Przetargi.pl
Diagnoza potrzeb uczestników i uczestniczek projektu systemowego Aktywność kluczem do sukcesu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15-440 Białystok, ul. Malmeda 8
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0-85 678 31 03 , fax. 0-85 678 31 00
  • Data zamieszczenia: 2014-08-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Białymstoku
    ul. Malmeda 8 8
    15-440 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 0-85 678 31 03, fax. 0-85 678 31 00
    REGON: 00233317700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:// www.mopr.bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Diagnoza potrzeb uczestników i uczestniczek projektu systemowego Aktywność kluczem do sukcesu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie diagnozy potrzeb 170 osób bezrobotnych, w tym długotrwale bezrobotnych, nieaktywnych zawodowo - uczestników projektu systemowego Aktywność kluczem do sukcesu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. 2. Cel: przeprowadzenie diagnozy potrzeb uczestników i uczestniczek projektu powinno umożliwić Zamawiającemu, jako realizatorowi projektu, dostosowanie form i tematyki wsparcia zgodnie ze zdiagnozowanymi potrzebami uczestników i uczestniczek. Konsultacje z doradcą zawodowym mają na celu określenie potrzeb i predyspozycji zawodowych uczestników i uczestniczek, ustalenie kierunków kształcenia, umożliwiających uczestnikom i uczestniczkom realistyczny wybór lub zmianę zawodu oraz wejście, powrót na rynek pracy lub odbycie stażu zawodowego, przy uwzględnieniu popytu na określone zawody na lokalnym rynku pracy. Konsultacje z psychologiem mają na celu przełamanie barier, rozpoznanie sytuacji osobistej, rodzinnej i zdrowotnej, oraz propozycji rozwiązania problemu. 3. Usługa będzie polegała na: a) przeprowadzeniu dla 170 uczestników i uczestniczek projektu indywidualnych konsultacji z doradcą zawodowym w wymiarze 2 godzin zegarowych dla każdego uczestnika i uczestniczki, b) przeprowadzeniu dla 170 uczestników i uczestniczek projektu indywidualnych konsultacji z psychologiem w wymiarze 2 godzin zegarowych dla każdego uczestnika i uczestniczki, c) sporządzeniu 170 indywidualnych diagnoz o każdej osobie oraz raportu zbiorczego z przeprowadzonej diagnozy. 4. Przewiduje się, że z konsultacji skorzysta 170 uczestników i uczestniczek projektu będących osobami bezrobotnymi, w tym długotrwale bezrobotnymi, nieaktywnymi zawodowo. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości uczestników i uczestniczek projektu objętych diagnozą w ilości nieprzekraczającej 20% liczby uczestników z prawem proporcjonalnego zmniejszenia ceny. 6. Miejsce przeprowadzenia diagnozy potrzeb uczestników i uczestniczek projektu: teren miasta Białegostoku. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia diagnozy dla 170 uczestników i uczestniczek, w łącznym wymiarze 4 godzin zegarowych dla każdego uczestnika i uczestniczki, w tym: 2 godziny zegarowe doradztwa zawodowego indywidualnego oraz bezpośrednio po nich 2 godziny zegarowe indywidualnych konsultacji z psychologiem. Wykonawca zapewni min. 15-minutową przerwę pomiędzy spotkaniem z doradcą zawodowym a psychologiem. Uwaga: Każda z osób powinna być zdiagnozowana w jednym dniu przez doradcę zawodowego i psychologa. 8.Konsultacje mogą być prowadzone w każdy dzień tygodnia, oprócz niedziel, w godzinach 8:00 - 17:00 , w okresie od dnia 21.11.2014r. do dnia 05.12.2014r. - dla 170 osób. W dniach 22.11.2014r. i 29.11.2014r. diagnoza powinna być przeprowadzona dla 50 uczestników i uczestniczek projektu. 9. Diagnoza powinna być przeprowadzona przez doradców zawodowych i psychologów posiadających odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie w realizacji usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. 10. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: a) przeprowadzenia diagnozy w formie indywidualnej konsultacji z doradcą zawodowym i konsultacji z psychologiem, tj. przeprowadzenia doradztwa indywidualnego zawodowego w wymiarze 2 godzin zegarowych i psychologicznego w wymiarze 2 godzin zegarowych, dla każdego uczestnika i uczestniczki oraz sporządzenie indywidualnej diagnozy o każdej osobie zgodnie z narzędziem do przeprowadzenia diagnozy opracowanym przez Zamawiającego, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, b) ustalenia, po konsultacji z Zamawiającym, harmonogramu konsultacji z doradcą zawodowym i psychologiem, zawierającego godziny konsultacji na każdy dzień, ilość diagnozowanych danego dnia uczestników i uczestniczek, miejsce odbywania konsultacji, dane personalne doradcy zawodowego i psychologa i przekazania harmonogramu Zamawiającemu przed rozpoczęciem diagnozy. Za poinformowanie o ustalonych terminach i godzinach konsultacji poszczególnych osób zgodnie ze sporządzonym harmonogramem odpowiedzialny będzie Zamawiający, c) wydrukowania, po jednym egzemplarzu dla każdego uczestnika i uczestniczki projektu objętych diagnozą, dokumentacji, sporządzonej według narzędzia do przeprowadzenia diagnozy opracowanego przez Zamawiającego, stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, d) wykonania kserokopii wypełnionej indywidualnej dokumentacji o każdej osobie, sporządzonej według narzędzia do przeprowadzenia diagnozy, stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ i poświadczenia każdej strony kserokopii tej dokumentacji za zgodność z oryginałem oraz przekazania Zamawiającemu wykonanych uwierzytelnionych kserokopii wraz z oryginałami, w terminie 3 dni od zakończenia konsultacji z danym uczestnikiem lub uczestniczką, e) sporządzenia raportu zbiorczego z diagnozy i przekazania Zamawiającemu w terminie 7 dni po zakończeniu realizacji usługi, f) zapewnienia uczestnikom i uczestniczkom diagnozy biletów komunikacji miejskiej upoważniających do korzystania ze zbiorowej komunikacji miejskiej na terenie miasta Białegostoku, na przejazd z miejsca zamieszkania do miejsca przeprowadzenia diagnozy i z powrotem, g) zapewnienia nadzoru nad organizacją usługi i realizacją programu merytorycznego, celem podniesienia jakości przeprowadzanej diagnozy, przez osobę nadzorującą wyznaczoną przez Wykonawcę, h) zapewnienia odpowiednich warunków lokalowych, tj. odpowiedniej ilości pomieszczeń dostosowanych do ilości uczestników i uczestniczek oraz potrzeb realizacji działań indywidualnych z psychologiem lub doradcą zawodowym w celu nieskrępowanej pracy z uczestnikiem (zachowanie dyskrecji i poufności prowadzonych rozmów bez ingerencji osób trzecich, w ten sposób aby w pomieszczeniu mogli przebywać tylko doradca zawodowy/psycholog i osoba diagnozowana), wyposażonych w podstawowy sprzęt biurowy ( min. biurko lub stół, dwa krzesła), spełniających wymogi bezpieczeństwa bhp i przeciwpożarowe, z zapleczem socjalnym i sanitarnym. Zamawiający wyklucza przeprowadzenie diagnozy potrzeb w pokojach hotelowych, i) oznaczania pomieszczeń, w których realizowany będzie przedmiot zamówienia w ramach projektu oraz dokumentacji sporządzanej na potrzeby diagnozy, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z dnia 31 grudnia 2013r., wydanymi przez Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju, zamieszczanymi na stronie internetowej: www.efs.gov.pl lub www.mrr.gov.pl lub www.funduszestrukturalne.gov.pl., j) prowadzenia dokumentacji potwierdzającej realizację usługi, zgodnie z wymogami UE oraz dokumentacją PO KL, w szczególności: prowadzenia listy obecności uczestników i uczestniczek diagnozy (potwierdzanie obecności za pomocą własnoręcznego czytelnego podpisu), a także rejestrowania i zgłaszania Zamawiającemu (telefonicznie) nieobecności na sesji każdego uczestnika i uczestniczki, po upływie 15 minut od ustalonej godziny spotkania z tym uczestnikiem, pod rygorem odmowy zapłaty, odebrania od uczestników i uczestniczek diagnozy oświadczeń potwierdzających otrzymanie biletów komunikacji miejskiej, przeprowadzenia ankiety oceniającej udział w diagnozie wśród jej uczestników i uczestniczek, następnie podsumowanie ankiet i sporządzenie raportu zbiorczego, k) ubezpieczenia grupowego uczestników i uczestniczek diagnozy (wymagana suma ubezpieczenia na jednego uczestnika: 10 000,00 zł) na czas trwania konsultacji oraz w drodze na konsultacje i z powrotem, od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z uczestnictwem w diagnozie. Przed rozpoczęciem diagnozy Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię polisy ubezpieczeniowej. Skutki niedopełnienia obowiązku ubezpieczenia ponosi Wykonawca. Koszt ubezpieczenia stanowi element ceny za wykonanie usługi. 11. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: a) termin płatności: do 21 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego, b) nie przewiduje się wypłacania zaliczek na poczet wykonania zamówienia, c) forma zapłaty i pozostałe warunki zostały przedstawione we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 12. Podwykonawstwo: a) Zamawiający zastrzega, że Wykonawca ma obowiązek osobistego wykonania kluczowej części zamówienia, tj. usługi doradczej. W pozostałym zakresie Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. b) W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w Formularzu oferty części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. c) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. d) W przypadku nie wskazania części zamówienia, która ma być realizowana przez podwykonawcę Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853123208
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wniesienie wadium w wysokości 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275, z 2008r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010r. Nr 96, poz. 620). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Pekao SA Oddział Białystok, konto nr 80 1240 5211 1111 0010 3558 0660 przed upływem terminu składania ofert. 4. Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie pieniężnej do kasy Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego w godz. od 8.00 do 14.00, przed upływem terminu składania ofert. 6. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 7. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 8. W przypadku wniesienia wadium przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy w dokumencie wadialnym, w szczególności wnoszonym w formie niepieniężnej, wskazać w imieniu jakich podmiotów wadium to jest wnoszone. Uwaga: Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli przed upływem terminu składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3, albo nie zgodził się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11. Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// www.mopr.bialystok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach