Przetargi.pl
DOSTAWA BINDOWNIC, LAMINATORÓW, KALKULATORÓW ORAZ SPRĘŻONEGO POWIETRZA I PIANEK DO CZYSZCZENIA PLASTIKU - sprawa nr 33/2014

13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ) ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Czwartaków 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 458 32 90, 458 32 00 , fax. 56 458 32 22
  • Data zamieszczenia: 2014-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 )
    ul. Czwartaków 1 1
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 458 32 90, 458 32 00, fax. 56 458 32 22
    REGON: 34090727700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżeta sekora finansów publicznych - wojsko

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA BINDOWNIC, LAMINATORÓW, KALKULATORÓW ORAZ SPRĘŻONEGO POWIETRZA I PIANEK DO CZYSZCZENIA PLASTIKU - sprawa nr 33/2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa urządzeń biurowych do Jednostki Wojskowej 4503 (magazyn ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz), według zadań następująco: Zadanie nr 1 - Dostawa bindownic; Zadanie nr 2 - Dostawa laminatorów; Zadania nr 3 - Dostawa kalkulatorów; Zadania nr 4 - Dostawa sprężonego powietrza /poj. 400 ml/ oraz pianki do czyszczenia plastiku /poj. 400 ml/. 2. Opis przedmiotu zamówienia: Zadanie nr 1: Dostawa bindownic. Przedmiot zamówienia, CPV, jm, ilość, Opis przedmiotu zamówienia - wymagania minimalne, Bindownica, 30100000-0, szt., 62, -system dziurkowania pionowego umożliwia niezależne dziurkowanie i nakładanie dokumentów na grzbiet; -jednorazowo dziurkowanie do 20 kartek A4(80 g); -oprawianie dokumentów o grubości do 500 arkuszy, -maks. średnica grzbietu 50 mm; -osobna szuflada do przechowywania grzbietów; -systemem mierzenia grubości dokumentów i doboru odpowiedniego grzbietu; -wyśrodkowanie linii dziurkowania; -startowy pakiet okładek i grzbietów na minimum 10 opraw -waga do 12 kg; -gwarancja na urządzenie minimum 24 miesiące. Zadanie nr 2: Dostawa laminatorów. Przedmiot zamówienia - Laminatory, CPV - 42994230-1, jm - szt., ilość - 40, Opis przedmiotu zamówienia - wymagania minimalne -maksymalna szerokość laminowanego dokumentu od 310 ÷ 330 mm; -grubość folii laminacyjnej od 125 ÷ 250 mik; -posiada funkcję zwalniania napędu wałków ułatwiającą wycofanie dokumentu; -czas nagrzewania od 3 ÷ 6 minut; -możliwość ustawienie temperatury; -prędkość laminacji w cm/min co najmniej 30; -minimalna ilość wałków 2; -sygnał gotowości (dioda lub sygnał dźwiękowy); -startowy pakiet folii na minimum 5 laminowań; -gwarancja na urządzenie minimum 24 miesiące. Zadanie nr 3: Dostawa kalkulatorów: Przedmiot zamówienia - Kalkulator, CPV - 30141200-1, jm - szt., ilość - 47, Opis przedmiotu zamówienia - wymagania minimalne -wymiary max. 150x200x50 -pamięć 2 minuty; -dwa źródła zasilania; -przycisk cofania; -przycisk zmiany znaku; -12-pozycyjny wyświetlacz; -obliczanie podatku VAT; -obliczanie marży/zysku; -obliczenia procentowe; -funkcja sprawdzania i poprawiania obliczeń min. 120 kroków; -klawisz podwójnego zera; -klawisz potrójnego zera; -podwójna pamięć wyników; -cofanie ostatniej wprowadzonej pozycji; -automatyczne wyłączanie zasilania; -gwarancja na urządzenie minimum 24 miesiące; -dostępny serwis: w przypadku reklamacji jej usunięcie w terminie do 5 dni. Zadanie nr 4: Dostawa sprężonego powietrza poj. 400 ml oraz pianki do czyszczenia plastiku poj. 400 ml. 1. Przedmiot zamówienia - Sprężone powietrze poj. 400 ml, CPV - 30237250-6, jm - szt., ilość - 225, Opis przedmiotu zamówienia, -pojemność 400 ml.; -gwarancja co najmniej 12 miesięcy; -do wszelkiego rodzaju powierzchni plastikowych w urządzeniach biurowych np. niszczarkach; -nie wchodzi w reakcję z czyszczonymi powierzchniami; -usuwa z czyszczonych powierzchni kurz, -umożliwia intensywny skoncentrowany nadmuch do niedostępnych miejsc, -absolutnie czyste, -nie pozostawia żadnych śladów. 2). Przedmiot zamówienia - Pianka do czyszczenia plastiku poj. 400 ml, CPV - 30237250-6, jm - szt., ilość - 125, Opis przedmiotu zamówienia -pojemność 400 ml.; -gwarancja co najmniej 12 miesięcy; -do wszelkiego rodzaju powierzchni plastikowych w urządzeniach biurowych np. niszczarkach; -nie wchodzi w reakcję z czyszczonymi powierzchniami; -usuwa z czyszczonych powierzchni kurz, tłuszcz, odciski palców; -nie rysuje czyszczonych powierzchni; -po użyciu nie pozostawia smug; -pozostawia po użyciu czyszczoną powierzchnię antystatyczną 3.Oferowany przedmiot zamówienia winien być w pierwszym gatunku, spełniający wymagania jakościowe określone przez producenta danego wyrobu oraz gwarantujący bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia. Wszystkie dostarczane produkty muszą być fabrycznie nowe i posiadać oryginalne i fabrycznie zamknięte zewnętrzne opakowanie. 4.Opakowania jednostkowe przedmiotu zamówienia powinny posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, winny być oznakowane w języku polskim. 5.Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia wskazany: -w zadaniu nr 1, 2 i 3 na okres 24 miesięcy od daty protokolarnego przyjęcia dostawy; -w zadaniu nr 4 na okres 12 miesięcy od daty protokolarnego przyjęcia dostawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców składających ofertę wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.13wog.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach