GMINA GRODZISK MAZOWIECKI ogłasza przetarg
- Adres: 05-825 Grodzisk Mazowiecki, ul. T. Kościuszki 12A
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. (22) 755 55 34 wew. 250 , fax. (22) 755 23 76
- Data zamieszczenia: 2023-08-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: GMINA GRODZISK MAZOWIECKI
ul. T. Kościuszki 12A
05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie
tel. (22) 755 55 34 wew. 250, fax. (22) 755 23 76
REGON: 013269137 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.grodzisk.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja działań edukacyjno- informacyjnych w ramach realizacji projektu pn. „Inwestycje w zakresie zielono-niebieskiej infrastruktury w Grodzisku Mazowieckim. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Realizacja działań edukacyjno-informacyjnych w ramach realizacji projektu pn. „Inwestycje w zakresie zielono-niebieskiejinfrastruktury w Grodzisku Mazowieckim” współfinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego EuropejskiegoObszaru Gospodarczego w ramach Programu Środowisko, Energia i Zmiany Klimatu, obszar programowy:Łagodzenie zmian klimatu i adaptacja do ich skutkóww podziale na zadania:Zadanie nr 1:Organizacja działań edukacyjno-informujących w postaci przygotowania:- 19 szt. stanowisk piknikowych- 9 szt. prelekcji (eksperci/pokazy)- 14 szt. przedstawień (teatrzyków, pokazów ekologicznych)- 8 szt. konkursów dla mieszkańców- 120 szt. nagród do konkursów dla mieszkańców- 5000 szt. materiałów pomocniczych, edukacyjnych dla mieszkańców.Zadanie nr 2:Organizacja działań edukacyjno-informujących w postaci:- 106 szt. wykładów i prelekcji z ekspertami wraz z organizacją stanowisk.II. Zakres Zadańa. Zadanie nr 1Organizacja działań edukacyjno-informujących w postaci przygotowania:- 19 szt. stanowisk piknikowych ( organizacja stanowisk, wynajem powierzchni, doposażenie stanowisk )- 9 szt. prelekcji (eksperci/pokazy)- 14 szt. przedstawień (teatrzyków, pokazów ekologicznych)- 8 szt. konkursów dla mieszkańców- 120 szt. nagród do konkursów dla mieszkańców- 5000 szt. materiałów pomocniczych, edukacyjnych dla mieszkańców.1. Stanowiska piknikoweOrganizacja 19 szt. stanowisk piknikowych.Wykonawca odpowiada za przygotowanie 19 szt. stanowisk piknikowych.Obowiązkiem wykonawcy jest zapewnienie m in.:- agregatu prądotwórczego o mocy 74KVA w wyciszonej zabudowie (68dB), przeznaczony do zasilania sprzętuelektronicznego, wraz z zabezpieczonym paliwem na ok 8 godzin pracy,- WC - 4 przenośnie toalety typu toi-toi,- ekologiczna żywność-namiot (3x6 m)-krzesła, stoły, ławo-stoły (drewniane, o wymiarach 180/220 cm i szerokości min 50 cm (każdy stół dla 8osób) do każdego stou potrzebujemy po 2 drewniane ławki o długości stołu(każda ławka dla 4 osób),-namioty w parametrach długość 6m i szerokość 3 ma także inne wyposażenie wynikające z planowanych wydażeń.Przewidywana wartość stoiska to 2 000,00 zł brutto.2. Prelekcje/pokazy z ekspertamiOrganizacja prelekcji/pokazów z ekspertami w ilości 9 spotkań.Wykonawca odpowiada za organizację całościową spotkania/wykładu/prelekcji/ w tym dobór prowadzących i zapewnieniepowierzchni. Spotkania mają być dopasowane do różnych grup wiekowych mieszkańców (np.: przedszkolaków, uczniówszkolnych, rodzin oraz osób w wieku emerytalnym / uniwersytetu 3 wieku, stowarzyszenia niepełnosprawnych, grodziskiegoklubu dyskusyjno-filmowego, grodziskiego klubu podróżnika).Czas trwania spotkania z ekspertami 1-3h dydaktyczne.Szczegółowy harmonogram prelekcji do uzgodnienia w ciągu 14 dni po podpisaniu umowy z możliwością późniejszychzmian.Zakres tematyczny do wyboru:1. Klimat2. Zagrożone Gatunki3. RecyklingSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80400000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawi warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) dotyczącej Wykonawcy:Zamawiający uzna, że w/w warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przedupływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał:- co najmniej cztery usługi odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia.Za usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia uważa się usługępolegającą na przeprowadzaniu wydarzeń / pikników /warsztatów z zakresu tematyki ekologicznej, edukacji ekologicznej,zainteresowań uczniów, o wartości co najmniej 40 000,00 zł. brutto każda. Przez „usługę” Zamawiający rozumie jednąumowę/ zlecenie poświadczone dokumentami wykonania należytego wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, datwykonania i podmiotów na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniemdowodów określonych, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, sąreferencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a wprzypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzająceich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.a) dotyczącej osób:Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi dowykonania zamówienia t.j.:Ekspert / prelegent prowadzący warsztaty/ prelekcje/ szkolenia- co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu warsztatów/prelekcji/szkoleń z zakresu edukacji ekologiczneji/lub projektów rozwoju talentów i zainteresowań uczniów,- doświadczenie zawodowe w przygotowaniu i realizacji lekcji, warsztatów, prelekcji ekologicznych w ilości minimalnej 100szt. w ostatnich 12 miesiącach- doświadczenie w organizacji wydarzeń angażujących mieszkańców w działania edukacji ekologicznej - co najmniej 2projekty w okresie ostatnich 12 miesięcy.Zamawiający dopuszcza łączenie powyższych stanowisk tylko pod warunkiem spełnienia łącznie wymagań dotyczącychkwalifikacji i doświadczenia dla danych stanowisk.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-21
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup usług polegających na realizacji usług edukacyjnych podnoszących kompetencje pracowników SGGW– w ramach projektu pn. „SGGW - Uczelnia dostępna" Nr POWR.03.05.00-00-A044/21
Dodano: 2023-12-15 - Zakup usług polegających na realizacji usług edukacyjnych podnoszących kompetencje pracowników SGGW– w ramach projektu pn. „SGGW - Uczelnia dostępna" Nr POWR.03.05.00-00-A044/21
Dodano: 2023-10-04 - Zamówienie polegające na zrekrutowaniu i zapewnieniu uczestnictwa w szkoleniach wdrożeniowych i przeszkoleniu 48 MMŚP - 240 osób z tych przedsiębiorstw w 16 województwach Polski
Dodano: 2023-03-27 - Realizacja działań edukacyjno- informacyjnych w ramach realizacji projektu pn. „Inwestycje w zakresie zielono-niebieskiej infrastruktury w Grodzisku Mazowieckim”
Dodano: 2023-03-24 - ZakupUsługSzkoleniowychPolegających naPrzeprowadzaniuSpecjalistycznychSzkoleń dlaStudentówSGGWwZakresiePodnoszeniaKompetencjiTechniczno-Zawodowych wRamachProj pnSynergia–zintegrowanyProgramRozwojuSGGW
Dodano: 2022-10-17 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia w zakresie: „Pomoc kuchenna z elementami Carvingu ”
Dodano: 2020-10-12 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia w zakresie: „Kurs AUTO CAD – poziom podstawowy”
Dodano: 2020-10-09 - Przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sochaczewie.I część zamówienia: Celem szkolenia „Operator koparko-ładowarki wszystkie typy kl. III, koparka jednonaczyniowa kl. III” jest zdobycie umiejętności do użytkowania eksploatacyjnego koparko-ładowarek i koparek jednonaczyniowych. II część zamówienia: Celem szkolenia „Prawo jazdy kat. C z kwalifikacją wstępną przyspieszoną do kat. C ” jest zdobycie przez jego uczestników uprawnień do kierowania pojazdami o masie całkowitej powyżej 3,5 t oraz uprawnień do przewozu drogowego rzeczy. III część zamówienia: Celem szkolenia „Operator wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia z wyłączeniem wózków z wysięgnikiem oraz wózków z osobą obsługującą podnoszoną wraz z ładunkiem” jest zdobycie uprawnień niezbędnych do obsługi wózków jezdniowych. IV część zamówienia: Celem szkolenia „Sprzedawca z kursem komputerowym w ramach certyfikatu umiejętności komputerowych – poziom podstawowy” jest nabycie przez uczestników szkolenia wiedzy dotyczącej pracy na stanowisku sprzedawcy.
Dodano: 2020-10-01 - Animator zabaw dla dzieci wraz z kursem pediatrycznym
Dodano: 2020-09-24 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia w zakresie: „Kurs podstaw rachunkowości z ECDL BASE”
Dodano: 2020-09-01