Przetargi.pl
Obudowa studni głębinowej, wyposażenie, połączenie z hydrofornią, przyłącze energetyczne i automatyka w Kleosinie.

Wójt Gminy Juchnowiec Kościelny ogłasza przetarg

  • Adres: 16-061 Juchnowiec Kościelny, ul. Lipowa 10
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7132880 , fax. 085 7132881
  • Data zamieszczenia: 2009-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Juchnowiec Kościelny
    ul. Lipowa 10 10
    16-061 Juchnowiec Kościelny, woj. podlaskie
    tel. 085 7132880, fax. 085 7132881
    REGON: 00054221500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.juchnowiec.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obudowa studni głębinowej, wyposażenie, połączenie z hydrofornią, przyłącze energetyczne i automatyka w Kleosinie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Obudowa i wyposażenie studni: roboty ziemne - 151,6m3; studnia betonowa śr. 2000 szt. 1 dno, pokrywa, izolacje, drabina, schody betonowe; pompa głębinowa Q=120m3/h wraz z armaturą i rurociągiem; kolektor tłoczny PEśr. 225 - 45,5m; ogrodzenie studni(siatka w ramach stalowych na fundamencie betonowym - 80m. 2. Technologia: sprężarki Q=60m3/h wraz ze zbiornikiem 270l - 2 kpl; przepływomierz elektromagnetyczny DN100-1szt; armatura, złącza, cynkowanie elementów stalowych, 3. Instalacje elektryczne, 4. Linie kablowe, 5. Zasilanie awaryjne stacji, 6. Przebudowa szefy sterującej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452521267
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wys. 6000,-zł wpłacić do dnia 16.09.2009r do godziny 12:00. Wadium może być wniesione w gotówce, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, zastawach na papierach wartościowych emitowanych lub gwarantowanych przez skarb państwa, oraz innych dokumentach dopuszczonych przez ustawę PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie podlegają wykluczeniu na mocy art. 24 oraz spełniają wymogi art. 22 ustawy PZP; posiadają uprawnienia budowlane, wniosą wadium, posiadają środki pieniężne, udzielą gwarancji min. 3 lata - max. 5 lat, posiadają niezbędną wiedzę doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny i pracowników zdolnych do do wykonania zamówienia, posiadają referencje, zrealizują zamówiwenie w umówionym terminie, wyrażą zgodę na płatność faktur w ciągu 30 dni, naprawa usterek max. 14 dni.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia: o podatkach, składkach ZUS, o upadłuści, o karalności, o staranności, o wykluczeniu na podst. art. 24, o spełnieniu warunków art. 22, o posiadanych śr. finansowych, o właściwym przygotowaniu oferty. KRS lub zaswiadczenie o działelności gospodarczej, informacja o obrotach finansowych za 3 lata, obiekty zrealizowane w ciągu 3 lat, wykaz pracowników, okreslenie czasu gwarancji, terminu platności faktur, terminu naprawy usterek, kosztorys ofertowy, przynalezność do izby, ubezpieczenie O.C., uprawnienia kierownika budowy, pełnomocnictwo (jeżeli jest potrzebne),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.juchnowiec.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach