Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu pt. Wykonanie robót budowlanych polegających na montażu zestawów solarnych dla potrzeb przygotowania ciepłej wody użytkowej w budynkach mieszkalnych oraz w budynkach użyteczności publicznej na terenie gminy Księżpol realizowane w systemie zaprojektuj i wybuduj

Gmina Księżpol ogłasza przetarg

  • Adres: 23-415 Księżpol, ul. Biłgorajska 12
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 0-84 6877419 (20) , fax. 0-84 6877419 (20)
  • Data zamieszczenia: 2013-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Księżpol
    ul. Biłgorajska 12 12
    23-415 Księżpol
    tel. 0-84 6877419 (20), fax. 0-84 6877419 (20)
    REGON: 95036909500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu pt. Wykonanie robót budowlanych polegających na montażu zestawów solarnych dla potrzeb przygotowania ciepłej wody użytkowej w budynkach mieszkalnych oraz w budynkach użyteczności publicznej na terenie gminy Księżpol realizowane w systemie zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Wykonanie robót budowlanych polegających na montażu zestawów solarnych dla potrzeb przygotowania ciepłej wody użytkowej w budynkach mieszkalnych oraz w budynkach użyteczności publicznej na terenie gminy Księżpol realizowane w systemie zaprojektuj i wybuduj polegającego na zamontowaniu zestawów solarnych na budynkach mieszkalnych (obiekty budownictwa mieszkalnego jednorodzinnego) w ilości ok. 976 szt. oraz na budynkach użyteczności publicznej w ilości ok. 16 szt. Zakres robót budowlanych nad którymi pełniony będzie nadzór inwestorski określony jest w Programie Funkcjonalno Użytkowym stanowiącym zał. nr 10 do SIWZ W zakres obowiązków inspektora nadzoru m.in. wchodzą: 1. ze względu na charakter zadania zaprojektuj i wybuduj inspektor nadzoru zobowiązany jest do zaopiniowania oraz sprawdzenia zgodności z obowiązującym prawem oraz aktami wykonawczymi kompletność projektów wykonanych przez wykonawcę zadania; 2. zapewnienie nadzoru poprzez wizytowanie budowy; 3. monitorowanie realizacji zadania; 4. nadzorowanie i odbiór robót; 5. sprawdzanie zgodności montowanych urządzeń z wymaganiami postawionymi wykonawcy robót z normami, certyfikatami oraz dyrektywami UE. 6. rozliczenie zadania inwestycyjnego; 7. obsługa okresu gwarancji i rękojmi; Usługa nadzoru inwestorskiego będzie pełniona w branżach: 1) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych, i kanalizacyjnych; 2) konstrukcyjno - budowlanej; 3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych Sprawowanie nadzoru inwestorskiego w zakresie określonym w ustawie Prawo budowlane z dn. 07.07. 1994 r. (j.t. Dz.U.2010.243.1623 z późń. zm.); Wykonawca zobowiązany jest do wskazania osób, które będą pełnić nadzór inwestorski, i do których obowiązków będzie należało: Kontrola robót: 1. Reprezentowanie Zamawiającego na placu budowy w zakresie sprawowania kontroli zgodności realizacji zadania inwestycyjnego z warunkami umowy zawartej przez Zamawiającego z wykonawcą robót, dokumentacją techniczną, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami, zasadami wiedzy technicznej oraz umową o dofinansowanie zadania. 2. Ocena harmonogramu rzeczowo finansowego wykonawcy wraz z jego aktualizacjami, przedstawianego przez wykonawcę robót pod kątem realności wykonania robót i zgodnie z obowiązującymi umowami, opiniowanie ewentualnych zmian oraz kontrola jego realizacji. 3. Wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikom robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzenia robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych. 4. Wstrzymanie robót budowlanych w przypadku gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie, bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub z umową o dofinansowanie zadania. 5. Prowadzenie kontroli jakości wszystkich wykonywanych robót zgodnie z Polskimi Normami, obowiązującymi przepisami Unii Europejskiej w zakresie wbudowanych materiałów, urządzeń; wyposażenia i wyrobów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych i niezgodnych z dokumentacją wykonawczą lub niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, nierównoważnych rozwiązaniom przyjętych w dokumentacji projektowej. 6. Kontrola utrzymania czystości dróg dojazdowych oraz przyległego terenu do zaplecza budowy w zakresie związanym z realizacją umowy. 7. Dokumentowanie metodą fotograficzną (cyfrową) realizacji robót, ze szczególnym uwzględnieniem robót ulegających zakryciu. 8. Ustalanie zakresu ewentualnych robót zamiennych i (lub) dodatkowych, opracowanie protokołów konieczności wykonywania tych robót z odpowiednim uzasadnieniem, w celu uzyskania pisemnej akceptacji ze strony Zamawiającego przed ich uruchomieniem. 9. Przeprowadzanie odbioru robót ulegających zakryciu i uczestnictwo w odbiorach częściowych (etapowych), w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych, zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym realizacji zadania. 10. Udział w odbiorze końcowym wykonywanych robót oraz w przeprowadzeniu rozruchu obiektu, poprzez miedzy innymi sprawdzenie zgodności ich wykonania z dokumentacją techniczną, sprawdzanie poszczególnych systemów instalacyjnych i sprawdzenie ich wzajemnego współdziałania, a także przygotowanie dokumentacji odbiorowej oraz list ewentualnych wad i usterek z terminem ich usunięcia. 11. Udział w spotkaniach organizowanych według potrzeb przez Zamawiającego z wykonawcą robót budowlanych, innymi uczestnikami realizacji inwestycji w celu omówienia i ustalenia procedur organizacyjnych, omówienia postępu robót i ich jakości, harmonogramów, wykonawców i podwykonawców robót, zaangażowanego potencjału siły roboczej, zgodności wykonywania robót z przepisami prawa, orzeczeń i uzgodnień właściwych organów oraz wpływu czynników zewnętrznych na realizację inwestycji 12. Współdziałanie z Zamawiającym przy sprawowaniu nadzoru nad usuwaniem ewentualnych wad i usterek w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym. 13. Przygotowanie materiałów koniecznych do dokonania odbioru końcowego: a) potwierdzenie w dzienniku budowy gotowości obiektu do odbioru końcowego, b) sprawdzenie kompletności przedłożonych do odbioru końcowego dokumentów dotyczących m.in.: - dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami oraz potwierdzeniami przez wymagane przepisami osoby - protokołów odbiorów częściowych, technicznych w zakresie przeprowadzonych prób i uruchomień funkcjonowania instalacji i urządzeń - atestów, certyfikatów na wbudowane materiały, urządzenia i elementy wyposażenia - kart gwarancyjnych, instrukcji obsługi i konserwacji urządzeń - instrukcji eksploatacji i konserwacji budynku i infrastruktury umożliwiające kontrole - instalacji technicznych w zakresie ich funkcjonowania, naprawy i planowanych remontów - przeprowadzonych szkoleń osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi i konserwacji instalacji i urządzeń - instrukcji bezpieczeństwa pożarowego dostosowanej do stanu zrealizowanej inwestycji wraz z jej wyposażenia - dzienników budowy oraz innych dokumentów obrazujących proces realizacji inwestycji (w tym dokumentacja fotograficzna). 14. Przeprowadzanie kontroli jakości realizowanego zadania inwestycyjnego w trakcie całego procesu budowlanego przeprowadzana pod względem zgodności z, dokumentacją techniczną, umową z wykonawcą robót oraz z umową o dofinansowanie zadania inwestycyjnego pn. Wykonanie robót budowlanych polegających na montażu zestawów solarnych dla potrzeb przygotowania ciepłej wody użytkowej w budynkach mieszkalnych oraz w budynkach użyteczności publicznej na terenie gminy Księżpol realizowane w systemie zaprojektuj i wybuduj Wykonawca wskaże kierownika zespołu inspektorów. Wykonawca zobowiązuje się ponadto do zapewnienia na budowie codziennych pobytów kierownika inspektorów nadzoru, natomiast inspektorów nadzoru poszczególnych branż zgodnie z potrzebami Zamawiającego od dnia podpisania umowy oraz zapewnienia udziału kierownika inspektorów nadzoru oraz inspektorów poszczególnych branż w naradach roboczych organizowanych przez Zamawiającego. Miejsce realizacji zamówienia Polska, Woj. lubelskie, Powiat biłgorajski, Gmina Księżpol, miejscowości: Borki, Budzyń, Cegielnia - Markowicze, Gliny, Korchów Drugi, Korchów Pierwszy, Księżpol, Kulasze, Majdan Nowy, Majdan Stary, Marianka, Markowicze, Nowy Lipowiec, Pawlichy, Płusy, Przymiarki, Rakówka, Rogale, Stare Króle, Stary Lipowiec, Zanie, Zawadka, Zynie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Złożona oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości - 1 600,00 zł. (słownie zł.: jeden tysiąc sześćset 00/100); 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620 3. Wadium wnoszone w pieniądzu, wpłaca się przelewem na konto Urzędu Gminy Księżpol: 71 9614 0008 2001 0000 0967 0001 z dopiskiem wadium - Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu pt. Wykonanie robót budowlanych polegających na montażu zestawów solarnych dla potrzeb przygotowania ciepłej wody użytkowej w budynkach mieszkalnych oraz w budynkach użyteczności publicznej na terenie gminy Księżpol realizowane w systemie zaprojektuj i wybuduj. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się dzień i godzinę uznania kwoty wadium na rachunku Zamawiającego. Wadium można wnieść do dnia, w którym upływa termin składania ofert, ale przed nadejściem godziny, do której powinny być złożone oferty. 4. Dokument w formie gwarancji i poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty odpowiadającej wysokości wadium, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń i wystawiony na Gminę Księżpol ul. Biłgorajska 12; 23-415 Księżpol NIP 918 199 58 23; REGON 950 36 90 95 5. W przypadku wniesienia wadium w formie, o której mowa w ust. 2 pkt od 2) do 5) SIWZ, do oferty należy dołączyć dokument w formie oryginału. 6. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 7. Warunki zwrotu i utraty wadium są określone w art. 46 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ksiezpol.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach