Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 54-155 Wrocław, ul. Lotnicza 24
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 3347370 , fax. 71 334 73 63, 367 17 69
- Data zamieszczenia: 2015-04-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu
ul. Lotnicza 24 24
54-155 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 3347370, fax. 71 334 73 63, 367 17 69
REGON: 01751157500082 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl Oddział we Wrocławiu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bieżące utrzymanie obiektów inżynierskich w latach 2015-2017 na terenie administrowanym przez GDDKiA Oddział we Wrocław, z podziałem na części. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Bieżące utrzymanie obiektów inżynierskich w latach 2015-2017 na terenie administrowanym przez GDDKiA Oddział we Wrocław, z podziałem na części: Część 1 - teren administrowany przez Rejon w Lubaniu, Część 2 - teren administrowany przez Rejon w Wałbrzychu. Wykonawca może złożyć Ofertę tylko na jedną część ( część 1 lub część 2). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452211003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: Część 1 - 30 000,00 zł (trzydzieści tysięcy złotych 00/100), Część 2 - 30 000,00 zł ( trzydzieści tysięcy złotych 00/100). 2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a.pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w BANKU GOSPODARSTWA KRAJOWEGO, NR 85 1130 1033 0018 8129 2790 0001, b.poręczeniach bankowych; c.poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d.gwarancjach bankowych; e.gwarancjach ubezpieczeniowych; f.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3.Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. 4.W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 5.Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt.2.a) rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 6.Wadium wnoszone w postaci poręczeń i gwarancji bankowych, poręczeń kasy oszczędnościowo - kredytowej lub gwarancji ubezpieczeniowej należy załączyć do oferty w formie kopii dokumentu, a oryginał złożyć w oddzielnej kopercie oznaczonej (oryginał wadium), która będzie załączona do oferty (wewnątrz opakowania oferty).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji jakości
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl Oddział we Wrocławiu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa mostu na potoku Cedron w ciągu drogi leśnej nr 10 w leśnictwie Chocieszów
Dodano: 2016-07-06 - Remont mostu w ciągu drogi na dz.nr 462/1 na rzece Kaczawa w m. Kozów [intensywne opady deszczu lipiec 2014 r.]
Dodano: 2015-09-27 - Przebudowa obiektu mostowego w ciągu drogi powiatowej nr 2403D w miejscowości Żarki Średnie (Intensywne opady deszczu i powódź czerwiec 2013r.)
Dodano: 2015-08-26 - Odbudowa drogi w miejscowości Jałowiec dz. Nr 380/1 (0+000 do 0+ 250) z mostem nad ciekiem Wilka ( 0+460) ( intensywne opady deszczu oraz powódź czerwiec 2013 r.)
Dodano: 2015-08-03 - Odbudowa drogi w miejscowości Uniegoszcz dz. Nr 96/4 (0+000 - 0+ 675) ( intensywne opady deszczu lipiec 2011 r.)
Dodano: 2015-08-03 - Odbudowa mostu w ciągu drogi gminnej nr 142 w Stankowicach [powódź lipiec 2013 r.]
Dodano: 2015-07-31 - Odbudowa dróg gminnych do posesji nr 70, 71 (dz. nr 227; km 0+000-0+560), 30, 24 (dz. nr 159, 174; km 0+000-0+485) obok posesji nr 129 (dz. nr 508; km 0+000-0+100) oraz trzech mostów: most w ciągu drogi gminnej dz. nr 257, most w ciągu drogi gminnej dz. nr 227 oraz most w ciągu drogi gminnej dz. nr 259, 248 w Świeciu- powódź lipiec 2013
Dodano: 2015-04-30 - Odbudowa drogi gminnej stanowiącej dojazd do posesji nr 42 (dz. nr 99/2, 11/2; km 0+000-0+060), 39 i 40 (dz. nr 91; km 0+000-0+080), mostu w ciągu drogi gminnej dz. nr 399/2 a także rurociągu odwadniającego (dz. nr 593, 399/2; km 0+000-0+155) w Miłoszowie- powódź lipiec 2013
Dodano: 2015-04-08 - Odbudowa mostu w ciągu drogi gminnej działka nr 112/2 we Włodowicach [Intensywne opady deszczu lipiec 2011 r.]
Dodano: 2015-04-08 - Odbudowa drogi dz. Nr 115 w miejscowości Radostów Dolny z mostem w ciągu drogi km 0÷000÷0÷400 ( intensywne opady deszczu oraz powódź czerwiec 2013 r.)
Dodano: 2015-04-01