Przetargi.pl
Przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sochaczewie.I część zamówienia: Celem szkolenia „Operator koparko-ładowarki wszystkie typy kl. III, koparka jednonaczyniowa kl. III” jest zdobycie umiejętności do użytkowania eksploatacyjnego koparko-ładowarek i koparek jednonaczyniowych. II część zamówienia: Celem szkolenia „Prawo jazdy kat. C z kwalifikacją wstępną przyspieszoną do kat. C ” jest zdobycie przez jego uczestników uprawnień do kierowania pojazdami o masie całkowitej powyżej 3,5 t oraz uprawnień do przewozu drogowego rzeczy. III część zamówienia: Celem szkolenia „Operator wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia z wyłączeniem wózków z wysięgnikiem oraz wózków z osobą obsługującą podnoszoną wraz z ładunkiem” jest zdobycie uprawnień niezbędnych do obsługi wózków jezdniowych. IV część zamówienia: Celem szkolenia „Sprzedawca z kursem komputerowym w ramach certyfikatu umiejętności komputerowych – poziom podstawowy” jest nabycie przez uczestników szkolenia wiedzy dotyczącej pracy na stanowisku sprzedawcy.

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 96-500 Sochaczew, ul. Janusza Kusocińskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 468 622 424 , fax. 468 622 455
  • Data zamieszczenia: 2020-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    ul. Janusza Kusocińskiego 11
    96-500 Sochaczew, woj. mazowieckie
    tel. 468 622 424, fax. 468 622 455
    REGON: 16184192000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sochaczew.praca.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sochaczewie.I część zamówienia: Celem szkolenia „Operator koparko-ładowarki wszystkie typy kl. III, koparka jednonaczyniowa kl. III” jest zdobycie umiejętności do użytkowania eksploatacyjnego koparko-ładowarek i koparek jednonaczyniowych. II część zamówienia: Celem szkolenia „Prawo jazdy kat. C z kwalifikacją wstępną przyspieszoną do kat. C ” jest zdobycie przez jego uczestników uprawnień do kierowania pojazdami o masie całkowitej powyżej 3,5 t oraz uprawnień do przewozu drogowego rzeczy. III część zamówienia: Celem szkolenia „Operator wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia z wyłączeniem wózków z wysięgnikiem oraz wózków z osobą obsługującą podnoszoną wraz z ładunkiem” jest zdobycie uprawnień niezbędnych do obsługi wózków jezdniowych. IV część zamówienia: Celem szkolenia „Sprzedawca z kursem komputerowym w ramach certyfikatu umiejętności komputerowych – poziom podstawowy” jest nabycie przez uczestników szkolenia wiedzy dotyczącej pracy na stanowisku sprzedawcy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sochaczewie.I część zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia zawodowego dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sochaczewie „Operator koparko-ładowarki wszystkie typy kl. III, koparka jednonaczyniowa kl. III” .II część zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia zawodowego dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sochaczewie „Prawo jazdy kat. C z kwalifikacją wstępną przyspieszoną do kat. C”. III część zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia zawodowego dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sochaczewie „Operator wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia z wyłączeniem wózków z wysięgnikiem oraz wózków z osobą obsługującą podnoszoną wraz z ładunkiem” . IV część zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia zawodowego dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sochaczewie „Sprzedawca z kursem komputerowym w ramach certyfikatu umiejętności komputerowych – poziom podstawowy”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80400000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień-warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży Oświadczenie z art. 22 ust.1;posiadają aktualny na rok bieżący wpis do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy – art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 140); posiadają wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;warunek zostanie uznany za spełniony przez Wykonawcę, gdy wykaże, że wykonał należycie a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, usługę szkolenia dla co najmniej 35 osób w zakresie odpowiadającym zakresowi zamówienia, w przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na wszystkie części zamówienia lub dla tej części zamówienia na którą Wykonawca składa ofertę;dysponuje lub będzie dysponował pomieszczeniem do prowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych o powierzchni co najmniej 25 m2 z odpowiednim oświetleniem, ogrzewaniem, wentylacją i akustyką; spełniającą wymogi BHP i Ppoż zgodnie z obowiązującymi przepisami; zapewni niezbędne materiały, sprawne maszyny i urządzenia do przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych-10 komputerów (stacjonarnych i/lub przenośnych) podłączonych do sieci internetowej, z zainstalowanym na każdym z nich niezbędnym oprogramowaniem do prawidłowej realizacji szkolenia zgodnie z wymogami. Wykonawca w celu realizacji zamówienia może polegać na potencjale technicznym do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków; będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, którzy spełniają łącznie następujące wymagania:posiadają wykształcenie i kwalifikacje zawodowe niezbędne do wykonywania zamówienia, posiadają doświadczenie zawodowe w prowadzeniu szkoleń o tematyce zgodnej z przedmiotem zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wypełniony formularz ofertowy – według wzoru przygotowanego przez Zamawiającego, stanowiący załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; oświadczenie wykonawcy o akceptacji dokumentów przetargowych, wraz z projektem umowy; program szkolenia- wg wzoru przygotowanego przez Zamawiającego, stanowiący załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; kalkulacja kosztów szkolenia - według wzoru przygotowanego przez Zamawiającego, stanowiący załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; opis miejsca szkolenia - według wzoru przygotowanego przez Zamawiającego, stanowiący załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; wykaz narzędzi, wyposażenia i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usługi w celu realizacji zamówienia stanowiący załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich doświadczenia niezbędnego dla wykonania zamówienia, według wzoru przygotowanego przez Zamawiającego, stanowiący załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia;wykaz materiałów szkoleniowych jakie otrzymują na własność uczestnicy szkolenia, według wzoru przygotowanego przez Zamawiającego, stanowiący załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, polegających na szkoleniu dla przynajmniej 35 osób w zakresie odpowiadającym zakresowi zamówienia (lub wybranej części zamówienia);Dowodami, o których mowa w pkt. 2, będą: a) poświadczenie, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; b) w przypadku zamówień na usługi – oświadczenie wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt wyżej. c) W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt. 2 zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt. lit.a, lit.b, Zgodnie z §9 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2013, poz.231) wykonawca, w miejsce poświadczeń, o których mowa pkt 2 SIWZ, może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług określone w § 1 ust. 1 pkt 2 i 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817);oświadczenie o udostępnieniu i wynajęciu bazy szkoleniowej;wzór dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności lub kwalifikacji, wzór anonimowej ankiety przeprowadzonej po zakończeniu szkolenia;certyfikaty i akredytacje posiadane przez Wykonawcę (jeżeli wykonawca posiada)-forma dokumentów-kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem.;Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na swojej stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia;Oświadczenie RODO.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach