Gmina Międzyzdroje ogłasza przetarg
- Adres: 72500 Międzyzdroje, ul. Książąt Pomorskich
- Województwo:
- Telefon/fax: tel. 913 275 652 , fax. 913275630
- Data zamieszczenia: 2018-02-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Międzyzdroje
ul. Książąt Pomorskich 5
72500 Międzyzdroje
tel. 913 275 652, fax. 913275630 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.miedzyzdroje.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji zadania pn. Rozwój Turystyczny Gminy Międzyzdroje w oparciu o jej endogeniczne potencjały, realizowanej w ramach Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020. Oś. Naturalne otoczenie człowieka. Działanie. Rozwój zasobów endogenicznych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1). Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji zadania pn. Rozwój Turystyczny Gminy Międzyzdroje w oparciu o jej endogeniczne potencjały, realizowanej w ramach Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020. Oś. Naturalne otoczenie człowieka. Działanie. Rozwój zasobów endogenicznych. Przedmiot inwestycji: Zadanie nr 1 Budowa ścieżki spacerowej na wydmach od zejścia na plażę nr J do mola. Inwestycja polegać będzie na budowie ścieżki spacerowej na wydmach i po plaży od zejścia J do mola wraz z pochylniami dla osób niepełnosprawnych, kładki – zejścia na plażę, remoncie istniejącego chodnika na odcinku od ul. Bohaterów Warszawy do zejścia J na plażę. Nie planuje się zmian funkcji terenu. Teren będzie wykorzystywany przede wszystkim do celów komunikacji pieszej i kołowej. Przedmiotowa inwestycja znajduje się w Międzyzdrojach - dz. nr 70/29, 70/38, 70/36, 71, 72/1, 430/3 – obręb 20 oraz dz. nr 193/2 – obręb 16 Międzyzdroje. Zadanie nr 2 Zagospodarowanie terenu przestrzeni publicznej przy ul. Bohaterów Warszawy/Promenada Gwiazd w Międzyzdrojach. Przedmiotem inwestycji jest „Zagospodarowania terenu przy ul Bohaterów Warszawy/ Promenada Gwiazd w Międzyzdrojach” (działka nr 256- fragment działki o powierzchni 0,2902ha, w zakresie przyłączy: 60/8, 224/5 obręb 0020). Planowana inwestycja polega na m.in.: zmianie zagospodarowania ciągu pieszego „Aleja Gwiazd” (poszerzenie alei, wymiana nawierzchni i podbudowy, dostosowanie do ruchu średniego) wraz z przyległymi terenami zieleni oraz wykonaniem podwyższenia zlokalizowanego we wschodniej części terenu- pełniącego funkcję sceny, zakresem obejmująca wykonanie nowych utwardzeń, elementów małej architektury, murków oporowych, niwelację terenu, budowę instalacji elektrycznej (w tym oświetlenie i zasilanie sceny), instalacji kanalizacji deszczowej, wody (na potrzeby podlewania zieleni) i instalacji teletechnicznej (hotspot + multimedialna tablica informacyjna) wraz z innymi koniecznymi pracami wynikającymi z przyjętego zagospodarowania terenu. Szczegółowy zakres robót budowlanych opisują projekty budowlane w ramach zadania Rozwój Turystyczny Gminy Międzyzdroje w oparciu o jej endogeniczne potencjały:- Budowa ścieżki spacerowej na wydmach od zejścia na plaże nr J do mola.- Zagospodarowanie terenu przestrzeni publicznej przy ul. Bohaterów Warszawy / Promenada Gwiazd e Międzyzdrojach. Projekty stanową załącznik do SIWZ. 2) Obowiązki Inżyniera kontraktu zwanego dalej w SIWZ Wykonawcą: W imieniu i na rzecz Zamawiającego, Inżynier Kontraktu przyjmuje obowiązek zorganizowania, przygotowania oraz kontrolowania procesu inwestycyjnego zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. 2013 r. poz.1409 ze zm.) oraz innymi obowiązującymi w tym zakresie aktami prawnymi poprzez reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej zgodnie z obowiązującymi przepisami w branżach: drogowej, wodno-kanalizacyjnej, elektroenergetycznej, konstrukcyjno-budowlanej, architektury krajobrazu oraz koordynacji robót poszczególnych branż. 3). Inżynier Kontraktu reprezentuje interesy Zamawiającego na budowie i wykonuje bieżącą kontrole jakości i ilości wykonanych robót, bierze udział w sprawdzeniu i odbiorach robót zakrywanych i zanikających, próbach, badaniu i odbiorze instalacji oraz urządzeń technicznych, jak również przy odbiorze końcowym zadania. 4). W imieniu Zamawiającego pełni funkcję „Koordynatora Inspektorów Nadzoru Inwestycyjnego” zgodnie z art. 27 Prawa Budowlanego. 5). Inżynier Kontraktu zapewni po swojej stronie odpowiedni zespół osób, który posiada niezbędną zdolność techniczną i zawodową w postaci; Inspektorów nadzoru dla branży: - Inżynier Rezydent – Inspektor Koordynator Zespołu Nadzoru, - Inspektor robót ogólnobudowlanych, - Inspektor robót drogowych, - Inspektor robót sanitarnych, - Inspektor robót elektrycznych i energetycznych. 6). Zakres usług Inżyniera Kontraktu obejmuje ponadto: - na etapie przygotowania inwestycji do realizacji sprawdzi dokumentacje projektową (projekt budowlany, wykonawczy, przedmiar i kosztorys inwestorski oraz specyfikacje techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych pod względem wymagań administracyjnych, technicznych i organizacyjnych procesu inwestycyjnego, a także spełnienia przepisów sztuki budowlanej zastosowanych norm technicznych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD ZADANIEM INWESTYCYJNYM PN. „TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW ZESPOŁU SZKÓŁ Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI W ŁOMNICY”
Dodano: 2018-02-15 - PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD ZADANIEM INWESTYCYJNYM PN. „TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW ZESPOŁU SZKÓŁ Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI W ŁOMNICY”
Dodano: 2018-01-17 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Budowa sali sportowej przy Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Kościelnej Wsi z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu”
Dodano: 2017-08-14 - Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania dotyczącego dostawy i montażu instalacji fotowoltaicznych oraz powietrznych pomp ciepła na terenie Gminy Końskowola.
Dodano: 2017-06-19 - Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania dotyczącego dostawy i montażu instalacji fotowoltaicznych oraz powietrznych pomp ciepła na terenie gminy Końskowola.
Dodano: 2017-04-28