Przetargi.pl
pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn. budowa drogi gminnej nr 010315C Wysoka- Mukrz w gminie Cekcyn

Gmina Cekcyn ogłasza przetarg

  • Adres: 89-511 Cekcyn, ul. Szkolna 2
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3347550, 3347564 , fax. 052 3364087
  • Data zamieszczenia: 2010-01-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Cekcyn
    ul. Szkolna 2 2
    89-511 Cekcyn, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3347550, 3347564, fax. 052 3364087
    REGON: 00053157100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.cekcyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn. budowa drogi gminnej nr 010315C Wysoka- Mukrz w gminie Cekcyn
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn. budowa drogi gminnej Wysoka - Mukrz w gminie Cekcyn, o długości 1820,70 m (droga główna) i 300,15 m (zawrotka), na które zamawiający uzyskał dofinansowanie ze środków Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008 - 2011. Szczegółowy opis nadzorowanego zadania: 1. Plan sytuacyjny: Planuje się drogę o szerokości 5 m oraz pobocze gruntowe o szerokości 0,75 m. Na odcinku o długości 450 m od drogi powiatowej nr 1031C Cekcyn - Błądzim do aktualnie budowanej świetlicy wiejskiej i boiska planuje się jednostronny chodnik o szerokości 1,25 m. Ponadto planuje się zjazdy indywidualne na przyległe posesje. Skrzyżowania z innymi drogami: powiatową i gminnymi planuje się jako zwykłe o promieniach wyokrąglających krawędzie wlotów R = 5,0 i 6,0 oraz 12,0 m. Przy boisku planuje się zatokę autobusową o szerokości 3,0 m. 2. Profil podłużny: Spadki podłużne nowo projektowanej nawierzchni drogi gminnej dostosowano do naturalnego nachylenia terenu. Na skrzyżowaniach oraz na zjazdach dowiązano się wysokościowo do istniejących nawierzchni utwardzonych i bram. Spadki podłużne w osi drogi zaprojektowano od 0,3 % do 6,7 %. Na skrzyżowaniu z drogą powiatową nr 1031C Cekcyn - Błądzim pod zjazdem na drogę gminną projektuje się przepust rurowy ? 400 o długości L=12 m. 3. Przekrój poprzeczny: Projektuje się drogę o szerokości 5 m oraz pobocze gruntowe o szerokości 0,75 m. Na odcinku o długości 450 m od drogi powiatowej nr 1031C Cekcyn - Błądzim do świetlicy wiejskiej i boiska projektuje się jednostronny chodnik o szerokości 1,25 m. Zaprojektowano spadek poprzeczny daszkowy 2,0 %, na łukach zaprojektowano spadek jednostronny od 2,0 % do 7,0 %. Na chodnikach oraz zatoce autobusowej projektuje się spadek jednostronny 2,0 % w kierunku do jezdni. 4. Konstrukcja nawierzchni: Konstrukcja jezdni - KR2 / zjazdy na drogi boczne: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego (0/12,8mm) gr. 5 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego (0/20mm) gr. 7 cm, podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie (0/63mm) - melafir gr. 20 cm, podsypka piaskowa gr. 15 cm. 5. Zjazdy: 1) kostka betonowa gr. 8 cm, 2) podsypka cementowo - piaskowa gr. 4 cm, 3) podbudowa betonowa B-15 gr. 15 cm 4) podsypka piaskowa gr. 15 cm. 6. Chodniki: 1) kostka betonowa gr. 8 cm, 2) podsypka cementowo - piaskowa gr. 4 cm, 3) podsypka piaskowa gr. 15 cm. 7. Zatoka autobusowa o szerokości 3 m: 1) kostka betonowa gr. 8 cm, 2) podsypka cementowo - piaskowa gr. 4 cm, 3) podbudowa betonowa B-15 gr. 24 cm 4) podsypka piaskowa gr. 15 cm. 8. Zestawienie powierzchni: - jezdnia -10400m2 - zjazdy indywidualne - 400m2 - zjazdy na drogi boczne - 300m2 - zatoka autobusowa - 150m2 - chodniki - 550m2 Razem - 11800m2 9. Inne elementy drogi: 1) progi zwalniające - 2 szt, 2) bariery sprężyste na przepuście - 1 szt, 3) bariery sprężyste osłaniające drzewo (pomnik przyrody) - 1 szt, 4) bariery zabezpieczające przed bezpośrednim wejściem na drogę przy świetlicy wiejskiej, 5) oznakowanie poziome przejść dla pieszych, 6) oznakowanie pionowe przejść dla pieszych, progów zwalniających, łuków drogi, połączenia z drogami powiatowymi. 10. Odwodnienie: Nawierzchnię projektowanej drogi planuje się odwodnić poprzez nadanie jej spadków poprzecznych i podłużnych do wybudowanych rowów przydrożnych oraz lokalnie do wpustów deszczowych połączonych ze studniami chłonnymi. Szczegółowy opis nadzorowanego przedmiotu zamówienia został opisany na etapie przetargu na roboty budowlane przedmiotowej drogi; szczegółowe dokumenty do tego zadania umieszczono na stronie Zamawiającego www.bip.cekcyn.pl w zakładce Przetargi ogłoszone.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742620003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie pobiera wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.), zwanej dalej ustawą, Zamawiający żąda złożenia: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2 (zał. 2). 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: 1) wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim zakresem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (zał. 4) - należy wykazać minimum jedno zadanie, w którym wykonawca pełnił funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego, polegające na budowie lub przebudowie drogi o nawierzchni bitumicznej; 2) wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (zał. 3) - należy wskazać osoby, które będą pełnić funkcje inspektorów posiadających uprawnienia budowlane do nadzorowania robót w specjalnościach: - sieci kanalizacyjnych, - drogowych, 2a) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 2, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 3) okazania uprawnień budowlanych osób, o których mowa w ppkt. 2 wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.cekcyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach