Agencja Rozwoju Regionalnego ARES S.A. w Suwałkach ogłasza przetarg
- Adres: 16-400 Suwałki, ul. Teofila Noniewicza 42A
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 87 5666106 , fax. 87 5667497
- Data zamieszczenia: 2015-05-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Agencja Rozwoju Regionalnego ARES S.A. w Suwałkach
ul. Teofila Noniewicza 42A 42A
16-400 Suwałki, woj. podlaskie
tel. 87 5666106, fax. 87 5667497
REGON: 00541188300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ares.suwalki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
usługi brokera edukacyjnego (w fazie monitoringu i opieki) dla uczestników-uczestniczek projektu Mam wybór - stawiam na rozwój nr WND-POKL.09.06.03-20-002/12. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Usługi brokera edukacyjnego (w fazie monitoringu i opieki) dla uczestników-uczestniczek projektu Mam wybór - stawiam na rozwój nr WND-POKL.09.06.03-20-002/12.Prowadzenie monitoringu postępów klientów w realizacji wypracowanej ścieżki kariery oraz na etapie zakończenia Fazy Doradztwa Edukacyjnego (udział w poszczególnych formach kształcenia).Zapewnienie wsparcia w zakresie identyfikacji, analizy, eliminowania i przeciwdziałania barierom zaistniałym w procesie kształcenia ustawicznego, w tym rekomendacja do ponownego wsparcia Fazy Doradztwa Edukacyjnego oraz na etapie zakończenia Fazy Doradztwa Edukacyjnego.Ścisła współpraca w ramach realizacji zadania z Brokerem edukacyjnym zatrudnionym przez Partnera projektu.Produkty:Ilość osób objętych monitoringiem: 107 osób (Fazy Budowy Zaufania + Fazy Doradztwa Edukacyjnego),Edycje monitoringu: 1, Raporty z monitoringu: 1.Monitoring będzie obejmował: a.Prowadzenie statystyki wizyt, z uwzględnieniem: danych metryczkowych klientów - ich ogólnej liczby i struktury socjodemograficznej; czasu trwania wizyty, liczby wizyt przypadających na jednego klienta, rodzajów pojawiających się problemów zgłaszanych przez klientów - przy uwzględnieniu podziału na Fazy Budowy Zaufania i Fazy Doradztwa Edukacyjnego.b.Opis problemów pojawiających się w pracy brokerów edukacyjnych, także w pracy z klientami oraz sposobów ich rozwiązania.c.Przewidywany termin realizacji: od dnia zawarcia umowy do dnia 30.06.2015 r. 6)Doradca będzie zobowiązany do przestrzegania standardu etycznego usług doradczych, którego minimum określono w dokumencie Zasady pilotażowego uruchomienia i realizacji usług doradczych w zakresie kształcenia formalnego i poza formalnego osób dorosłych w ramach Poddziałania 9.6.3 PO KL. 7)Łączne zaangażowanie zawodowe osoby, która będzie realizowała usługę brokera edukacyjnego, nie może przekroczyć 240 godzin miesięcznie. Powyższe dotyczy wszelkich form zaangażowania zawodowego, w szczególności w ramach stosunku pracy, stosunku cywilnoprawnego i samozatrudnienia, zaangażowania w ramach prowadzenia własnej działalności gospodarczej. Ponadto obciążenie wynikające z zaangażowania we wszelkich formach zawodowych, nie może wykluczyć prawidłowej i efektywnej realizacji zadań powierzonych danej osobie w ramach niniejszego postępowania.Osoba, która będzie realizowała usługę brokera edukacyjnego, zobowiązana będzie:a) prowadzić łączną ewidencję godzin i zadań, w które jest zaangażowana; z ewidencji powinno wynikać, jakie zadania, w ramach jakiej umowy i w jakich godzinach wykonywała dana osoba każdego dnia;b) przekazać Zamawiającemu ww. ewidencję godzin i zadań w odniesieniu do okresu świadczenia usługi. Przy czym ewidencja winna być sporządzona na każdy miesiąc kalendarzowy odrębnie, w celu weryfikacji limitu 240 godzin miesięcznie wynikającego z Wytycznych. ARR ARES S.A. na podstawie przedkładanej co miesiąc łącznej ewidencji godzin i zadań będzie weryfikowała powyższe przed terminem wypłaty wynagrodzenia.W przypadku gdy, osoba realizująca usługę brokera edukacyjnego, w trakcie świadczenia usługi na rzecz w ARR ARES S.A. rozpocznie pracę w kolejnym projekcie, u innego beneficjenta, jest zobowiązana natychmiast poinformować o tym fakcie ARR ARES S.A. oraz uwzględnić powyższe w ewidencji godzin i zadań. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853123208
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ares.suwalki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawę materiałów biurowych, tonerów, pamięci USB oraz usługi brokera edukacyjnego dla uczestników-uczestniczek projektu Mam wybór - stawiam na rozwój nr WND-POKL.09.06.03-20-002-12.
Dodano: 2015-04-23 - usługa doradztwa zawodowego dla uczestników-uczestniczek projektu pt.: mobilny Klub Integracji Społecznej II WND-POKL.07.02.01-20-320-12
Dodano: 2014-11-06 - Przetarg nieograniczony na organizację i przeprowadzenie usługi doradczej
Dodano: 2014-10-13 - Usługi doradztwa zawodowego dla uczestników-uczestniczek projektu Stażysta - pracownik WND-POKL.06.01.01-20-007-13
Dodano: 2014-09-24 - Diagnoza potrzeb uczestników i uczestniczek projektu systemowego Aktywność kluczem do sukcesu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Dodano: 2014-08-26 - na prowadzenie zajęć w ramach projektu STOP Schematom
Dodano: 2014-07-01 - na świadczenie usług Schematom STOP
Dodano: 2014-05-06 - Usługi doradztwa zawodowego, usługi przygotowania, dostawy i serwowania posiłków (usługi wyżywienia), dostawa materiałów piśmienniczych, dostawa artykułów biurowych na potrzeby projektu pn. Praca na start WND-POKL.07.02.01-20-415/13
Dodano: 2014-03-04 - Usługi doradztwa zawodowego dla uczestników/uczestniczek projektu pn. Stażysta - pracownik WND-POKL.06.01.01-20-007/13
Dodano: 2014-02-25 - na utworzenie Mobilnej Grupy Interdyscyplinarnej
Dodano: 2014-02-07