SĄD REJONOWY W WYSZKOWIE ogłasza przetarg
- Adres: 07-200 Wyszków, KOŚCIUSZKI 50
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 297423807
- Data zamieszczenia: 2024-04-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: SĄD REJONOWY W WYSZKOWIE
KOŚCIUSZKI 50
07-200 Wyszków, woj. mazowieckie
tel. 297423807
REGON: 000325009 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
USŁUGI SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W WYSZKOWIE PRZY UL. KOŚCIUSZKI 50 ORAZ TERENU POSESJI PRZY BUDYNKU I PRZYLEGŁYCH CHODNIKACH - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie usługi polegającej na sprzątaniu i utrzymaniu w czystości:1. pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych, wewnętrznych w budynku Sądu Rejonowego w Wyszkowie zlokalizowanego w Wyszkowie przy ul. Kościuszki 50, 2. elementów zagospodarowania terenu zlokalizowanych przy/wokół obiektu Sądu Rejonowego w Wyszkowie przy ul. Kościuszki 50. 1. Zakres prac porządkowych:1) w budynkach:a) wykonanie prac porządkowych codziennych:• sprzątanie powierzchni biurowych i pomocniczych oraz ciągów komunikacyjnych, w tym powierzchni z gresu, terakoty, kamienia, wycieraczek;• odkurzanie wykładzin podłogowych, bieżące usuwanie plam z wykładzin;• zmywanie podłóg na klatkach schodowych, korytarzach, salach rozpraw, pomieszczeniach biurowych i pomocniczych;• ścieranie kurzu z mebli, przedmiotów i sprzętu znajdujących się w pomieszczeniach, jak np.: drukarki, obudowy komputerów, aparaty telefoniczne, kserokopiarki;• mycie luster, pojemników na: mydło, papier toaletowy, ręczniki;• mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych, w tym desek sedesowych;• opróżnianie koszy na śmieci i wynoszenie ich zawartości do miejsca składowania wyznaczonego na terenie posesji, wymiana worków na śmieci w koszach, mycie koszy;• sprzątanie dźwigu osobowego (winda); b) wykonanie prac porządkowych okresowo, w zależności od powstania potrzeby:• odkurzanie tapicerki krzeseł, foteli, przy bieżącym ich odplamianiu;• usuwanie pajęczyn, kurzu, brudu ze ścian, kratek wentylacyjnych, sufitów, lamp, obrazów, parapetów, balustrad, tablic informacyjnych;• mycie kontaktów, włączników światła, grzejników, parapetów;• mycie na zewnątrz i wewnątrz budynku: okien (co najmniej dwa razy w roku: wczesną wiosną i przed sezonem zimowym), drzwi aluminiowych, stolarki drzwiowej wewnętrznej, balustrad, glazury;• odkurzanie i mycie żaluzji pionowych (w łazienkach), rolet, verticali;• usuwanie kamienia z armatury, umywalek, pisuarów, misek klozetowych;• zabezpieczanie antypoślizgowe posadzek na korytarzach i klatkach schodowych; • usuwanie kurzu z kwiatów znajdujących się w budynku; • podlewanie kwiatów znajdujących się w ciągach komunikacyjnych; • okresowe sprzątanie biblioteki, pokojów narad, pomieszczeń gospod./magazynów; serwerowni, przyjaznego pokoju przesłuchań;• okresowe sprzątanie pomieszczeń archiwów – raz w tygodniu;• okresowe sprzątanie pomieszczeń zatrzymań z przyległym sanitariatem, ciągiem komunikacyjnym i klatką schodową – dwa lub trzy razy w tygodniu (po konwojach), • okresowe sprzątanie hali garażowej (dwa razy w roku);• odmrażanie i mycie lodówek (12 szt.) – min. dwa razy w roku w kwietniu i grudniu; • mycie ekspresów do kawy (8 szt.) i innych urządzeń małego AGD, np. czajniki;2) na terenie przy/wokół posesji i przyległych chodnikach:a) zamiatanie parkingu należącego do sądu;b) zamiatanie chodników przy budynku sądu (od strony wschodniej, południowej i zachodniej); c) zamiatanie schodów zewnętrznych i tarasów przy budynku, w tym również usytuowanych w części mieszkaniowej, podjazdu dla osób niepełnosprawnych; d) zagrabianie liści z terenów zielonych należących do sądu; e) wybieranie śmieci (w tym liści) z okienek piwnicznych; f) mycie schodów zewnętrznych, podjazdu dla osób niepełnosprawnych; g) zbieranie śmieci w obrębie działki;h) opróżnianie koszy na śmieci i wynoszenie ich zawartości do miejsca składowania odpadów wyznaczonego na terenie posesji; i) wymiana worków na śmieci w koszach, mycie koszy;j) utrzymanie czystości w miejscu, w którym znajdują się pojemniki na nieczystości stałe;k) usuwanie mchu i chwastów z parkingu oraz chodników przy budynku sądu i z terenów zielonych, strzyżenie trawników, przycinanie żywopłotów oraz drzew i krzewów; l) usuwanie pajęczyn, kurzu na/z wejściu/cia do budynku i na tarasach, m) czyszczenie cegły cokołowej (elewacyjnej) na budynku – po okresie zimowym,n) odśnieżanie i usuwanie oblodzeń, posypywanie środkami dostosowanymi do rodzaju powierzchni (np. kamień, terakota) terenu przed budynkami Sądu, w tym w szczególności schodów zewnętrznych i chodników przy budynku sądu (w tym przy części mieszkalnej) oraz chodnika przylegającego do posesji od strony ul. 11 Listopada (czynności związane z odśnieżaniem powinny odbywać się na bieżąco, nawet w dni wolne od pracy sądu);o) wywożenie nadmiaru śniegu zalegającego na chodnikach i parkingu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości i porządku w budynku MWOMP w Płocku przy ul. Kolegialnej 19 – III postępowanie.
Dodano: 2024-04-29 - usługa kompleksowego sprzątania przestrzeni budynków i terenów zewnętrznych należących do Muzeum Niepodległości w Warszawie i jego Oddziałów
Dodano: 2024-04-26 - Usługa sprzątania
Dodano: 2024-04-25 - Usługa sprzątania siedziby FRSE
Dodano: 2024-04-25 - Usługa sprzątania wewnętrznego - utrzymanie czystości w obiektach przy ul. Mińskiej 65 i ul. Chodakowskiej 26/32 w Warszawie oraz opcjonalne sprzątanie hal wykorzystywanych na cele eventowe
Dodano: 2024-04-16 - Sprzątanie wybranych pomieszczeń laboratoryjnych, biurowo-dydaktycznych, korytarzy, klatek schodowych i sanitariatów w Instytucie Chemii i Techniki Jądrowej przy ul. Dorodnej 16 w Warszawie
Dodano: 2024-04-15 - Usługa sprzątania
Dodano: 2024-04-15 - Sprzątanie nieruchomości administrowanych przez ZGN Praga-Południe m.st. Warszawy stanowiących własność m.st. Warszawy (teren AN-7) zamówienie podobne do umowy nr GN/PS/64/22/NZ z dnia 01.09.2022 r.
Dodano: 2024-04-15 - Utrzymanie czystości w obiekcie oraz na terenach zewnętrznych Teatru Muzycznego ROMA.
Dodano: 2024-04-09 - Usługa sprzątania obiektu w Brwinowie - 4 miesiące
Dodano: 2024-04-04