Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie ogłasza przetarg
- Adres: 42-200 Częstochowa, ul. Waszyngtona 4/8
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 034 3784100 , fax. 034 3784202
- Data zamieszczenia: 2009-05-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie
ul. Waszyngtona 4/8 4/8
42-200 Częstochowa, woj. śląskie
tel. 034 3784100, fax. 034 3784202
REGON: 00000149400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ajd.czest.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na dostawę mebli na potrzeby jednostek Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do poszczególnych jednostek Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. zamówienie zostało podzielone na trzy odrębne zadania. Szczegółowe parametry oraz wymiary określa Rozdział II. Zadanie nr 1 - dostawa mebli do: Instytutu Fizyki, Niezależnego Zrzeszenia Studentów oraz Instytutu Kultury Fizycznej - Al. Armii Krajowej 13/15, Działu Kadr, Płac i Spraw Pracowniczych - ul. Waszyngtona 4/8. Zadanie nr 2 - dostawa szafek depozytowych do portierni Akademickiego Centrum Sportowego, ul. Dembińskiego 6. Zadanie nr 3 - dostawa mebli do Wydziału Pedagogicznego - ul. Waszyngtona 4/8 oraz regałów do Biblioteki Wydziału Matematyczno-przyrodniczego - Al. Armii Krajowej 13/15. 2. Wszystkie oferowane meble muszą być fabrycznie nowe oraz spełniać obowiązujące normy bezpiecznego użytkowania. Oferowana cena powinna zawierać koszty transportu oraz rozładunku w poszczególnych jednostkach zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie wykorzystania w całości zamówienia. 3. Kod CPV: 39130000-2, 39160000-1. 4. Termin realizacji - 21 dni od daty zawarcia umowy. 5. Gwarancja - minimum 24 miesiące. W razie awarii w okresie gwarancji, wykonawca odpowie na jej zgłoszenie przez zamawiającego w ciągu 2 dni od daty jego przesłania. Czas naprawy nie może przekraczać 7 dni. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 2. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wszyscy Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności stanowiących przedmiot zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 1 Ustawy) oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 4 Ustawy w związku z art. 24 ust. 1 pkt. 1-10 Ustawy) oraz posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 2 Ustawy), Spełnienie w/w warunków oceniane będzie przez Zamawiającego wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy oraz załączonych do niego dokumentów wymienionych w pkt VII.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.bW celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy powinni załączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1-10 Ustawy - załącznik nr 3; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ajd.czest.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa mebli biurowych. Oznaczenie sprawy:OZ/D/16/54/JP
Dodano: 2016-07-19 - Dostawa i montaż mebli do gabinetu i sekretariatu Prorektora ds. Marketingu oraz Działu ds. Organizacji i Zarządzania Politechniki Częstochowskiej
Dodano: 2016-07-15 - Wykonanie i dostawa mebli w ramach zadania kompleksowa termomodernizacja wraz z likwidacją niskiej emisji poprzez wymianę źródła ciepła w nowej siedzibie Straży Miejskiej przy ul. Sobieskiego 3 w Chorzowie
Dodano: 2016-07-13 - Zakup i dostawa nowych mebli
Dodano: 2016-07-06 - Dostawa mebli biurowych. Oznaczenie sprawy: OZ/D/16/49/EO
Dodano: 2016-07-05 - Dostawa mebli biurowych. Oznaczenie sprawy: OZ/D/16/47/MW
Dodano: 2016-06-29 - Dostawa i montaż mebli dla Instytutu Inżynierii Środowiska Politechniki Częstochowskiej
Dodano: 2016-06-08 - Sukcesywna dostawa mebli biurowych
Dodano: 2016-06-07 - Dostawa mebli biurowych. Oznaczenie sprawy: OZ/D/16/37/EO
Dodano: 2016-06-07