Przetargi.pl
dostawa oleju opałowego lekkiego typu Ekoterm Plus lub równoważnego dla Domu Pomocy Społecznej w Warzynie

Dom Pomocy Społecznej w Warzynie ogłasza przetarg

  • Adres: 88-140 Gniewkowo, ul. Warzyn 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-52 35 124 76 , fax. 0-52 35 19 498
  • Data zamieszczenia: 2009-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Warzynie
    ul. Warzyn 1 1
    88-140 Gniewkowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-52 35 124 76, fax. 0-52 35 19 498
    REGON: 00137318600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: pomoc społeczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa oleju opałowego lekkiego typu Ekoterm Plus lub równoważnego dla Domu Pomocy Społecznej w Warzynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego typu Ekoterm Plus dla Domu Pomocy Społecznej w Warzynie. 1.Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5 2.Miejsce realizacji zamówienia: Dom Pomocy Społecznej w Warzynie, Warzyn 1, 88-140 Gniewkowo . 3.Olej opałowy lekki powinien spełniać wymogi jakościowe wg normy PN-C-96024:2001 dla L-1 (wartość opałowa min. 42,6 MJ/kg). 4.Zamówienie obejmuje dostawę oleju opałowego lekkiego EKOTERM PLUS lub równoważnego w ilości do 100 m3. 5.Dostawa oleju opałowego lekkiego odbywać się będzie w postaci dostaw cząstkowych (jednorazowo od 1 m3 do 10m3), w miarę potrzeb Zamawiającego. 6.Przedmiot zamówienia obejmuje załadunek, transport do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek oleju. 7.Wykonawca dostarczy zamówiony olej opałowy własnym transportem. 8.Dostawy odbywać się będą sukcesywnie etapami według zgłoszeń telefonicznych Zamawiającego, w terminach, ilościach i miejscu wskazanym przez Zamawiającego (max. do 48 godzin od chwili powiadomienia). 9.Wykonawca dołączy atest na olej opałowy lekki przy każdej dostawie. 10.Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 11.Zamawiający zastrzega sobie prawo zrealizowania tylko części przedmiotu zamówienia, co uzależnione będzie od faktycznych potrzeb Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; d)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Zamawiający oceni spełnienie warunków na podstawie złożonych do oferty przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. 3.Ocena spełniania warunków będzie dokonywana komisyjnie na zasadzie: spełnia- nie spełnia. 4.Wykonawca, który nie udokumentuje spełnienia wymienionych wymagań, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków do oferty należy złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert; 2.Aktualna koncesja stwierdzająca posiadanie uprawnień na obrót olejem opałowym; 3.Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 4.Wypełnione następujące załączniki SIWZ: a)nr 1 - formularz Oferta; b)nr 2 - oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp; 5.Świadectwo jakości - atest oleju opałowego lekkiego będącego przedmiotem zamówienia. 6.Pełnomocnictwo, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, przy czym dotyczy to także przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie. Wskazane dokumenty mogą być doręczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy dołączyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Oferta wspólna: 1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w art. 23 ust. 1 ustawy Pzp, została wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 3.Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań. 4.W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot (dokumenty wymienione w pkt. VI SIWZ ppkt. 1, 3 i 4b).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.inowroclaw.powiat.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach