Przetargi.pl
na utworzenie Mobilnej Grupy Interdyscyplinarnej

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sejnach ogłasza przetarg

  • Adres: 16-500 Sejny, ul. Piłsudskiego 34
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 87 517 34 15 , fax. 87 517 34 15
  • Data zamieszczenia: 2014-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sejnach
    ul. Piłsudskiego 34 34
    16-500 Sejny, woj. podlaskie
    tel. 87 517 34 15, fax. 87 517 34 15
    REGON: 79100133700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pcpr.sejny.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    na utworzenie Mobilnej Grupy Interdyscyplinarnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest utworzenie Mobilnej Grupy Interdyscyplinarnej stworzonej z 10-osobowego zespołu działającej w ramach projektu systemowego pn. Schematom STOP! Wspólne działania instytucji pomocy społecznej i instytucji rynku pracy - pilotaż Działania 1.2 Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej Priorytetu I Zatrudnienie i integracja społeczna Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Mobilna Grupa Interdyscyplinarna zostaje powołana do pracy z 10 zrekrutowanymi rodzinami, pozostającymi pod długotrwałą opieką Instytucji Pomocy Społecznej oraz borykającymi się z problemami opiekuńczo-wychowawczymi, beneficjentami projektu. Każdy członek MGI przyjmuje zadania opiekuna, który koordynuje działania związane z rodziną, pracuje w środowisku wypracowuje i wspiera w realizacji rodzinnych programów aktywizacji zawodowej, pomocy i integracji społecznej. Każdy członek MGI obejmuje rolę opiekuna rodziny co oznacza, że w szczególny sposób jest odpowiedzialny za rodzinę. Do zadań takiego opiekuna rodziny należy m. in.: - Koordynowanie działań związanych z rodziną. - Praca z rodziną w środowisku (odwiedziny, ustalenie składu zespołu - specjalistów, członków rodziny itp.). - Spotkania rewizyjne dotyczące rodzinnych programów. - Przygotowanie niestałych członków rodziny oraz specjalistów na spotkanie zespołu. - Moderowanie spotkania MGI. Szczegóły dotyczące pracy Mobilnej Grupy Interdyscyplinarnej: Termin realizacji: luty - grudzień 2014r. Wymiar czasu: 80h pracy każdego członka MGI, w każdym miesiącu łącznie 800 godzin pracy. Miejsce realizacji zamówienia: teren miasta i gminy Sejny (poniesienie kosztów dojazdów leży po stronie Wykonawcy). Wymagania szczegółowe dotyczące pracy Mobilnej Grupy Interdyscyplinarnej: a) MGI zobowiązuje się do wypracowania na pierwszym spotkaniu: - misji MGI, - głównych i szczegółowych celów zespołu, - głównych i szczegółowych celów pracy z rodziną, - oczekiwanych efektów wraz ze wskaźnikami, - kryteriów rekrutacji rodzin do projektu, - zasad działania zespołu, w tym: sposobów podejmowania decyzji, priorytetów zespołu, zasad pracy i współdziałania; b) MGI zobowiązuje się do wypracowania 10 Rodzinnych programów aktywizacji zawodowej, pomocy i integracji społecznej w nieprzekraczalnym terminie do 28.02.2014 r. dla 10 rodzin, beneficjentów projektu; c) MGI zobowiązuje się do współpracy z ekspertem z ramienia Centrum RZL, którego zadaniem będzie pomoc w wypracowaniu przez MGI rodzinnych programów aktywizacji zawodowej, pomocy i integracji społecznej oraz do współpracy z Powiatowym Zespołem Koordynującym Współpracę, który opiniuje i zatwierdza programy; d) MGI zobowiązuje się do aktualizowania Rodzinnych programów aktywizacji zawodowej, pomocy i integracji społecznej po każdym spotkaniu rewizyjnym dotyczącym danej rodziny; e) MGI zobowiązuje się do prowadzenia teczek zawierających dokumentację rodzin; zawartość teczek zostanie ustalona podczas pierwszych spotkań MGI, aktualizowanie zawartości będzie odbywać się podczas spotkań rewizyjnych dwa razy w miesiącu; f) MGI zobowiązuje się do uczestnictwa 2 razy w miesiącu w posiedzeniach rewizyjnych, zgodnie z harmonogramem wypracowanym podczas pierwszego posiedzenia, harmonogram może być aktualizowany w porozumieniu z Zamawiającym; g) liczba godzin pracy nie może by mniejsza od podanej w SIWZ; h) MGI zobowiązuje się do przeprowadzenia wśród beneficjentów projektu ankiet mających na celu ocenę otrzymanego wsparcia oraz poszczególnych elementów rodzinnych programów aktywizacji zawodowej, pomocy i integracji społecznej. Jednocześnie wykonawcy są zobligowani do przesłania oryginałów przeprowadzonych ankiet do Zamawiającego; i) MGI zobowiązuje się do sprawowania nadzoru nad frekwencją obecności rodzin podczas kursów/warsztatów/spotkań oraz bieżącego informowania Zamawiającego o nieobecności/nie przystąpieniu osób skierowanych lub też rezygnacji z uczestnictwa w trakcie ich trwania; j) Zespół MGI zobowiązuje się do sporządzania i przekazywania comiesięcznych sprawozdań dotyczących realizacji rodzinnych programów; k) MGI zobowiązuje się do stosowania i umieszczania na wszystkich dokumentach logotypów i wzorów wynikających z identyfikacji wizualnej i graficznej Projektu. Zamawiający wskazuje obowiązujące logotypy do oznaczania Pilotażu na stronie internetowej www.crzl.gov.pl oraz napisu: Projekt systemowy pn. Schematom STOP! Wspólne działania instytucji pomocy społecznej i instytucji rynku pracy - pilotaż Działania 1.2 Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej Priorytetu I Zatrudnienie i integracja społeczna Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,; a) MGI zobowiązuje się do informowania uczestników, że zajęcia są realizowane w ramach wymienionego w tytule projektu, a projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; b) Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia monitoringu spotkań, łącznie z fotografowaniem; c) MGI zobowiązuje się do zawarcia umów powierzenia danych osobowych (pod warunkiem uzyskania przez Beneficjenta zgody Instytucji Pośredniczącej na powierzanie danych osobowych podmiotom wykonującym zadania związane z udzieleniem wsparcia i realizacją tegoż projektu) oraz do ochrony uzyskanych danych osobowych beneficjentów projektu przewidzianej w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm.); d) wykonawcy przedłożą Zamawiającemu (na koniec projektu) raport z realizacji projektu zawierającego; - MGI zobowiązuje się do ponoszenia kosztów dojazdu we własnym zakresie. WYMAGANIA OGÓLNE STAWIANE WYKONAWCY: 1. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia oraz zorientowanie na osiągnięcie celu, którym jest efektywna pomoc rodzinom zagrożonym lub wykluczonym społecznie, szczególnie wielodzietnym. 2. Wymagane jest, żeby Wykonawcy na bieżąco monitorowali osiąganie zakładanych rezultatów i po zakończeniu realizacji zamówienia przeprowadzili ich ewaluację. Raport ewaluacyjny walidujący osiągnięcie zakładanych rezultatów w formie pisemnej Wykonawca dostarczy Zamawiającemu. 3. Dokładne ustalenia i decyzje dotyczące realizacji zamówienia (takie jak szczegółowy harmonogram itp.) uzgadniane będą przez Zamawiającym. 4. Wykonawcy określą telefony kontaktowe i adresy e-mail w celu dokonywania innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853123208
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1.000,00 PLN (tysiąc złotych) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu na składanie ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu (przelewem na konto), - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2007 r.,Nr 42, poz. 275). 4. Wadium w pieniądzu wnosi się przelewem na konto: PCPR SEJNY BANK SPÓŁDZIELCZY W SEJNACH: 57 9354 0007 0000 0000 3870 0001

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pcpr.sejny.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach