Przetargi.pl
Roboty remontowo-budowlane związane z remontem korytarzy w budynku Zespołu Szkół oraz sanitariatów na pierwszym piętrze.

Zespół Szkół ogłasza przetarg

  • Adres: 44-230 Czerwionka-Leszczyny, ul. 3 Maja 42
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4312034 , fax. 032 4311466
  • Data zamieszczenia: 2009-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół
    ul. 3 Maja 42 42
    44-230 Czerwionka-Leszczyny, woj. śląskie
    tel. 032 4312034, fax. 032 4311466
    REGON: 27283987800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zscl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zespół Szkół ponadgimnazjalnych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty remontowo-budowlane związane z remontem korytarzy w budynku Zespołu Szkół oraz sanitariatów na pierwszym piętrze.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia są roboty remontowo-budowlane związane z remontem korytarzy oraz sanitariatów w budynku Zespołu Szkół. 2) Przedmiot zamówienia na roboty remontowo-budowlane związane z remontem korytarzy w budynku Zespołu Szkół oraz sanitariatów na pierwszym piętrze obejmuje w szczególności: a) roboty rozbiórkowe b) roboty budowlane montażowe c) instalacje sanitarne d) instalacje elektryczne 3) Szczegółowy zakres robót ujęty jest w: projekcie budowlanym na roboty remontowo-budowlane związane z remontem korytarzy w budynku Zespołu Szkół oraz sanitariatów na pierwszym piętrze stanowiący załącznik 6 do niniejszej SIWZ, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót na roboty remontowo-budowlane związane z remontem korytarzy w budynku Zespołu Szkół oraz sanitariatów na pierwszym piętrze, stanowiącą załączniki nr 7 do niniejszej SIWZ, przedmiarze robót dotyczącym robót remontowo-budowlanych związanych z remontem korytarzy w budynku Zespołu Szkół oraz sanitariatów na pierwszym piętrze, stanowiący załącznik 8 do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje konieczności wpłacenia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych tj: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotowej działalności lub czynności, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonani zadania. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia w.w. warunków nastąpi w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez Wykonawców, wymienione w pkcie 6 specyfikacji zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia ( metodą 0-1).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do formularza oferty - zał. nr. 1 - jako dokumenty uzupełniające należy dołączyć poniższe oświadczenia i dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków z art. 22 ust.1 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r.( t.j. z 2007 r. Dz.U. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm. ) - wg wzoru zał. Nr 3, 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) informację o posiadanym doświadczeniu w zakresie wykonawstwa - należy go dołączyć w formie zał. nr. 4 do formularza oferty. Należy w niej zawrzeć wykaz zadań (minimum 2 zadania) o podobnym charakterze, zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie. Uznanie wykonanych zadań warunkowane jest poparciem ich załączonymi do oferty referencjami lub innymi dokumentami dotyczącymi tych zadań, potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Uwaga! Za zadanie o podobnym charakterze rozumie się zadanie odpowiadające swoim rodzajem zadaniu będącym przedmiotem przetargu, którego wartość stanowi co najmniej 30% wartości brutto podanej w ofercie. Zamawiający wykluczy z postępowania i odrzuci oferty tych oferentów, którzy nie wykażą się wymaganymi zadaniami. 5) wykaz osób, którymi dysponuje Wykonawca i którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji, doświadczenia zawodowego i wykształcenia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, wraz z kopią uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego osób posiadających uprawnienia - zgodnie z załącznikiem nr 5 do oferty; W przypadku, gdy Wykonawca wykaże osoby, którymi będzie dysponował, do oferty należy dołączyć wypełniony załącznik nr 5a wraz z pisemnym zobowiązaniem innego podmiotu o udostępnieniu osób zdolnych do wykonania zamówienia. W przypadku gdy wykonawca wykaże osoby, którymi dysponuje oraz którymi będzie dysponował do ofert należy dołączyć zarówno załącznik Nr 5 jak i załącznik 5a. W przeciwnym przypadku wystarczy dołączyć jednego z tych załączników. 6) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Polisa musi opiewać na wartość nie mniejszą niż 30.000 zł. Do polisy należy dołączyć potwierdzenie jej opłacenia, a w przypadku ratalnego opłacenia polisy należy dołączyć potwierdzenie dokonanych opłat za aktualne okresy określone w polisie. Ponadto przed upływem ważności polisy należy ją odnowić na nie gorszych warunkach, a dokument ten bez dodatkowego wezwania dostarczyć Zamawiającemu przed upływem okresu ważności polisy, 7) Wykonawcy mający siedzibę albo miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają w/w dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006r. Nr 87 poz. 605 z późn. zm.), 8) W przypadku podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum) dokumenty i oświadczenia wskazane wyżej w pkt 1, 2 i 3 każdy z podmiotów składa oddzielnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zs.powiatrybnicki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach