4. Wynajęty blok żywieniowy spełnia wymogi budowlano-techniczne, ale NIE SPEŁNIA WYMOGÓW SANITARNYCH. Zgodnie z zaleceniami Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego, wynajęte pomieszczenia należy dostosować do wymogów sanitarnych poprzez usunięcie nieprawidłowego układu funkcjonalnego pomieszczeń polegającego na:1) Braku bezpośredniego połączenia obieralni wstępnej z kuchnią (przejście do kuchni odbywa się korytarzem dostępnym również dla pracowników technicznych Zamawiającego). Ponadto pomieszczenia te znajdują się na różnych kondygnacjach co wymusza przebudowę schodów.2) Nieprawidłowym usytuowaniu wejścia do pomieszczenia magazynu spożywczegoz poziomu kuchni (dostawa towaru do magazynu odbywa się przez kuchnię)Dotychczasowy Wykonawca, korzysta z pomieszczeń na zasadzie wcześniej nabytego dopuszczenia (2000 r), warunkowo przedłużanego na lata kolejne, przy corocznej kontroli, dokonywanej przez właściwy organ inspekcji sanitarnej. Wykonawca, na rzecz którego zostanie rozstrzygnięte postępowanie, przed uruchomieniem bloku żywieniowego i jego odbiorem przez ww. organ, będzie zobowiązany doprowadzić go do stanu zgodnegoz istniejącymi w tym zakresie zaleceniami (o ile nie będzie posiadał stosownego odroczenia wdrożenia w/w zaleceń)Wiąże się to z koniecznością przeprowadzenia remontu, w porozumieniu z właściwym organem Urzędu Miasta - inwestycja wymaga ingerencji w elementy konstrukcji schodów i pomieszczeń, a co za tym idzie, wymaga projektu budowlanego, pozwolenia na budowę i znacznych nakładów nie licząc czasu koniecznego na jego wykonanie.5. Wynajmowane jest wyłącznie puste pomieszczenie - należy je wyposażyć w sprzęt kuchenny niezbędny do realizacji przedmiotowego zamówienia, a w szczególności:1) Stoły kuchenne (do mięsa, do potraw mącznych, wydawcze, zwrotu naczyń, do jarzyn);2) Obierak do ziemniaków;3) Patelnia elektryczna;4) Robot kuchenny wielofunkcyjny;5) Sztućce (łyżki, widelce, noże po około 150 szt.);6) Lodówki – min. 4 szt. + oddzielna chłodziarka do przechowywania próbek;7) Zlew 3-komorowy – 2 szt.;8) Zlew 2-komorowy – 3 szt.;9) Wieszaki na naczynia - w niezbędnej ilości;10) Umywalki – 2 szt.;11) Metalowe regały na warzywa - w niezbędnej ilości;12) Kuchenka gazowa z piekarnikiem/elektryczna (6 – palnikowa);13) Regały magazynowe - w niezbędnej ilości;14) Waga, mikser, blender;15) Szklanki – min. 100 szt.;16) Talerze płytkie i głębokie – po min. 150 szt.17) Ociekacze na naczynia - w niezbędnej ilości;18) Przemysłowa zmywarko - wyparzarka do naczyń;19) Stoliki podawcze na wyparzone naczynia;20) Min. 3 duże patelnie ręczne;21) Min. 7 patelni naleśnikowych;22) Min. 3 duże i 3 małe durszlaki;23) Min. 6 średnich garnków i min. 3 duże – wykonane ze stali nierdzewnej24) Chochle – min. 8 szt.25) Wazy – w niezbędnej ilości26) Wiadra, miski - w niezbędnej ilości27) Kosze na śmieci - w niezbędnej ilości28) Noże kuchenne - w niezbędnej ilości29) Szafki w szatni - w niezbędnej ilości30) Szafki i regały kuchenne - w niezbędnej ilości6. Szczegółowy zakres oraz parametry przedmiotu zamówienia zawarte sąw Szczegółowych wymaganiach dotyczących realizacji przedmiotu zamówienia publicznego - stanowiących Załącznik nr 1 do SWZ.7. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55523100-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach