Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie sporządzania operatów szacunkowych nieruchomości dla Gminy i Miasta Lwówek Śląski w latach 2016-2019

Gmina Lwówek Śląski ogłasza przetarg

  • Adres: 59-600 Lwówek Śląski, al. Wojska Polskiego 25A
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 6477888 , fax. 075 6477889
  • Data zamieszczenia: 2015-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lwówek Śląski
    al. Wojska Polskiego 25A 25A
    59-600 Lwówek Śląski, woj. dolnośląskie
    tel. 075 6477888, fax. 075 6477889
    REGON: 00053064300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lwowekslaski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie sporządzania operatów szacunkowych nieruchomości dla Gminy i Miasta Lwówek Śląski w latach 2016-2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wyceny nieruchomości na rzecz Gminy i Miasta Lwówek Śląski w latach 2016-2019 związanych z gospodarowaniem mieniem komunalnym będącym w zasobie Gminy Lwówek Śląski tj.: 1. sporządzenie operatu szacunkowego dla lokalu mieszkalnego (łącznie z pomieszczeniami przynależnymi) wraz z działką i wyliczonym procentowym udziałem w gruncie; 2. sporządzenie operatu szacunkowego dla lokalu użytkowego (łącznie z pomieszczeniami przynależnymi) wraz z działką i wyliczonym procentowym udziałem w gruncie; 3. sporządzenie operatu szacunkowego dla garażu wraz z gruntem; 4. sporządzenie inwentaryzacji budynku; 5. sporządzenie operatu szacunkowego na poprawę zagospodarowania lokalu; 6. sporządzenie operatu w zakresie aktualizacji i zmiany udziałów lokali w budynku; 7. sporządzenie operatu szacunkowego dla nieruchomości niezabudowanych - działki budowlanej samodzielnej; 8. sporządzenie operatu szacunkowego dla nieruchomości niezabudowanych - działek budowlanych położonych obok siebie w kompleksie z innymi działkami za każdą 1 działkę w kompleksie; 9. sporządzenie operatu szacunkowego działki gruntowej na poprawę zagospodarowania nieruchomości sąsiedniej; 10. sporządzenie operatu szacunkowego dla nieruchomości zabudowanych wraz z gruntem, tj. budynków i budowli o następujących kubaturach: do 1000m3 od 1000m3 do 2000m3 od 2000 m3 do 5000m3 powyżej 5000m3 11. szacowanie wartości nieruchomości do celów odszkodowawczych; 12. aktualizacja operatu szacunkowego, który stracił ważność; 13. sporządzenie operatu szacunkowego do ustalenia wysokości opłaty rocznej za wieczyste użytkowanie do celów aktualizacji wraz z oszacowaniem wartości prawa użytkowania wieczystego gruntu - pojedynczej działki; 14. sporządzenie operatu szacunkowego do ustalenia wysokości opłaty rocznej za wieczyste użytkowanie do celów aktualizacji wraz z oszacowaniem wartości prawa użytkowania wieczystego gruntu działek położonych w kompleksach; 15. ustalenie wartości nakładów poniesionych na przebudowę, rozbudowę, nadbudowę, modernizację lokalu; 16. wycena nieruchomości do celów ustalenia opłaty rocznej z tytułu trwałego zarządu nieruchomości; 17. wycena służebności gruntowej (na 1 działce); 18. sporządzanie operatu szacunkowego do celów przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności - pojedynczej działki; 19. sporządzenie operatu szacunkowego dotyczącego ustalenia wartości nieruchomości do naliczania jednorazowej opłaty z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w związku z uchwaleniem planu miejscowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5.000 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.lwowekslaski.pl/wiadomosci/6733/lista/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach