Przetargi.pl
DOSTAWA SPRZĘTU AUDIOWIZUALNEGO I BIUROWEGO - sprawa nr 100/2012

13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ) ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Czwartaków 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 458 32 90, 458 32 00 , fax. 56 458 32 22
  • Data zamieszczenia: 2012-10-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 )
    ul. Czwartaków 1 1
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 458 32 90, 458 32 00, fax. 56 458 32 22
    REGON: 34090727700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych - jednostka wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA SPRZĘTU AUDIOWIZUALNEGO I BIUROWEGO - sprawa nr 100/2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa sprzętu biurowego, fotograficznego, audio-video, poligraficznego i plotera grawerującego do Jednostki Wojskowej 4503 - magazyn w Grudziądzu przy ul. Czwartaków 1, w ilościach określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 2 do SIWZ według zadań następująco: 1) ZADANIE NR 1: Dostawa sprzętu biurowego; 2) ZADANIE NR 2: Dostawa sprzętu fotograficznego; 3) ZADANIE NR 3: Dostawa sprzętu audio-video; 4) ZADANIE NR 4: Dostawa sprzętu poligraficznego; 5) ZADANIE NR 5: Dostawa komputerowego plotera grawerującego. 2. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) dla każdej pozycji asortymentowej został ujęty w Załączniku nr 1 do SIWZ. Oferowany przedmiot zamówienia musi pochodzić z bieżącej produkcji, z roku 2012. Oferowany przedmiot zamówienia winien być nowy, nieużywany, w pierwszym gatunku, spełniać wymagania jakościowe określone przez producenta danego wyrobu oraz gwarantować bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia. Dostarczony produkt w ramach danej pozycji asortymentowej winien być jednakowy w zakresie typu, rodzaju, cech, modelu, producenta. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia objętego gwarancją producenta, której minimalny okres został wskazany w treści Załącznika nr 2 do SIWZ odrębnie dla każdej pozycji asortymentowej. Potwierdzeniem udzielenia gwarancji będą dostarczone wraz z dostawą karty gwarancyjne. Wykonawca w treści składanej oferty, w przeznaczonych do tego odpowiednich kolumnach formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, winien wskazać nazwę producenta oraz nazwę handlową oferowanego asortymentu (model/typ), adres strony internetowej Producenta z opisem parametrów, a także okres gwarancji udzielanej na poszczególne pozycje asortymentowe. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w Załączniku nr 2 do SIWZ (podstawa prawna art. 30 ust 4 ustawy) w zakresie wyrobów, określonych lub wskazujących na markę Producenta. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy przedmiotu zamówienia spełniają co najmniej minimalne wymagania określone przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 do SIWZ (podstawa prawna art. 30 ust. 5 ustawy). Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do treści oferty w związku z § 5 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane; Dz. U. Nr 226, poz. 1817) dokumenty potwierdzające, że dostawy te spełniają minimalne wymagania Zamawiającego (np. folder, katalog, opis). Warunki realizacji dostaw oraz istotne postanowienia dla przyszłej umowy zostały sprecyzowane w treści Załącznika nr 3 do SIWZ. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie realizowana w sposób jednorazowy dla danego zadania w ciągu 4 tygodni od dnia podpisania umowy, nie później niż do dnia 07.12.2012 r
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców składających ofertę wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.13wog.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach