Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Budowa sali sportowej przy Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Kościelnej Wsi z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu”

Gmina Gołuchów ogłasza przetarg

  • Adres: 63322 Gołuchów, ul. Lipowa
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 627 617 017,
  • Data zamieszczenia: 2017-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gołuchów
    ul. Lipowa 1
    63322 Gołuchów
    tel. 627 617 017,
    REGON: 54395300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.goluchow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Budowa sali sportowej przy Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Kościelnej Wsi z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1)Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Budowa sali sportowej przy Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Kościelnej Wsi z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu”, w następujących specjalnościach: a) konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń Zadanie realizowane jest w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 – 2020 – Poddziałanie 9.3.3. „Inwestowanie w rozwój infrastruktury edukacji ogólnokształcącej”. Do obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego należy dopilnowanie aby roboty były wykonane zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną przez firmę: ASP – 96 Architektoniczne Studio Projektowe, ul. Wrocławska 58/4, 63 – 400 Ostrów Wlkp. oraz pozwoleniem na budowę wydanym przez Starostę Pleszewskiego, decyzja nr 410/2016 z dnia 28.07.2016 r. Zakres robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim na budowę sali sportowej przy Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Kościelnej Wsi z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu oraz dostawę i montaż wyposażenia sportowego. Sala sportowa: - kubatura 15 694,00 m3 - powierzchnia użytkowa 1 574,56 m2 - długość budynku 58,20 m - szerokość budynku 38,06 m - wysokość budynku 10,40 m - liczba kondygnacji 2 Zakres robót branży ogólnobudowlanej: - przygotowanie terenu pod budowę i roboty ziemne - fundamenty z izolacjami - fundamenty pod urządzenia sportowe sali - ściany konstrukcyjne - ściany działowe - konstrukcje żelbetowe – belki, słupy, podciągi, wieńce - dach konstrukcja i pokrycie - podłoża i posadzki - tynki wewnętrzne i okładziny ceramiczne ścian - sufity podwieszane, zabudowy z G/K i ściany akustyczne - stolarka otworowa zewnętrzna - stolarka otworowa wewnętrzna - roboty malarskie - ślusarka – elementy wyposażenia - wyposażenie sanitariatów i pomieszczeń socjalnych - dostawa i montaż wyposażenia sanitariatów – akcesoria higieniczne (suszarki do włosów, suszarki do rąk, kosze na śmieci, dozowniki do mydła, wieszaki do ręczników, szczotki WC, dozowniki do papieru toaletowego) - elewacja z dociepleniem - kwietnik - opaska wokół budynku - rozbiórki - ogrodzenie - zieleń - wyposażenie w sprzęt sportowy z akcesoriami - dostawa i montaż windy panoramicznej Zakres robót branży sanitarnej: - przyłącze wodociągowe - przyłącze kanalizacji sanitarnej - przyłącze kanalizacji deszczowej - kanalizacja deszczowa do studni chłonnej - roboty różne – zabezpieczenie kabli i rurociągów przy robotach ziemnych - instalacja wodno-kanalizacyjna - instalacja centralnego ogrzewania - instalacja ciepła technicznego - wentylacja mechaniczna i klimatyzacja - zewnętrzna sieć instalacji gazowej - wewnętrzna instalacja gazu - technologia kotłowni gazowej Zakres robót branży elektrycznej i teletechnicznej: - zasilanie obiektu - oświetlenie terenu - oświetlenie elewacji - bramy wjazdowe - przyłącze telekomunikacyjne - złącze kablowe, przycisk p.poż. - montaż rozdzielni głównej i tablicy rozdzielczej - trasy kablowe – montaż korytek i rur do kabli - instalacja oświetlenia - instalacja gniazd wtyczkowych i urządzeń - zasilanie urządzeń branży sanitarnej - instalacja systemu przywoławczego - instalacja uziemienia - instalacja odgromowa - instalacja wyrównawcza - wykonanie pomiarów instalacji - instalacja strukturalna LAN - instalacja przewietrzenia - instalacja alarmowa - instalacja monitoringu - instalacja nagłośnienia Zakres robót branży drogowej: - roboty ziemne - montaż krawężników i ścieku - chodnik - jezdnia i parking Szczegółowy zakres nadzoru inwestorskiego: W zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego, o którym mowa w ust 1, obejmuje w szczególności: 1) Organizację, koordynację, oraz nadzór nad prawidłową realizacją inwestycji, 2) Wykonywanie obowiązków inspektorów nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami wynikającymi z przepisów ustawy Prawo budowlane (tj. Dz. U. 2016 r. poz. 290 z późn. zm.) oraz przepisów wykonawczych wydanych na jego podstawie, tj. w szczególności: 3) Reprezentowanie Zamawiającego na budowie oraz sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi Europejskimi i Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 4) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 5) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych, ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych sieci, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania, udział w komisjach powoływanych przez Zamawiającego, 6) potwierdzanie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także na żądanie Zamawiającego kontrolowanie rozliczeń budowy, 7) wydawanie kierownikowi budowy poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących w szczególności: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, 8) żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, 9) kontrolę ilości i terminowości wykonywania robót, 10) ochronę interesów Zamawiającego w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umów o realizacji robót budowlanych, 11) dojazd i pobyt na placu budowy w ilości niezbędnej do prawidłowego sprawowania nadzoru, począwszy od dnia rozpoczęcia realizacji usługi – wymagana jest obecność minimum cztery razy w miesiącu. Obecność inspektora dokumentowana będzie wpisami do dziennika budowy. 12) zawiadamianie Zamawiającego niezwłocznie (najpóźniej w terminie 24 godzin) o zaistniałych na terenie prac nieprawidłowościach. 13) udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji zadania oraz w okresie gwarancji i rękojmi udzielonej przez Wykonawcę robót, 14) informowanie Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność prowadzonych przez Wykonawcę inwestycji robót oraz o zaistnieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, 15) prowadzenie dokumentacji z przeprowadzonych nadzorów w formie protokołów dwutygodniowych dla Zamawiającego, 16) na etapie realizacji zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń Wykonawcy robót budowlanych lub Zamawiającego do dokumentacji projektowej i dokonywanie stosownych uzgodnień lub udzielanie wyjaśnień, 17) dokonywanie regularnych wpisów do dziennika budowy 18) przygotowanie i udział w czynnościach odbioru w tym w szczególności odebranie od Wykonawcy certyfikatów i atestów oraz potwierdzenie w dokumentacji budowy zakończenia wszystkich prac obejmujących przedmiot zamówienia, stanowiących podstawę do podpisania końcowego protokołu odbioru przez Inwestora. 19) Prowadzenie dokumentacji fotograficznej z realizacji robót, w odstępach dwutygodniowych (w razie potrzeby częściej), w ilości niezbędnej, w formie zdjęć cyfrowych. Zdjęcia będą szczegółowo opisane (z automatycznym datownikiem) i zarchiwizowane w formacie cyfrowym (nośnik CD) lub drogą elektroniczną przekazywanie Zamawiającemu, 2) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. W przypadku, gdy Wykonawca nie dokona w/w wskazania Zamawiający uzna, iż cały zakres zamówienia określony w SIWZ Wykonawca będzie wykonywał osobiście bez pomocy podwykonawców. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, musi załączyć do oferty wypełniony druk „Informacja o podwykonawcach” stanowiący załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. Zlecenie przez Wykonawcę części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności za wykonanie całości zamówienia. UWAGA ! Jeżeli Wykonawca powierzy wykonanie części zamówienia podwykonawcy, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dokonał na rzecz tego podwykonawcy przelewu (cesji) swojej wierzytelności w zakresie zapłaty przez Zamawiającego wynagrodzenia za usługę wykonaną przez podwykonawcę. Przedstawienie w/w umowy przelewu wierzytelności będzie warunkiem przystąpienia przez Zamawiającego do rozliczenia robót. 3) Nazwa i kod CPV – Wspólnego Słownika Zamówień: 71520000-9 Usługi nadzoru inwestorskiego 71630000-3 Usługi kontroli i nadzoru technicznego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 2 000,00 zł, słownie: dwa tysiące złotych 00/100 Wykonawca wnosi wadium: w pieniądzu, sposób przekazania: przelewem na konto bankowe Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Pleszewie Oddział w Gołuchowie, nr konta: 07 8407 0003 0100 0101 2000 0112 lub w jednej z poniżej podanych form: 1) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2) w gwarancjach bankowych; 3) w gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275), Dokument w formie poręczenia i gwarancji winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Dokument wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. O uznaniu przez zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie decyduje moment wpływu środków na rachunek zamawiającego tzn. że przed upływem terminu składania ofert zamawiający musi być w posiadaniu środków pieniężnych wniesionych przez Wykonawcę. Wadium wnoszone w innych formach niż pieniądzu (gwarancje i poręczenia) należy złożyć w formie oryginału w sekretariacie Urzędu Gminy pokój nr 16. Do oferty należy dołączyć potwierdzenie wniesienia wadium (kopia potwierdzenia za zgodność z oryginałem) lub kopię dokumentu wadialnego potwierdzonego za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Wadium zostanie zwrócone lub zatrzymane w trybie art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w III.4, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach