Przetargi.pl
Świadczenie usług biurowych na potrzeby Urzędu Skarbowego w Gorzowie Wlkp.

Urząd Skarbowy ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Jagiellończyka 10
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7115742 , fax. 95 7115-905
  • Data zamieszczenia: 2014-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy
    ul. Jagiellończyka 10 10
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 95 7115742, fax. 95 7115-905
    REGON: 21050043800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.usgorzow.mf.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług biurowych na potrzeby Urzędu Skarbowego w Gorzowie Wlkp.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia został podzielony na 13 części, oznaczonych literami od A do M. 1) W części od A do G - przedmiot zamówienia obejmuje w każdej części, w okresie trwania umowy, wykonywanie czynności biurowych w ilości 30.000 szt. Przez czynność biurową należy rozumieć m.in.: a)segregowanie, opisywanie, kompletowanie i przekazywanie załatwionych spraw do archiwum, b)rejestrowanie korespondencji w systemie informatycznym oraz przygotowanie korespondencji do wysyłki, c)przygotowanie i sporządzanie kserokopii dokumentów, d)ejestracja w systemie EGAPOLTAX tytułów wykonawczych wraz z wydrukiem etykiet dla zarejestrowanych tytułów wykonawczych oraz stemplowanie tytułów wykonawczych, 2)W części od H do K - przedmiot zamówienia obejmuje w każdej części, w okresie trwania umowy, wykonywanie czynności biurowych w ilości 8.500 szt.Przez czynność biurową należy rozumieć rejestrowanie, tworzenie, zatwierdzanie rejestrów dokumentów w systemie POLTAX m.in. PIT 37, PIT 36, PIT 36L, PIT 11, PIT 8C. 3)W części L - przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie w okresie trwania umowy czynności ewidencjonowania wpływających zajęć wierzytelności w ilości 12.600 szt. 4)W części M - przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie w okresie trwania umowy czynności biurowych w ilości 70.000 szt. Przez czynność biurową należy rozumieć m.in.: a)otwieranie, segregowanie korespondencji przychodzącej do Urzędu, b)rejestrowanie korespondencji przychodzącej do Urzędu w programach funkcjonujących w kancelarii, c)przekazywanie korespondencji właściwym komórkom organizacyjnym, d)przygotowywanie i rejestrowanie korespondencji wychodzącej do wysyłki. 2.1) Osoby wykonujące przedmiot zamówienia: W części od A do G: a)muszą legitymować się co najmniej wykształceniem średnim, b)muszą posiadać znajomość obsługi komputera w zakresie środowiska Windows oraz aplikacji EGAPOLTAX, Biblioteka Akt co najmniej w stopniu podstawowym, c)nie mogą być karane, d)muszą posiadać zaświadczenie od lekarza medycyny pracy, że mogą wykonywać czynności będące przedmiotem zamówienia oraz pracę przy komputerze, e)muszą mieć ukończone 18 lat na dzień w którym upływa termin składania ofert. W części od H do K oraz L: a)muszą legitymować się co najmniej wykształceniem średnim, b)muszą posiadać umiejętność szybkiego wprowadzania danych do systemów informatycznych - minimum 120 znaków na minutę z poprawnością co najmniej 95%, c)nie mogą być karane, d)muszą posiadać zaświadczenie od lekarza medycyny pracy, że mogą wykonywać czynności będące przedmiotem zamówienia oraz pracę przy komputerze, e)muszą mieć ukończone 18 lat na dzień w którym upływa termin składania ofert. W części M: a)muszą legitymować się co najmniej wykształceniem średnim, b)muszą posiadać znajomość obsługi komputera w zakresie środowiska Windows oraz aplikacji Biblioteka Akt co najmniej w stopniu podstawowym, c)nie mogą być karane, d)muszą posiadać zaświadczenie od lekarza medycyny pracy, że mogą wykonywać czynności będące przedmiotem zamówienia oraz pracę przy komputerze, e)muszą mieć ukończone 18 lat na dzień w którym upływa termin składania ofert. 2.Zamawiający udostępni osobie wykonującej przedmiot zamówienia sprzęt i materiały oraz dokumenty i informacje, niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 723120005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.usgorzow.mf.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach