Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inżyniera kontraktu w ramach projektu pn. Przebudowa ciągu dróg powiatowych Grab-Pleszew-Dobrzyca-gr.z pow.kotoszyńskim. Etap I: Przebudowa drogi powiatowej nr 4309P Pleszew-Dobrzyca.

Zarząd Powiatu w Pleszewie ogłasza przetarg

  • Adres: 63-300 Pleszew, ul. Poznańska 79
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 062 7429652 , fax. 062 7429665
  • Data zamieszczenia: 2010-02-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Pleszewie
    ul. Poznańska 79 79
    63-300 Pleszew
    tel. 062 7429652, fax. 062 7429665
    REGON: 25085480800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pleszew.starostwo.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inżyniera kontraktu w ramach projektu pn. Przebudowa ciągu dróg powiatowych Grab-Pleszew-Dobrzyca-gr.z pow.kotoszyńskim. Etap I: Przebudowa drogi powiatowej nr 4309P Pleszew-Dobrzyca.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest jest nadzór inwestorski i zarządzanie projektem (pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu) w ramach projektu pod nazwą Przebudowa ciągu dróg powiatowych Grab - Pleszew - Dobrzyca - granica z pow. krotoszyńskim.Przebudowa rozpoczyna się w km 0+000 (skrzyżowanie drogi nr 4309P Pleszew - Dobrzyca, z drogą krajową nr 11), a kończy się w km 11+794 (skrzyżowanie drogi nr 4309P z ulicą Rynek w Dobrzycy). Ogółem długość odcinka przebudowywanej drogi nr 4309P wraz z dodatkowym łącznikiem z drogą krajową nr 11 w Pleszewie o długości 106 mb, wynosi 11,900 km, z czego do wykonania w 2010 roku - 5, 355 km, a w 2011r -6, 545 km. W ramach przebudowy przewiduje się: rozbiórkę zniszczonych elementów, uzupełnienie istniejących ubytków nawierzchni, wykonanie poszerzeń jezdni, wykonanie elementów jezdni,przebudowę skrzyżowań, wykonanie warstwy wyrównawczej i nowej warstwy ścieralnej, wykonanie chodników i ścieżek rowerowych, wykonanie zatok autobusowych, wykonanie zjazdów indywidualnych do posesji, przebudowę (wzmocnienie konstrukcji) mostu w m. Fabianów, remont istniejącej sieci telekomunikacyjnej, wykonanie odwodnienia. 2. Do zadań wykonawcy w ramach niniejszego zadania należeć będzie: 1). nadzór nad wdrożeniem i realizacją umowy o wykonawstwo robót budowlanych, w zakresie zarządzania technicznego, włączając obowiązki inspektorów nadzoru inwestorskiego prowadzonego zgodnie z warunkami polskiego prawa budowlanego, jak również innych wymagań wynikających z umowy (czynny udział inspektorów nadzoru inwestorskiego zakończy się z momentem odbioru końcowego robót). 2). nadzór nad wdrażaniem Projektu, obejmującego administracyjne i finansowe zarządzanie prowadzone zgodnie z procedurami przyjętymi przez Instytucję Zarządzającą polskimi regulacjami i wymaganiami, które wynikają z kontraktów na roboty, w szczególności ustawą Prawo budowlane, 3). wsparcie terminowego przejęcia robót przez Zamawiającego,4). prowadzenie konsultacji dla Zamawiającego w zakresie rozstrzygania bieżących problemów budowy,5). udzielanie pomocy technicznej dla Zamawiającego w zakresie działań związanych z przestrzeganiem reguł wdrażania projektu, wprowadzonych przez Instytucję zarządzającą.6). Inżynier kontraktu będzie odpowiedzialny za przygotowanie i zrealizowanie usług zgodnie z uregulowaniami prawa polskiego, w szczególności Ustawy Prawo budowlane oraz Ustawy Prawo zamówień publicznych. Usługi obejmują monitoring, raportowanie, gromadzenie dokumentów i danych do pełnej kontroli realizacji inwestycji jak również jej rzeczowego i finansowego rozliczenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pleszew.starostwo.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach