Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Tarnowie, etap I - 5 części, w specjalnościach: a)konstruk-bud co najmniej w ogry zakresie, b)instalacyjnej w zakresie insti urządzeń sanit wod-kan w co najmniej w ogr zakresie, c)instalw zakresie instal i urz. sanit c.o. w co najmniej w ogr zakresie d)instal w zakresie inst elektr co najmniej w ogr zakresie, e)instal w zakresie instl i urz. gaz w co najmniej org zakresie, f) kontr. bud przy zabytkach nieruchomych.

Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa,Wydział Realizacji Inwestycji ogłasza przetarg

  • Adres: 33-100 Tarnów, ul. Nowa 4
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 6882708 , fax. 14 6222833
  • Data zamieszczenia: 2015-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa,Wydział Realizacji Inwestycji
    ul. Nowa 4 4
    33-100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 14 6882708, fax. 14 6222833
    REGON: 00064811000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Tarnowie, etap I - 5 części, w specjalnościach: a)konstruk-bud co najmniej w ogry zakresie, b)instalacyjnej w zakresie insti urządzeń sanit wod-kan w co najmniej w ogr zakresie, c)instalw zakresie instal i urz. sanit c.o. w co najmniej w ogr zakresie d)instal w zakresie inst elektr co najmniej w ogr zakresie, e)instal w zakresie instl i urz. gaz w co najmniej org zakresie, f) kontr. bud przy zabytkach nieruchomych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie zostało podzielone na 5 zadań (części zamówienia): 1. Zadanie nr 1 obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, w specjalnościach określonych w rozdziale I ust. 3 pkt a) - e) w ramach zadania p.n.: Poprawa efektywności energetycznej budynku użyteczności publicznej w Tarnowie - Przedszkole Publiczne Nr 19 przy ul. Paderewskiego 24, 33-100 Tarnów, 2. Zadanie nr 2 obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, w specjalnościach określonych w rozdziale I ust. 3 pkt a) - e) w ramach zadania p.n.: Poprawa efektywności energetycznej budynku użyteczności publicznej w Tarnowie - Przedszkole Publiczne Nr 5 przy ul. Zagumnie 27, 33-100 Tarnów, 3. Zadanie nr 3 obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, w specjalnościach określonych w rozdziale I ust. 3 pkt a) - d) w ramach zadania p.n.: Poprawa efektywności energetycznej budynku użyteczności publicznej w Tarnowie - Przedszkole Publiczne Nr 14 przy ul. Pułaskiego 93, 33-100 Tarnów, 4. Zadanie nr 4 obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, w specjalnościach określonych w rozdziale I ust. 3 pkt a), c), d) w ramach zadania p.n.: Poprawa efektywności energetycznej budynku użyteczności publicznej w Tarnowie - Przedszkole Publiczne Nr 15 przy ul. Krzyskiej 108, 33-100 Tarnów, 5. Zadanie nr 5 obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, w specjalnościach określonych w rozdziale I ust. 3 pkt a) - d), f) w ramach zadania p.n.: Poprawa efektywności energetycznej budynku użyteczności publicznej w Tarnowie - Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 2 przy ul. Mickiewicza 16, 33-100 Tarnów. 2. Zakres usług obejmuje pełnienie funkcji inspektora/ów nadzoru inwestorskiego wynikających z przepisów ustawy Prawo budowlane oraz przepisów wykonawczych wydanych na jego podstawie, a w szczególności: 1) pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z art. 25 - 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.), tj: a) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi Europejskimi i Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej, b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, c) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych, ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych sieci, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania, udział w komisjach powoływanych przez Zamawiającego, d) potwierdzanie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także na żądanie Zamawiającego kontrolowanie rozliczeń budowy, e) wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikom robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących w szczególności: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, f) żądanie od kierownika budowy lub kierowników robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, 2) kontrola ilości i terminowości wykonywania robót, 3) ochrona interesów Zamawiającego w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umów o realizacji robót budowlanych, 4) dojazd i pobyt na placu budowy w ilości niezbędnej do prawidłowego sprawowania nadzoru, począwszy od dnia rozpoczęcia robót - wymagania ilość wizyt w tygodniu w okresie prowadzenia robót minimum jedna, z zastrzeżeniem rozdz. VIII. ust. 1 pkt.1.2 SIWZ. Obecność inspektora dokumentowana będzie wpisami do dziennika budowy, 5) wizyty na placu budowy odbyte w ciągu tego samego dnia, niezależnie od ich ilości, traktowane będą jako jedna wizyta. 6) zawiadamianie Zamawiającego niezwłocznie (najpóźniej w terminie 24 godzin) o zaistniałych na terenie prac nieprawidłowościach. 7) udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji zadania oraz w okresie gwarancji i rękojmi udzielonej przez Wykonawcę robót. 8) informowanie Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność prowadzonych przez Wykonawcę inwestycji robót oraz o zaistnieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, 9) na etapie realizacji zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń Wykonawcy robót budowlanych lub Zamawiającego do dokumentacji projektowej i dokonywanie stosownych uzgodnień lub udzielanie wyjaśnień, przygotowanie i udział w czynnościach odbioru w tym w szczególności odebranie od Wykonawcy certyfikatów i atestów oraz potwierdzenie w dokumentacji budowy zakończenia wszystkich prac obejmujących przedmiot zamówienia, stanowiących podstawę do podpisania końcowego protokołu odbioru przez Inwestora. 3. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: 3.1. bez zgody Zamawiającego, Wykonawca nie jest upoważniony do wprowadzania żadnych zmian w zakresie realizacji inwestycji. 3.2. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki prawne i finansowe spowodowane istotnymi zmianami wprowadzonymi przez siebie w trakcie realizacji inwestycji, które nie zostały wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego. 3.3. Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec Zamawiającego za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego, w szczególności za błędy i naruszenia zasad praktyki zawodowej. 3.4. Wykonawca zapewnia we własnym zakresie i na własny koszt dojazd, w celu dotarcia na budowę lub na miejsce spotkań. 4. Wykonawca odpowiada za wyrządzone szkody, będące następstwem nienależytego wykonania czynności objętych umową w granicach umów starannego działania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: minimalna ilość wizyt kontrolnych na budowie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.malopolska.pl/umtarnow
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach