Przetargi.pl
Świadczenie usług biurowych na potrzeby Urzędu Skarbowego w Gorzowie Wlkp.

Urząd Skarbowy ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Jagiellończyka 10
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7115742 , fax. 95 7115-905
  • Data zamieszczenia: 2014-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy
    ul. Jagiellończyka 10 10
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 95 7115742, fax. 95 7115-905
    REGON: 21050043800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.usgorzow.mf.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług biurowych na potrzeby Urzędu Skarbowego w Gorzowie Wlkp.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia został podzielony na 9 części, oznaczonych literami od A do I. 1.W częściach od A do F - przedmiot zamówienia obejmuje w każdej części, w okresie trwania umowy, wykonywanie czynności biurowych w ilości 7.500 szt. Przez czynność biurową należy rozumieć m.in.: 1)segregowanie, opisywanie, kompletowanie i przekazywanie załatwionych spraw do archiwum, 2)rejestrowanie korespondencji w systemie informatycznym oraz przygotowanie korespondencji do wysyłki, 3)przygotowanie i sporządzanie kserokopii dokumentów, 4)wprowadzanie tytułów wykonawczych do modułu EGAPOLTAX, 5)stemplowanie tytułów wykonawczych, 6)drukowanie i naklejanie etykiet dla tytułów wykonawczych zarejestrowanych w module EGAPOLTAX. 2.W części G przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie, w okresie trwania umowy, czynności biurowych w ilości 61.000 szt. Przez czynność biurową należy rozumieć m.in.: 1)przyjmowanie od pracowników korespondencji do wysyłki, 2)przyjmowanie, otwieranie i segregowanie korespondencji zewnętrznej, 3)rejestrowanie korespondencji w programie Biblioteka Akt, 4)rejestrowanie korespondencji w ręcznych rejestrach. 3.W części H przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie, w okresie trwania umowy, czynności biurowych w ilości 12.000 szt. Przez czynność biurową należy rozumieć m.in.: 1)podwiązywanie sum depozytowych w systemie SFINKS, 2)segregowanie poleceń przelewów dotyczących rachunków konta depozytowego i ich archiwizacja. 4.W części I przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie, w okresie trwania umowy, czynności biurowych w ilości 5.000 szt. Przez czynność biurową należy rozumieć m.in.: 1)przygotowanie korespondencji do wysyłki, 2)odnotowywanie daty odbioru upomnienia w module POLTAX 2B, 3)stemplowanie upomnień, kopert, potwierdzeń odbioru, 4)stemplowanie tytułów wykonawczych, 5)sporządzanie kserokopii dokumentów, 6)segregowanie, wpinanie dokumentów związanych z postępowaniem egzekucyjnym. II. 1. Osoby wykonujące przedmiot zamówienia: 1)w częściach od A do F: a)muszą legitymować się co najmniej wykształceniem średnim, b)muszą posiadać znajomość obsługi komputera w zakresie środowiska Windows oraz aplikacji EGAPOLTAX, Biblioteka Akt co najmniej w stopniu podstawowym, c)nie mogą być karane, d)muszą posiadać zaświadczenie od lekarza medycyny pracy, że mogą wykonywać czynności będące przedmiotem zamówienia oraz pracę przy komputerze, e)muszą mieć ukończone 18 lat na dzień, w którym upływa termin składania ofert, f)na dzień, w którym upływa termin składania ofert nie mogą mieć zawartej jakiejkolwiek umowy z Urzędem Skarbowym w Gorzowie Wlkp. 2)w częściach G i I: a)muszą legitymować się co najmniej wykształceniem średnim, b)muszą posiadać znajomość obsługi komputera w zakresie środowiska Windows oraz aplikacji Biblioteka Akt co najmniej w stopniu podstawowym, c)nie mogą być karane, d)muszą posiadać zaświadczenie od lekarza medycyny pracy, że mogą wykonywać czynności będące przedmiotem zamówienia oraz pracę przy komputerze, e)muszą mieć ukończone 18 lat na dzień, w którym upływa termin składania ofert, f)na dzień, w którym upływa termin składania ofert nie mogą mieć zawartej jakiejkolwiek umowy z Urzędem Skarbowym w Gorzowie Wlkp. 3)w części H: a)muszą legitymować się co najmniej wykształceniem średnim, b)muszą posiadać znajomość obsługi komputera w zakresie środowiska Windows co najmniej w stopniu podstawowym, c)nie mogą być karane, d)muszą posiadać zaświadczenie od lekarza medycyny pracy, że mogą wykonywać czynności będące przedmiotem zamówienia oraz pracę przy komputerze, e)muszą mieć ukończone 18 lat na dzień, w którym upływa termin składania ofert, f)na dzień, w którym upływa termin składania ofert nie mogą mieć zawartej jakiejkolwiek umowy z Urzędem Skarbowym w Gorzowie Wlkp. 2. Zamawiający udostępni osobie wykonującej przedmiot zamówienia sprzęt i materiały oraz dokumenty i informacje, niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia. 3. Zarówno Wykonawca, jak osoby wykonujące przedmiot zamówienia, nie mogą na dzień składania ofert, mieć zawartej jakiejkolwiek umowy z Urzędem Skarbowym w Gorzowie Wlkp. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający, w oparciu o art. 83 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2013 r., poz. 907 ze zm.) zastrzega, iż jeden Wykonawca może złożyć ofertę na maksymalnie jedną część przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie pobiera wadium. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie zamierza dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 723120005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.usgorzow.mf.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach