Przetargi.pl
Odbudowa drogi dz. Nr 115 w miejscowości Radostów Dolny z mostem w ciągu drogi km 0÷000÷0÷400 ( intensywne opady deszczu oraz powódź czerwiec 2013 r.)

Gmina Lubań ogłasza przetarg

  • Adres: 59-800 Lubań, ul. Dąbrowskiego 18
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 6465920 , fax. 075 612 68 50
  • Data zamieszczenia: 2015-04-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubań
    ul. Dąbrowskiego 18 18
    59-800 Lubań, woj. dolnośląskie
    tel. 075 6465920, fax. 075 612 68 50
    REGON: 23082146300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbudowa drogi dz. Nr 115 w miejscowości Radostów Dolny z mostem w ciągu drogi km 0÷000÷0÷400 ( intensywne opady deszczu oraz powódź czerwiec 2013 r.)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie odbudowy drogi dz. Nr 115 w miejscowości Radostów Dolny z mostem w ciągu drogi km 0÷000÷0÷400, zniszczonej podczas intensywnych opadów deszczu oraz powodzi w czerwcu 2013 r. Zakres prac obejmuje wykonanie: 1) rozbiórka elementów kamiennych i żelbetonowych oraz nawierzchni drogi i mostu wraz z wywiezieniem gruzu 2)odbudowa obiektu mostowego 3) odbudowa drogi 4) pobocza z kamienia łamanego 5) oznakowanie drogowe pionowe 6) odwodnienie drogi 7) umocnienie brzegów i dna cieku 8) roboty wykończeniowe ( plantowanie i humusowanie terenu z obsianiem trawą) 9) inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452211003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Należy wnieść wadium o wartości 10000 zł ( słownie: dziesięć tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.ugluban.nv.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach