Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUG POLEGAJĄCYCH NA PRZYGOTOWANIU I DOSTARCZENIU GORĄCEGO POSIŁKU DLA KLIENTÓW MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ UCZĘSZCZAJĄCYCH DO ŚDS PRZY UL. KRÓLOWEJ JADWIGI 4 I PRZY UL. WYSPIAŃSKIEGO 2 W OLSZTYNIE

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 10-449 Olsztyn, al. M. J. Piłsudskiego 61A
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5340414 , fax. 089 5340538
  • Data zamieszczenia: 2012-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    al. M. J. Piłsudskiego 61A 61A
    10-449 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5340414, fax. 089 5340538
    REGON: 00444786700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.olsztyn.e-bip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUG POLEGAJĄCYCH NA PRZYGOTOWANIU I DOSTARCZENIU GORĄCEGO POSIŁKU DLA KLIENTÓW MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ UCZĘSZCZAJĄCYCH DO ŚDS PRZY UL. KRÓLOWEJ JADWIGI 4 I PRZY UL. WYSPIAŃSKIEGO 2 W OLSZTYNIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przygotowaniu i dostarczeniu gorącego posiłku dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej uczęszczających do Środowiskowego Domu Samopomocy przy ul. Wyspiańskiego 2 i przy ul. Królowej Jadwigi 4 w Olsztynie. 2. Dostarczanie gotowych, gorących posiłków składających się z jednego dania - zupy z wkładką mięsną dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej - uczestników ŚDS przy ul. Wyspiańskiego 2 i przy ul. Królowej Jadwigi 4 w Olsztynie dla 18 osób dziennie przez 5 dni w tygodniu. Szacunkowa liczba posiłków w okresie trwania umowy od 02.01.2013r do dnia 31.12.2013r. wyniesie około 4 518 posiłków (tj. spożywać posiłki będzie 18 osób dziennie). W ramach niewykorzystanych środków dopuszcza się podwyższenie ogólnej ilości posiłków. 3.Zamawiający wymaga by Wykonawca realizujący zamówienie umożliwił przygotowanie i dostarczenie takich samych posiłków, w tej samej cenie dla około 60 osób (15 060 posiłków), które zakupią je w rozliczeniu indywidualnym z Wykonawcą. Zakup posiłków w tej formie odbędzie się w terminie wskazanym przez Wykonawcę. 4.Zamawiający oświadcza, iż nie ponosi odpowiedzialności za liczbę klientów, która jest zmienna. Wykonawca w toku realizacji zamówienia będzie mógł żądać wynagrodzenia w wysokości określonej w umowie, z tytułu faktycznie wykonywanej usługi na podstawie zatwierdzonego przez Zamawiającego protokołu odbioru usługi we wskazanym okresie rozliczeniowym. 5. Posiłki dostarczane będą przez 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku w godzinach od 12.00 do 13.00 na podstawie zapotrzebowania składanego telefonicznie przez przedstawiciela placówki Zamawiającego do godziny 12 00 dnia poprzedzającego wydanie posiłku. 6. Usługa musi być realizowana zgodnie z wymogami określonymi w: - Ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz.U. z 2006 nr 171 poz. 1225 wraz z późniejsza nowelizacją ( Dz.U. z 2010 nr 21, poz. 105) - zgodnie z zasadami Dobrej Praktyki Higienicznej i Dobrej Praktyki Produkcji. 7.Wykonawca powinien posiadać samochód dostawczy spełniający wymogi sanitarne dotyczące przewozu żywności poświadczone decyzją wydaną przez Państwowy Powiatowy Inspektorat Sanitarny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553220003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wnoszenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.olsztyn.e-bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach