Przetargi.pl
Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości i porządku w budynku MWOMP w Płocku przy ul. Kolegialnej 19 – III postępowanie.

Mazowiecki Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 09-402 Płock, Kolegialna 17
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 24 267 – 84 – 52
  • Data zamieszczenia: 2024-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Mazowiecki Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy
    Kolegialna 17
    09-402 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 24 267 – 84 – 52
    REGON: 000301569
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://mwomp.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości i porządku w budynku MWOMP w Płocku przy ul. Kolegialnej 19 – III postępowanie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi utrzymania czystości i porządku w obiektach MWOMP w Płocku przy ul. Kolegialnej 19 – budynek administracji publicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający, zgodnie z art. 97 ust. 1 w związku z art. 281 ust. 4 ustawy Pzp, żąda od Wykonawcy wniesienia wadium wwysokości 4 000,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące 00/100).2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.4. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku formach, wskazanych w art. 97 ust.7 ustawy Pzp, tj.:a) w pieniądzu,b) gwarancjach bankowych,c) gwarancjach ubezpieczeniowych,d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. outworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy:PEKAO S.A. nr: 31 1240 3174 1111 0000 2891 1177z podaniem tytułu: wadium – ZP. 260.8.2024 – Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości i porządku wbudynku MWOMP w Płocku przy ul. Kolegialna 19 - III postępowanie.6. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylkowówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że środki zostały zaksięgowane na koncieZamawiającego przed upływem terminu składania ofert tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostatecznytermin składania ofert. Zamawiający zaleca dołączenie kopii dokumentu przelewu do oferty, celem potwierdzenia tej formywniesienia wadium.7. Wadium wniesione przez Wykonawcę w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.8. Wadium wniesione w formach określonych w ust. 4 pkt b - d wystawia się na:Mazowiecki Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracyul. Kolegialna 17, 09-402 PłockNIP 7741546233 REGON 0003015699. W przypadku wniesienia wadium w formach, o których mowa w art. 97 ust.7 pkt 2-4 ustawy Pzp należy przekazać(załączyć do oferty) odpowiedni dokument, w postaci elektronicznej w oryginale, podpisany kwalifikowanym podpisemelektronicznym przez Gwaranta tj. wystawcę gwarancji/poręczenia, który powinien zawierać:1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanieich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Sąd Apelacyjny w Gdańsku,2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,3) kwotę gwarancji/poręczenia,4) termin ważności gwarancji/poręczenia,5) zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowej i nieodwołalnej wypłaty sumy wadium, na pierwsze pisemnie żądanieZamawiającego, w sytuacjach określonych w art.98 ust.6 ustawy Pzp poprzez określenie przypadków zatrzymania wadiumlub wskazanie co najmniej przepisów ustawy Pzp.10. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z gwarancji/poręczenia powinnowynikać, że dotyczy ona wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.11. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymał wadiumnieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98ust. 2 pkt. 3 w związku z art. 98 ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt.14 ustawyPzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,Opis spełnienia warunku: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,Opis spełnienia warunku: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej,o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają dokument potwierdzający, że są ubezpieczeni ododpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniemsumy ubezpieczenia nie mniejszej niż 300 000,00 zł,1.4. zdolności technicznej lub zawodowej,o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1.4.1 w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, wykonali lub wykonują co najmniej dwie usługi w zakresie sprzątania pomieszczeń w obiektach użytecznościpublicznej o powierzchni użytkowej budynku min. 900 m2. Usługa ta musi być wykonywana nieprzerwalnie przez okres 12miesięcy.1.4.2 dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym:- min. 1 osobą nadzorującą jakość wykonywanych usług – osoba ta powinna posiadać co najmniej 6 miesięczny – stażpracy polegający na nadzorowaniu usług sprzątania w obiektach podmiotów leczniczych, nabyty w ciągu ostatnich trzech latprzed upływem terminu składania ofert,- min. 3 pracownikami przy wykonywaniu usługi sprzątania,1.4.3 dysponuje odpowiednimi narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi dostępnymi Wykonawcyusługi w celu wykonania zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-05-08

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach