Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie sporządzania operatów szacunkowych nieruchomości dla Gminy i Miasta Lwówek Śląski w latach 2016-2019

Gmina Lwówek Śląski ogłasza przetarg

  • Adres: 59-600 Lwówek Śląski, al. Wojska Polskiego 25A
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 6477888 , fax. 075 6477889
  • Data zamieszczenia: 2016-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lwówek Śląski
    al. Wojska Polskiego 25A 25A
    59-600 Lwówek Śląski, woj. dolnośląskie
    tel. 075 6477888, fax. 075 6477889
    REGON: 00053064300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lwowekslaski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie sporządzania operatów szacunkowych nieruchomości dla Gminy i Miasta Lwówek Śląski w latach 2016-2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na sukcesywnym sporządzaniu operatów szacunkowych wartości nieruchomości dla potrzeb Gminy i Miasta Lwówek Śląski obejmujących: 1. Sporządzenie operatu szacunkowego dla lokalu mieszkalnego (łącznie z pomieszczeniami przynależnymi) wraz z działką i wyliczonym procentowym udziałem w gruncie - 50 szt.; 2. Sporządzenie operatu szacunkowego dla lokalu użytkowego (łącznie z pomieszczeniami przynależnymi) wraz z działką i wyliczonym procentowym udziałem w gruncie - 3 szt.; 3. Sporządzenie operatu szacunkowego garażu wraz z gruntem - 5 szt.; 4. Sporządzenie inwentaryzacji budynku - 6000 m2; 5. Sporządzenie operatu szacunkowego na poprawę zagospodarowania lokalu - 4 szt.; 6. Sporządzenie operatu w zakresie aktualizacji i zmiany udziałów lokali w budynku - 20 szt.; 7. Sporządzenie operatu szacunkowego dla nieruchomości niezabudowanych - działki budowlanej samodzielnej - 20 szt.; 8. Sporządzenie operatu szacunkowego dla nieruchomości niezabudowanych - działek budowlanych położonych obok siebie w kompleksie z innymi działkami za każdą 1 działkę w kompleksie - 10 szt.; 9. Sporządzenie operatu szacunkowego działki gruntowej na poprawę zagospodarowania nieruchomości sąsiedniej - 20 szt.; 10. Sporządzenie operatu szacunkowego dla nieruchomości zabudowanych wraz z gruntem, tj. budynków i budowli o następujących kubaturach: do 1000m3 - 10 szt.; od 1000m3 do 2000m3 - 6 szt.; od 2000 m3 do 5000m3 - 3 szt.; powyżej 5000m3 - 3 szt.; 11. Szacowanie wartości nieruchomości do celów odszkodowawczych - 5 szt.; 12. Aktualizacja operatu szacunkowego, który stracił ważność - 12 szt.; 13. Sporządzenie operatu szacunkowego do ustalenia wysokości opłaty rocznej za wieczyste użytkowanie do celów aktualizacji wraz z oszacowaniem wartości prawa użytkowania wieczystego gruntu - pojedynczej działki - 15 szt.; 14. Sporządzenie operatu szacunkowego do ustalenia wysokości opłaty rocznej za wieczyste użytkowanie do celów aktualizacji wraz z oszacowaniem wartości prawa użytkowania wieczystego gruntu działek położonych w kompleksach - 6 szt.; 15. Ustalenie wartości nakładów poniesionych na przebudowę, rozbudowę, nadbudowę, modernizację lokalu - 10 szt.; 16. Wycena nieruchomości do celów ustalenia opłaty rocznej z tytułu trwałego zarządu nieruchomości - 10 szt.; 17. Wycena służebności gruntowej (na 1 działce) - 5 szt.; 18. Sporządzanie operatu szacunkowego do celów przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności - pojedynczej działki - 5 szt.; 19. Sporządzenie operatu szacunkowego dotyczącego ustalenia wartości nieruchomości do naliczania jednorazowej opłaty z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w związku z uchwaleniem planu miejscowego - 30 szt.. o wartości do 50% zamówienia podstawowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5000 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.lwowekslaski.pl/wiadomosci/6733/lista/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach