Przetargi.pl
PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD ZADANIEM INWESTYCYJNYM PN. „TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW ZESPOŁU SZKÓŁ Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI W ŁOMNICY”

Gmina Mysłakowice ogłasza przetarg

  • Adres: 58533 Mysłakowice, ul. Szkolna
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 756 439 986
  • Data zamieszczenia: 2018-01-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mysłakowice
    ul. Szkolna 5
    58533 Mysłakowice
    tel. 756 439 986
    REGON: 23082170100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.myslakowice.pl/BIP

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD ZADANIEM INWESTYCYJNYM PN. „TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW ZESPOŁU SZKÓŁ Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI W ŁOMNICY”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn. „Termomodernizacja budynków Zespołu Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Łomnicy”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi udokumentować posiadaną wiedzę i doświadczenie oraz że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, wykonał minimum 1 usługę polegającą na świadczeniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych obiektu lub kompleksu obiektów o wartości minimum 4 000 000,00 złotych i załączy dokumenty potwierdzające, że ta usługa została wykonywana należycie;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu powyższe oświadczenie. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach