Gmina Miasto Chełmża ogłasza przetarg
- Adres: 87-140 Chełmża, ul. Gen. Hallera 2
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 056 675-22-91 , fax. 056 675-21-22
- Data zamieszczenia: 2009-11-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Chełmża
ul. Gen. Hallera 2 2
87-140 Chełmża, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 056 675-22-91, fax. 056 675-21-22
REGON: 87111869000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.chelmza.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad inwestycją pn.: Rewitalizacja strefy śródmiejskiej Chełmży w części zlokalizowanej przy Jeziorze Chełmżyńskim od ul. Tumskiej do ul. Toruńskiej - etap I . - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia usługa polegająca na świadczeniu kompleksowej usługi inspektora nadzoru nad inwestycją Rewitalizacja strefy śródmiejskiej Chełmży w części zlokalizowanej przy Jeziorze Chełmżyńskim od ul. Tumskiej do ul. Toruńskiej - etap I . - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742620003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Odstępuje się od wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 tj.: 1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2 Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń składających się na ofertę. Zamawiający może żądać w wyznaczonym przez siebie terminie złożenia wyjaśnień dotyczących dokumentów potwierdzających spełnianie warunków, o których mowa w specyfikacji. 3 Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że ww. warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociaż jednego warunku (po uwzględnieniu okoliczności o których mowa w art. 26 ust. 3 i 4) ustawy skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę następujących dokumentów: 1. Formularz ofertowy, podpisany przez osobę /osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych oferenta/ z podaniem ceny za całość zadania w kwocie brutto i netto oraz podaniem stawki VAT - zgodnie z załącznikiem nr 1 do specyfikacji 2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. - potwierdzającego, że wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzi działalność tożsamą z rodzajem niniejszego zamówienia, 3. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub składania ofert, 4. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 5. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (jeśli dotyczy) W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 7. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. - przez podobne zamówienia należy rozumieć wykonanie przez Oferenta minimum 1 usługi, której przedmiotem było pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla przebudowy dróg, budowy: kanalizacji deszczowej, oświetlenia ulicznego, monitoringu oraz umocnienia brzegów jeziora o łącznej wartości nadzorowanych robót budowlanych nie mniejszej niż 5.000.000 zł potwierdzone referencjami 8. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności . Wymaga się aby osoba na stanowisko Inspektora Nadzoru posiadała co najmniej 2 letnią praktyką zawodową, aktualny wpis do Izby Inżynierów Budownictwa /Ustawa z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo Budowlane Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, art.12.ust.1, pkt./ oraz uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalnościach: architektonicznej, konstrukcyjno- inżynieryjnej w zakresie dróg, ,konstrukcyjno- budowlanej, instalacyjno- inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych, instalacyjno- inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych oraz uprawnienia do kierowania robotami związanymi z instalacją systemów alarmowych. 9. Do wykazu należy dołączyć wymagane uprawnienia oraz dokument potwierdzający przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. Jeżeli w powyższym wykazie Wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował, do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób. W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 10. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnianie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 i nie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dokumenty wymagane w przypadku oferty wspólnej: Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w punktach 2 - 5 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie Dokumenty składające się na ofertę należy ułożyć wg powyższej numeracji. Dokumenty mogą być przedstawione w formie kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez oferenta.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.chelmza.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Nadzór inwestorski dla zadania: Przebudowa z rozbudową i nadbudową budynku siedziby Nadleśnictwa Dąbrowa
Dodano: 2012-03-23 - Świadczenie usług inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadań realizowanych przez Gminę Lubicz
Dodano: 2012-01-09 - pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadań: zagospodarowanie plaż w Krzywogońcu i Trzebcinach oraz budowa amfiteatru w Cekcynie
Dodano: 2011-01-24 - nadzór inwestorski dla zadań: turystyczne zagospodarowanie remizy OSP w Cekcynie i Zdrojach
Dodano: 2010-11-04 - Świadczenie usług w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru dla zadania: Przebudowa, rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania byłej szkoły w Małej Cerkwicy na placówkę opiekuńczo - wychowawczą wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną
Dodano: 2010-07-20 - pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn. budowa sieci wodociągowej rozdzielczej wraz z przyłączami w miejscowościach Leśn. Jelenia Góra, Suchom, Lisiny, Leśn. Sarnówek
Dodano: 2010-04-08 - pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn. budowa drogi gminnej nr 010315C Wysoka- Mukrz w gminie Cekcyn
Dodano: 2010-01-25 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad inwestycją pn.: Budowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Choceń
Dodano: 2009-05-28