Przetargi.pl
wykonanie nadzoru inwestorskiego nad zadanie Rewitalizacja górnego stawu Rybnica I

PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Staszów ogłasza przetarg

  • Adres: 28-200 Staszów, ul. Oględowska 4
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 015 8646827 , fax. 015 8646840
  • Data zamieszczenia: 2013-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Staszów
    ul. Oględowska 4 4
    28-200 Staszów
    tel. 015 8646827, fax. 015 8646840
    REGON: 83001747500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radom.lasy.gov.pl/staszow http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_radom/nadl_staszow
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna Skarbu Państwa nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie nadzoru inwestorskiego nad zadanie Rewitalizacja górnego stawu Rybnica I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    usługa nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno - budowlanej melioracji wodnych nad zadaniem Rewitalizacja górnego stawu Rybnica I na działce ewidencyjnej nr 800 - obręb ewidencyjny Budy, gmina Bogoria. 1.2. Zadanie Rewitalizacja górnego stawu Rybnica I obejmuje odbudowę stawu o powierzchni 1,4028 ha i kubaturze 22037 m3. W skład zadania wchodzi 1.2.1. przygotowanie terenu pod budowę w tym wycinka i karczunek drzew, 1.2.2. Roboty ziemne na zbiorniku, 1.2.3. Budowa obiektów inżynierii wodnej. 1.2.4. udzieleniem minimum 5-letniej gwarancji na całość, a w przypadku urządzeń - gwarancji nie krótszej niż gwarancja producenta, jeżeli gwarancja ta wynosi więcej niż pięć lat. 2. Opis przedmiotu zamówienia 2.1. ustanowienie efektywnego nadzoru nad realizacja robót budowlanych zapewniających prawidłowe wykonawstwo robot i uzyskanie zaplanowanych efektów użytkowych przy zachowaniu terminów i nakładów przewidzianych w umowie o roboty budowlane, 2.2. efektywne rozliczenia zadania, 2.3. efektywna kontrola wykonania robót, zgodnie z przedmiotem zamówienia i harmonogramem realizacji, 2.4. zapewnienie wysokiej jakość robót, dostaw, 2.5. zapewnienie dyscypliny wydatkowania nakładów. 2.6. Do obowiązków inspektora nadzoru należeć będą w szczególności: 2.6.1. reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, umową, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej 2.6.2. uczestniczenie w przekazaniu terenu pomiędzy Zamawiającym a wykonawcą robót budowlanych, 2.6.3. przekazanie kierownikowi budowy zarejestrowanego dziennika budowy wraz z wypełnioną stroną tytułową i wpisami o podjęciu funkcji inspektora nadzoru budowlanego. 2.6.4. powiadomienie właściwych organów nadzoru budowlanego o zamiarze rozpoczęcia robót przez wykonawcę robót budowlanych, zgodnie z decyzją pozwolenia na budowę, 2.6.5. powiadomienie Zamawiającego o rozpoczęciu robót przez wykonawcę robót budowlanych, 2.6.6. sprawdzenie prawidłowości wyznaczenia przez wykonawcę robót budowlanych obiektów budowlanych w terenie, 2.6.7. kontrola jakości wykonanych robót, wbudowanych elementów i stosowanych materiałów, 2.6.8. kontrola zgodności robót z warunkami pozwolenia na budowę, przepisami techniczno - budowlanymi, normami, zasadami bezpieczeństwa obiektu w toku budowy i przyszłego użytkowania oraz z zasadami wiedzy technicznej, 2.6.9. kontrola ilości i wartości wykonanych robót, 2.6.10. sporządzanie dokumentacji fotograficznej wszystkich istotnych elementów robót, w tym w szczególności robót zanikających i ulegających zakryciu, a w odniesieniu do robót sieciowych, dodatkowo teren budowy i teren przyległy, przed rozpoczęciem robót i ich zakończeniu, 2.6.11. sprawdzenie i odbiór robót ulegających zakryciu i zanikających, w tym sporządzanie protokołu odbioru robót zanikowych i zanikających, 2.6.12. uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych urządzeń technicznych i robót, 2.6.13. kontrola terminów realizacji poszczególnych robót, zgodnie z harmonogramem robót i zawartą umową z wykonawcą robót budowlanych, 2.6.14. poświadczenie terminu zakończenia budowy, 2.6.15. kontrolowanie przestrzegania przez wykonawcę robót zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, utrzymania porządku na terenie budowy i terenów sąsiadujących, wjazdu na budowę, itp., 2.6.16. zlecanie Wykonawcy robót, dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwości co do ich jakości, 2.6.17. sygnalizowanie Inwestorowi o zaistnieniu nieprzewidzianych wcześniej kolizji, niezgodności z projektem lub uzgodnieniami z wykonawcą robót budowlanych i projektantem zadania, 2.6.18. udział w odbiorach częściowych, końcowym i gwarancyjnych, 2.6.19. przekazanie Zamawiającemu sprawdzonych i zaparafowanych dokumentów z odbiorów częściowych, prób, atestów na wbudowane materiały, 2.6.20. nadzór nad naniesieniem w dokumentacji projektowej przez osoby upoważnione zmian i uzupełnień, wynikłych w trakcie realizacji zadania budowlanego Rewitalizacja górnego stawu Rybnica I 2.6.21. współpraca z projektantem, wyjaśnianie wątpliwości i zastrzeżeń do projektu, 2.6.22. zawiadomienie o odbiorze końcowym wszystkich instytucji, zgodnie z decyzją pozwolenia na budowę i zasadami zastrzeżonymi w prawie budowlanym, 2.6.23. przekazywanie Zamawiającemu w formie uporządkowanej dokumentacji powykonawczej, wszelkich protokołów, raportów, akt, certyfikatów przygotowanych przez Wykonawcę robót, po zakończeniu robót, 2.6.24. w razie konieczności wykonania robót dodatkowych, przygotowanie wspólnie z kierownikiem budowy protokołu konieczności wraz z przedmiarem robót i kosztorysem oraz przedstawienie Zamawiającemu do zatwierdzenia (przygotowanie w oparciu o kosztorys ofertowy), 2.6.25. sprawdzenie przedmiaru robót z obmiarem rzeczywiście wykonanych robót, 2.6.26. kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wszystkich niezbędnych wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót, 2.6.27. Reprezentowanie Zamawiającego w przypadku wystąpienia wad i usterek w okresie 5-letniej gwarancji udzielonej przez wykonawcę robót budowlanych zadania Rewitalizacja górnego stawu Rybnica I, nadzór i kontrola ich usunięcia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1500,00 PLN (słownie: tysiąc pięćset 00/100 złotych ). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą tj 30 dni. 4. Wadium należy wnieść w pieniądzu, gwarancjach bankowych lub gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto: bank PEKAO S.A. GRUPA PEKAO S.A.I O/STASZÓW 40 1240 2803 1111 0000 3290 9465 z dopiskiem: Wadium na wykonanie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem Rewitalizacja górnego stawu Rybnica I, lub gotówką w kasie Nadleśnictwa Staszów. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 6. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna odpowiedni dokument oryginał należy dołączyć do oferty. 7. Oferta niezabezpieczona wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania. 8. Gwarancje muszą być bezwarunkowe, płatne na każde wezwanie zamawiającego w przypadku gdy wykonawca: 8.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 8.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 8.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. i obejmować cały okres związania ofertą określony w SIWZ. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 11.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 11.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 11.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_radom/nadl_staszow
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach