Gmina Suszec ogłasza przetarg
- Adres: 43-267 Suszec, ul. Lipowa 1
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 44993050 , fax. 32 4493051
- Data zamieszczenia: 2013-11-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Suszec
ul. Lipowa 1 1
43-267 Suszec, woj. śląskie
tel. 32 44993050, fax. 32 4493051
REGON: 27625834500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.suszec.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYKONANIE INSTALACJI KLIMATYZACJI W BUDYNKU URZĘDU GMINY SUSZEC - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
ZGODNIE Z PKT.3 SIWZ: 3. Opis przedmiotu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Urzędu Gminy Suszec, zwanego dalej zamówieniem, zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. W/w przedmiot zamówienia będzie realizowany w ramach inwestycji pn.: Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Urzędu Gminy wraz z adaptacją pomieszczeń na lokale biurowe. 3.2 Prace związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w szczególności dotyczące kucia i przewiertów w ścianach, wykonawca jest zobowiązany do wykonania po godzinach pracy urzędu, tj. w poniedziałki po godz. 17.00, a od wtorku do piątku po godz. 15.30. Prace te mogą być prowadzone do godz. 21.00. Dopuszcza się możliwość realizacji przedmiotu zamówienia również w sobotę od godz. 7.30 do godz. 14.00, po wcześniejszym zgłoszeniu takiej potrzeby zamawiającemu. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przedmiotu zamówienia w trakcie godzin pracy urzędu, tylko wtedy, gdy zakres tych prac będzie nieuciążliwy dla pracowników i petentów urzędu i niekolidujący z bieżącym funkcjonowaniem urzędu. Powyższe oznacza, że wykonawca musi wykonywać roboty w taki sposób, aby nie wykluczały one normalnego funkcjonowania podmiotów mających siedziby w objętym pracami budynku. W związku z powyższym, wykonawca jest zobowiązany, każdorazowo przed przystąpieniem do realizacji danego zakresu robót, do wcześniejszego ich zgłaszania zamawiającemu (min. 2 dni robocze przed rozpoczęciem realizacji) i uzgodnienia z zamawiającym zakresu, sposobu i terminu realizacji robót, które umożliwią normalne funkcjonowanie podmiotów mających siedziby w objętym pracami budynku. Zaniechanie powiadomienia zamawiającego o zamiarze przystąpienia do danego zakresu prac może spowodować, iż wykonawca nie będzie miał możliwości w określonym przez siebie terminie rozpoczęcia prac. Z tego tytułu wykonawca nie może wnosić do zamawiającego żadnych roszczeń!!! 3.3 Szczegółowy opis zamówienia stanowią: a) formularz przedmiaru robót: zał. nr 1.A b) projekt wraz z załącznikami (plany, rysunki, zakres i lokalizacja robót) - zał. nr 9, i zwane są w treści SIWZ dokumentacją projektową, oraz: c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - zał. nr 10. 3.4 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również: - usunięcie szkód powstałych na terenie budowy w trakcie realizacji zamówienia, prace porządkowe, itp. - odtworzenie wszystkich naruszonych elementów budynku, - przygotowanie pomieszczeń do montażu instalacji tj. zabezpieczenie wszystkich urządzeń, mebli i rzeczy przed zakurzeniem, zniszczeniem, zalaniem, uszkodzeniem w pomieszczeniu w którym będą prowadzone prace, - przywrócenie miejsca prowadzenia prac do stanu przed montażem instalacji, uporządkowanie pomieszczeń, każdorazowo po każdym dniu roboczym, - wszystkie koszty związane z prowadzeniem budowy. 3.5 Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione w istotnych postanowieniach umowy - stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany do ich uważnego przeanalizowania i zapoznania się z zakresem przedmiotu zamówienia. Zaleca się dokonanie wizji w miejscu wykonywania robót. 3.6 Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45331200-8 Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych Uwagi: Dla urządzeń technicznych, materiałów i rozwiązań, które w w/w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały opisane poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawcy mogą zaproponować inne urządzenia techniczne, materiały lub rozwiązania, z zachowaniem odpowiednich, równoważnych, tj. nie gorszych niż wskazane w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności i trwałości całego układu, będącego przedmiotem zamówienia, z zapewnieniem uzyskania przez wykonawcę i na jego koszt wszelkich ewentualnych uzgodnień, w tym w razie potrzeby autora dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Dla urządzeń technicznych, materiałów i rozwiązań, które w w/w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały opisane za pomocą norm, aprobat i specyfikacji technicznych, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego urządzenia techniczne, materiały i rozwiązania spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Wykazanie równoważności dla proponowanych urządzeń technicznych, materiałów i rozwiązań spoczywa na Wykonawcy przed lub na etapie złożenia oferty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA ZŁOŻENIA WADIUM
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.suszec.iap.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót remontowych 26 pokoi mieszkalnych w Domu Studenta nr 1 oraz pomieszczeń Katedry Nauk Społecznych Wydziału Farmaceutycznego z Oddziałem Medycyny Laboratoryjnej w Sosnowcu Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach przy ul. Ostrogórskiej 30 w Sosnowcu
Dodano: 2016-06-13 - Remont plaży wraz z remontem szatni i łaźni oraz odtworzeniem hydroizolacji poziomych na basenie przy szkole podstawowej w Bieruniu Starym
Dodano: 2014-01-30 - Wykonanie przegród dymoszczelnych i systemu oddymiania w ramach przebudowy i dostosowania ośrodka Relaks do aktualnie obowiązujących przepisów przeciwpożarowych.
Dodano: 2013-06-28 - Roboty remontowo-budowlane związane z remontem korytarzy w budynku Zespołu Szkół oraz sanitariatów na pierwszym piętrze.
Dodano: 2009-05-11