Zarząd Zasobów Mieszkaniowych MSWiA ogłasza przetarg
- Adres: 00-725 Warszawa, Chełmska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 4331926, 4331927 , fax. 22 8516795
- Data zamieszczenia: 2018-02-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zasobów Mieszkaniowych MSWiA
Chełmska 8A
00-725 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 4331926, 4331927, fax. 22 8516795
REGON: 017342084 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zzm.mswia.gov.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka budżetowa nieposiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzątanie budynku przy ul. Chełmskiej 8A w Warszawie oraz kwater internatowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie publiczne dotyczy 1 części z 7. Pozostałe 6 części stanowić będą przedmiot kolejnych postępowań. 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa powszechnie dostępna, mająca ustalone standardy jakościowe polegająca na: 1) sprzątaniu pomieszczeń internatu przy ul. Chełmskiej 8A w Warszawie, w skład którego wchodzą 26 pokoi internatowych oraz pomieszczenia i ciągi komunikacyjne do nich przynależne zlokalizowane na II, III, IV piętrze w/w budynku o łącznej pow. użytkowej 602,75 m2 oraz obsługa: 4 pojedynczych kwater internatowych o łącznej pow. użytkowej 62,93 m2 w budynku na zakwaterowanie tymczasowe przy ul. Podchorążych 47A w Warszawie - zgodnie z zakresem zamówienia określonym w załączniku nr 7 do SIWZ; 2) sprzątaniu pomieszczeń biurowych Zarządu Zasobów Mieszkaniowych MSWiA przy ul. Chełmskiej 8A w Warszawie oraz pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych do nich przynależnych zlokalizowanych w piwnicach, na parterze oraz I piętrze w/w budynku internatowo-biurowego o łącznej pow. użytkowej 552,42 m2 wraz ze sprzątaniem terenu zewnętrznego przynależnego do tego budynku o powierzchni 204,75 m2 - zgodnie z zakresem zamówienia określonym w załączniku nr 8 do SIWZ. 2. Rodzaj usług sprzątania jest wskazany, jako przykład usług powszechnie dostępnych i o ustalonych standardach jakościowych. W przypadku usług tego rodzaju oczywistym jest, że usługi te są usługami bieżącego użytku oraz służą zaspokojeniu podstawowej potrzeby, jaką jest utrzymanie w czystości obiektów biurowych (wewnątrz i zewnątrz) i ich bezpośredniego otoczenia oraz kwater internatowych i pokoi internatowych. Usługi te są jak najbardziej usługami powszechnymi, oferowanymi przez liczne podmioty na rynku, co umożliwia łatwy dostęp do tych usług praktycznie nieograniczonej grupie konsumentów, co w sposób bezpośredni wiąże się z powszechną konsumpcją tych usług. Przyjęcie, że usługa sprzątania jest standardowa oznacza, że przynajmniej kilku wykonawców świadczących tego rodzaju usługi powinno oferować tę usługę zestandaryzowaną umożliwiającą zamawiającemu jej nabycie o takiej samej lub zbliżonej jakości. Zamawiający poprzez określenie SZCZEGÓŁOWEGO WYKAZU CZYNNOŚCI I PRAC OBJĘTYCH ZAMÓWIENIEM W ZAKRESIE UTRZYMANIA CZYSTOŚCI I PORZĄDKU W INTERNACIE I KWATERACH INTERNETOWYCH załącznik nr 9 do SIWZ oraz SZCZEGÓŁOWEGO WYKAZU CZYNNOŚCI I PRAC OBJĘTYCH ZAMÓWIENIEM W ZAKRESIE UTRZYMANIA CZYSTOŚCI I PORZĄDKU W POMIESZCZENIACH BIUROWYCH, POMIESZCZENIACH I CIĄGACH KOMUNIKACYJNYCH PRZYNALEŻNYCH DO POMIESZCZEŃ BIUROWYCH ORAZ TERENU ZEWNĘTRZNEGO załącznik nr 10 do SIWZ oczekuje realizacji usługi sprzątania na poziomie przeciętnie oferowanym w obrocie, a skutkiem działań ma być rezultat w postaci zapewnienia właściwego stanu sanitarno – higienicznego w sprzątanym obiekcie. Usługa sprzątania kończy się z upływem czasu wskazanego w umowie i nie występują konsekwencje finansowe po jej zakończeniu. 3. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca zatrudniał na umowę o pracę, stosownie do treści art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108 z późn. zm.), osobę/y wykonującą/e bezpośrednio w trakcie realizacji zamówienia czynności wskazane w „SZCZEGÓŁOWYM WYKAZIE CZYNNOŚCI I PRAC OBJĘTYCH ZAMÓWIENIEM W ZAKRESIE UTRZYMANIA CZYSTOŚCI I PORZĄDKU W INTERNACIE I KWATERACH INTERNETOWYCH” załącznik nr 9 do SIWZ oraz „SZCZEGÓŁOWYM WYKAZIE CZYNNOŚCI I PRAC OBJĘTYCH ZAMÓWIENIEM W ZAKRESIE UTRZYMANIA CZYSTOŚCI I PORZĄDKU W POMIESZCZENIACH BIUROWYCH, POMIESZCZENIACH I CIĄGACH KOMUNIKACYJNYCH PRZYNALEŻNYCH DO POMIESZCZEŃ BIUROWYCH ORAZ TERENU ZEWNĘTRZNEGO” załącznik nr 10 do SIWZ. 4. Stosownie do art. 29 ust. 4 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający określa, że jeżeli Wykonawca do realizacji czynności, o których mowa w ust. 3 zatrudni na cały okres realizacji zamówienia osobę niepełnosprawną - otrzyma 10 pkt w kryterium „zatrudnianie osoby niepełnosprawnej”. W przypadku niezatrudniania takiej osoby Wykonawca otrzyma 0 (zero) punktów w kryterium „zatrudnianie osoby niepełnosprawnej”. Przez osobę niepełnosprawną należy rozumieć osobę, wobec której wydano orzeczenie o niepełnosprawności, zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2016 r., poz. 2046 z późn. zm.). 5. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w ust. 3 i 4, a także uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje zostały określone w § 3, § 14 ust. 3 - 5 wzoru umowy. 6. W stosunku do osoby, prowadzącej działalność gospodarczą – jednoosobowo, która wykona zamówienie osobiście, wymogów określonych w ust. 3 nie stosuje się, chyba że na potrzeby wykonania zamówienia zatrudnia inne osoby. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Wysokość wadium – 1,5 tys. pln /słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100/. 3. Forma wnoszenia wadium: 1) przelewem bankowym na konto o numerze: Bank Pekao S.A. Oddział Warszawa 40124062471111000049788598 2) pozostałe formy, tj. poręczenia bankowe, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancje bankowe, gwarancje ubezpieczeniowe, poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy zdeponować w formie oryginałów w Kancelarii ZZM MSWiA, czynnej w godzinach pracy ZZM MSWiA. Kserokopię zdeponowanego dokumentu należy załączyć do oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości i porządku w budynku MWOMP w Płocku przy ul. Kolegialnej 19 – III postępowanie.
Dodano: 2024-04-29 - usługa kompleksowego sprzątania przestrzeni budynków i terenów zewnętrznych należących do Muzeum Niepodległości w Warszawie i jego Oddziałów
Dodano: 2024-04-26 - Usługa sprzątania
Dodano: 2024-04-25 - Usługa sprzątania siedziby FRSE
Dodano: 2024-04-25 - USŁUGI SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W WYSZKOWIE PRZY UL. KOŚCIUSZKI 50 ORAZ TERENU POSESJI PRZY BUDYNKU I PRZYLEGŁYCH CHODNIKACH
Dodano: 2024-04-17 - Usługa sprzątania wewnętrznego - utrzymanie czystości w obiektach przy ul. Mińskiej 65 i ul. Chodakowskiej 26/32 w Warszawie oraz opcjonalne sprzątanie hal wykorzystywanych na cele eventowe
Dodano: 2024-04-16 - Sprzątanie wybranych pomieszczeń laboratoryjnych, biurowo-dydaktycznych, korytarzy, klatek schodowych i sanitariatów w Instytucie Chemii i Techniki Jądrowej przy ul. Dorodnej 16 w Warszawie
Dodano: 2024-04-15 - Usługa sprzątania
Dodano: 2024-04-15 - Sprzątanie nieruchomości administrowanych przez ZGN Praga-Południe m.st. Warszawy stanowiących własność m.st. Warszawy (teren AN-7) zamówienie podobne do umowy nr GN/PS/64/22/NZ z dnia 01.09.2022 r.
Dodano: 2024-04-15 - Utrzymanie czystości w obiekcie oraz na terenach zewnętrznych Teatru Muzycznego ROMA.
Dodano: 2024-04-09