Przetargi.pl
Przetrarg nieograniczony na dostawę artykułów biurowych, kopert, papieru i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Świeciu

Powiat Świecki - Powiatowy Urząd Pracy w Świeciu ogłasza przetarg

  • Adres: 86-100 Świecie, ul. Wojska Polskiego 195a
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 33 32 210 , fax. 52 33 32 253
  • Data zamieszczenia: 2013-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Świecki - Powiatowy Urząd Pracy w Świeciu
    ul. Wojska Polskiego 195a 195a
    86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 33 32 210, fax. 52 33 32 253
    REGON: 09250651200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pup.swiecie.lo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetrarg nieograniczony na dostawę artykułów biurowych, kopert, papieru i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Świeciu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i sukcesywne dostawy w roku 2013 artykułów biurowych, kopert, papieru i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Świeciu. 2.Wykaz oraz szczegółowy opis artykułów biurowych, kopert, papieru i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych, których dostawa stanowi zakres przedmiotowego zamówienia znajduje się w Specyfikacji asortymentowo-ilościowo-cenowej zawartej w załączniku nr 1 projektu umowy (umowa jest załącznikiem nr 2 do niniejszej SIWZ). Wyszczególnione ilości artykułów mają charakter szacunkowy, przy czym zamawiający gwarantuje realizację umowy na poziomie nie niższym niż 80 % zakładanej ilości. 3.Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: a)zamawiający wymaga dostarczenia towarów fabrycznie nowych, opatrzonych znakiem firmowym producenta, wykonanych z fabrycznie nowych i nieregenerowanych elementów składowych b)w przypadku materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych, zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów eksploatacyjnych równoważnych pod warunkiem, że materiał równoważny posiada takie same lub lepsze niż produkt oryginalny parametry techniczne, jakościowe i funkcjonalne. 4.Definicje pojęć: a)materiały eksploatacyjne oryginalne - fabrycznie nowe, wyprodukowane przez producentów urządzeń, do wytworzenia których zastosowano wcześniej nieużywane części i komponenty, b)materiały eksploatacyjne równoważne - fabrycznie nowe, do wytworzenia których zastosowano wcześniej nieużywane części i komponenty, kompatybilne ze sprzętem, do którego są przeznaczone, nieregenerowane, niepoddane procesowi ponownego napełniania oraz wymiany jakichkolwiek elementów; o parametrach nie gorszych niż produkt oryginalny w zakresie pojemności, wydajności i jakości. Minimalne parametry techniczne dla produktów równoważnych określono w kolumnie 3 specyfikacji asortymentowo - ilościowo - cenowej stanowiącej załącznik nr 1 do projektu umowy. 5.W przypadku oferowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych Wykonawca jest zobowiązany: a)podać nazwę i adres producenta oferowanego produktu, b)dołączyć do oferty dokumenty potwierdzające równoważność oferowanego produktu w stosunku do każdego produktu oryginalnego określonego w poz. 82-98 załącznika nr 1 do projektu umowy : - dla kaset do monochromatycznych drukarek laserowych - wyniki testów pomiaru wydajności wykonane zgodnie ze standardem ISO IEC 19752, wskazujące, że wydajność testowanych kaset w porównaniu do kaset oryginalnych jest równa lub większa, - dla kaset do kolorowych drukarek laserowych - wyniki testów pomiaru wydajności wykonane zgodnie ze standardem ISO IEC 19798, wskazujące, że wydajność testowanych kaset w porównaniu do kaset oryginalnych jest równa lub większa, 6.W przypadku dostawy produktów równoważnych, których użycie spowoduje uszkodzenie urządzeń drukujących, Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy uszkodzeń w autoryzowanym serwisie producenta sprzętu. 7.W przypadku, gdy czas naprawy usterki urządzenia (drukarki, kserokopiarki, faksu) spowodowanej użyciem równoważnych produktów przekracza 2 dni robocze Wykonawca dostarczy do Zamawiającego, na czas naprawy, urządzenie zastępcze o takich samych lub wyższych parametrach jak urządzenie uszkodzone. Czas naprawy urządzenia nie może przekroczyć 14 dni roboczych, licząc od dnia następnego po zgłoszeniu awarii drogą e-mail lub faxem. 8.Jeżeli w trakcie trwania Umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów w ilości 10% odbiega na niekorzyść od parametrów produktu oryginalnego (pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony) lub jeżeli produkt ogranicza możliwości sprzętu drukującego (w tym nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tonera), Wykonawca na żądanie Zamawiającego zobowiązany jest materiał oferowany, którego żądanie dotyczy, wymienić na materiał spełniający wymagania Zamawiającego (np. pochodzący od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony), bez zmiany ceny. 9.Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone produkty na okres co najmniej 24 miesięcy licząc od dnia dostawy. 10.Zamawiający zgłasza Wykonawcy reklamację dostarczonego towaru w przypadku, gdy: - stwierdzono uszkodzenie mechaniczne towaru po rozpakowaniu, - dostarczony towar nie działa prawidłowo, w szczególności powoduje zabrudzenie papieru podczas drukowania, słabą jakość wydruku, urządzenie drukujące nie rozpoznaje zainstalowanej kasety z tonerem. 11.Zamawiający z zastrzeżeniem pkt. 6 i 7 zgłasza Wykonawcy reklamację drogą telefoniczną, faksową bądź pocztą e-mail. Wykonawca w terminie 3 dni roboczych, licząc od dnia zgłoszenia, odbiera od Zamawiającego reklamowany towar oraz dostarcza towar nowy, wolny od wad we własnym zakresie i na własny koszt. 12.Miejscem dostaw stanowiących przedmiot zamówienia jest: Powiatowy Urząd Pracy ul. Wojska Polskiego 195 a 86-100 Świecie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pup.swiecie.lo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach