Przetargi.pl
usługi sprzątania nieruchomości stanowiących własność 100% m.st. Warszawy, zarządzanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy, położonych w obrębie Terenowych Zespołów Obsługi Mieszkańców Koło, Młynów, Nowolipki, Ogrodowa w okresie od 27 grudnia 2017 r. do 28 lutego 2018 r.

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 01-225 Warszawa, ul. gen. Józefa Bema
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 6323215 , fax. 22 6327242
  • Data zamieszczenia: 2017-10-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy
    ul. gen. Józefa Bema 70
    01-225 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 6323215, fax. 22 6327242
    REGON: 66584000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zgnwola.waw.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługi sprzątania nieruchomości stanowiących własność 100% m.st. Warszawy, zarządzanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy, położonych w obrębie Terenowych Zespołów Obsługi Mieszkańców Koło, Młynów, Nowolipki, Ogrodowa w okresie od 27 grudnia 2017 r. do 28 lutego 2018 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania powierzchni wewnętrznej, terenów zewnętrznych utwardzonych oraz terenów zewnętrznych zielonych w okresie od 27 grudnia 2017 r. do 28 lutego 2018 r., tj. 64 dni. Usługi sprzątania posesji i terenów należy realizować na zasadach określonych w istotnych postanowieniach umowy stanowiących integralną część s.i.w.z. W okresie trwania umowy tereny, na których prowadzony jest handel obwoźny tj. Terenowy Zespół Obsługi Mieszkańców Młynów – ul. Płocka 34, wymaga sprzątania w dniach poniedziałek – sobota po godzinie 1800. Hale garażowe w budynku przy ul. Piaskowej 7 i 9 (Terenowy Zespół Obsługi Mieszkańców Nowolipki o powierzchnia 3 786,41 m2) oraz w budynku przy ul. Sławińskiej 2a (Terenowy Zespół Obsługi Mieszkańców Ogrodowa o powierzchni 226,00 m2) wymagają 1 raz w ciągu trwania umowy, mycia specjalistycznego tj. dwukrotne użycie maszyny szorująco-zbierające, z wykorzystaniem wody i płynów niskopieniących o właściwościach antypoślizgowych oraz mycie brzegów powierzchni niedostępnych dla specjalistycznego sprzętu. W sezonie zimowym odśnieżanie terenu przy ul. Nakielskiej 4 (Terenowy Zespół Obsługi Mieszkańców Koło), wymaga zastosowania lekkiego sprzętu mechanicznego. Do oszacowania ryczałtu za sprzątanie 1 m2 powierzchni zewnętrznej i powierzchni terenów zielonych należy uwzględnić opróżnianie koszy ulicznych i koszy na odpady zwierzęce wraz z wymianą worków na nowe: - kosze uliczne – 357 szt. - kosze na odchody zwierzęce – 255 szt. 1. KLAUZULA SPOŁECZNA - na podstawie art. 29 ust. 3a Zamawiający wymaga, aby co najmniej 8 osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia było zatrudnionych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.), tj. w szczególności 8 osób realizujących usługi sprzątania. 2. W celu realizacji zobowiązania Wykonawcy obejmującego zatrudnienie osób wykonujących przedmiot Umowy na podstawie umowy o pracę, Wykonawca będzie zobowiązany do: 1) złożenia, nie później niż w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy wykazu osób zatrudnionych do realizacji Umowy na podstawie umowy o pracę, w pełnym lub niepełnym wymiarze czasu pracy, przy czym suma wymiaru czasu pracy w przeliczeniu na etat nie może być mniejsza niż: 2 pełnych etatów, przyjmując, że pełny wymiar czasu pracy pracownika stanowi jeden etat; 2) comiesięcznego raportowania stanu zatrudnienia w formie umożliwiającej Zamawiającemu stwierdzenie spełnienia przez Wykonawcę warunku zatrudnienia w terminie do 10 dnia każdego miesiąca lub na każde żądanie Zamawiającego; 3) udzielenia wyjaśnień Zamawiającemu w formie pisemnej w powyższym zakresie na każde jego zapytanie, w terminie do 2 dni roboczych. 3. W przypadku niezrealizowania wskazanego w ofercie stanu zatrudnienia osób wykonujących Umowę, Zamawiający wezwie Wykonawcę do realizacji Umowy zgodnie z jej postanowieniami, w terminie 7 dni od daty doręczenia wezwania, pod rygorem obciążenia karą umowną ustalona w VIII.6.2 istotnych postanowień umowy. Klauzula społeczna będzie zastosowana jako społeczne kryterium oceny ofert.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach