Przetargi.pl
Świadczenie usług wprowadzania danych, usług kancelaryjnych, obsługi urządzeń kopiujących oraz wykonywanie dodatkowych usług biurowych na potrzeby Urzędu Skarbowego w Gorzowie Wlkp.

Urząd Skarbowy ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Jagiellończyka 10
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7115742 , fax. 095 7228997
  • Data zamieszczenia: 2013-05-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy
    ul. Jagiellończyka 10 10
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 095 7115742, fax. 095 7228997
    REGON: 21050043800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.usgorzow.mf.gov.pl ; nowy nr faxu 95 7115905
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług wprowadzania danych, usług kancelaryjnych, obsługi urządzeń kopiujących oraz wykonywanie dodatkowych usług biurowych na potrzeby Urzędu Skarbowego w Gorzowie Wlkp.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części, oznaczonych literami od A do F w następujący sposób: 1)Część A - Przedmiot zamówienia obejmuje w okresie trwania umowy: a)przyjmowanie od pracowników Zamawiającego korespondencji dot. egzekucji - 66.500 szt., b)przyjmowanie, otwieranie i segregowanie korespondencji zewnętrznej dot. egzekucji - 15.400 szt., c)rejestrowanie korespondencji w programie Biblioteka Akt - 35.200 szt., d)rejestrowanie korespondencji w ręcznych rejestrach - 6.600 szt. 2)Część B - Przedmiot zamówienia obejmuje w okresie trwania umowy: a)segregowanie, opisywanie, kompletowanie i przekazywanie załatwionych spraw do archiwum - 4.500 szt., b)segregowanie, opisywanie i kompletowanie korespondencji do wysyłki - 5.000 szt., c)przygotowanie i sporządzanie kserokopii dokumentów - 9.000 szt., d)stemplowanie tytułów wykonawczych - 5.000 szt., e)rejestrowanie korespondencji w programie Biblioteka Akt - 6.650 szt., f)rejestracja w systemie EGAPOLTAX tytułów wykonawczych - wielopozycyjnych lub z czynnościami - 2.800 szt., g)rejestracja w systemie EGAPOLTAX tytułów wykonawczych - jednopozycyjnych, bez czynności - 1.400 szt. 3)Część C - Przedmiot zamówienia obejmuje w okresie trwania umowy: a)segregowanie, opisywanie, kompletowanie i przekazywanie załatwionych spraw do archiwum - 4.000 szt., b)segregowanie, opisywanie i kompletowanie korespondencji do wysyłki - 4.410 szt., c)przygotowanie i sporządzanie kserokopii dokumentów - 8.000 szt., d)stemplowanie tytułów wykonawczych - 4.410 szt., e)rejestrowanie korespondencji w programie Biblioteka Akt - 6.000 szt., f)rejestracja w systemie EGAPOLTAX tytułów wykonawczych - wielopozycyjnych lub z czynnościami - 2.500 szt., g)rejestracja w systemie EGAPOLTAX tytułów wykonawczych - jednopozycyjnych, bez czynności - 1.500 szt. 4)Część D - Przedmiot zamówienia obejmuje w okresie trwania umowy: a)rejestracja, zatwierdzanie i tworzenie rejestrów dokumentów w systemie POLTAX - m.in. PIT 37, PIT 36, PIT 36L, PIT 11, PIT 8c - 4.000 szt., b)rejestracja, zatwierdzanie i tworzenie rejestrów dokumentów w systemie POLTAX - wierzytelności - 1.000 szt. 5)Część E - Przedmiot zamówienia obejmuje w okresie trwania umowy: a) drukowanie i naklejanie kodów kreskowych na tytuły wykonawcze - 48.000 szt. 6)Część F - Przedmiot zamówienia obejmuje w okresie trwania umowy: a) drukowanie i naklejanie kodów kreskowych na tytuły wykonawcze - 48.000 szt. Określone w powyższych częściach zamówienia ilości poszczególnych czynności wchodzących w skład przedmiotu zamówienia są ilościami szacunkowymi. Ilości te mogą ulec zmniejszeniu w okresie trwania umowy. Zmniejszenie ilości czynności spowoduje zmniejszenie wynagrodzenia całkowitego Wykonawcy z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia. 2.Osoby wykonujące przedmiot zamówienia: 1)muszą legitymować się co najmniej wykształceniem średnim, 2)muszą posiadać znajomość obsługi komputera co najmniej w stopniu podstawowym, 3)osoby wykonujące przedmiot zamówienia określony w części B, C muszą dodatkowo posiadać co najmniej 1-miesięczne doświadczenie we wprowadzaniu danych do programu Biblioteka Akt, 4)nie mogą być karane, 5)muszą posiadać zaświadczenie od lekarza medycyny pracy, że mogą wykonywać czynności będące przedmiotem zamówienia oraz pracę przy komputerze, 6)muszą mieć ukończone 18 lat na dzień w którym upływa termin składania ofert. 3.Zamawiający udostępni osobie wykonującej przedmiot zamówienia sprzęt i materiały oraz dokumenty i informacje, niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia. 4.Z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga, aby całość zamówienia została wykonana przez Wykonawcę samodzielnie, bez udziału podwykonawców. 5.Zamawiający zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia za kwotę stanowiącą 50 % wartości przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 723120005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.usgorzow.mf.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach