Przetargi.pl
Rozbudowa stacji uzdatniania wody w Gnatowie

Gmina Grabowo ogłasza przetarg

  • Adres: 18-507 Grabowo, ul. Wł. Sikorskiego 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 2790021 , fax. 086 2790021
  • Data zamieszczenia: 2009-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Grabowo
    ul. Wł. Sikorskiego 1 1
    18-507 Grabowo, woj. podlaskie
    tel. 086 2790021, fax. 086 2790021
    REGON: 00053133500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa stacji uzdatniania wody w Gnatowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego. Inwestycja obejmuje kompleksowe wykonanie: Rozbudowa stacji uzdatniania wody działka 6/2 w Gnatowie. Zakres robót obejmuje: - zmiana stropodachu na dach dwuspadowy na istniejącym budynku stacji, przy zwiększeniu kubatury obiektu do 1269 m3 , - budowa dwóch zbiorników wyrównawczych o pojemności 2x100m3 , - przebudowa osadnika popłuczyn, - budowa przyłączy kanalizacyjnych , wodnych i energetycznych, - ocieplenie budynku stacji, - utwardzenie terenu zgodnie z projektem budowlanym. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia jest określony w dokumentacji technicznej oraz przedmiarach robót. Wszystkie nazwy własne urządzeń, materiałów użyte w dokumentacji budowlano - wykonawczej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Dopuszcza się stosowanie materiałów równoważnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452521267
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w wyskości 10000.00 złotych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się tylko wykonawca, który: - Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z 29 stycznia 2004 roku z póź. zmianami.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy łącznie z ofertą (załącznik nr 1) dla potwierdzenia, spełnienia wymaganych warunków do realizacji zamówienia, powinni załączyć następujące dokumenty, ponumerowane kolejno w prawym górnym rogu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, z którego wynika, że zakres działalności wykonawcy jest zgodny z przedmiotem zamówienia - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a) w przypadku Spółki Cywilnej należy przedłożyć umowę spółki i wypis z ewidencji gospodarczej dla każdego wspólnika, b) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z wykonawców składa wymagane dokumenty - do oferty należy dołączyć umowę regulującą współpracą wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia zawartą na okres nie krótszy niż okres gwarancji. Zamawiający wymaga, aby w/w umowa; - ustanawiała pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, - stwierdzała, że partnerzy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, (art. 141 ustawy prawo zamówień publicznych); - była zawarta z notarialnie potwierdzonymi podpisami; 2. Dla osób, które wskazano do wykonania zamówienia - uprawnienia budowlane w zakresie wykonywania robót budowlanych, instalacji sieci sanitarnych i elektrycznych dla robót budowlano - montażowych z potwierdzeniem przynależności do izby inżynierów budownictwa oraz uprawnienia geodezyjne dla prac geodezyjnych - wzór załącznika nr 4. 3. Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za 2008 r. 5. Informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy (wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem przetargu), w której potwierdza się wielkość posiadanych środków finansowych oraz zdolność kredytową wykonawcy. Wymagane jest, aby środki własne oraz zdolność kredytowa były równe lub większe od 50% wartości materiałów w złożonej ofercie. 6. Wykaz wszystkich robót budowlanych w zakresie modernizacji stacji uzdatniania wody wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat z podaniem ich wartości, dat i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie -wg załącznika Nr 4. 7. Oświadczenie wg załącznika Nr 2. 8. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9. Dowód uiszczenia wadium według ustaleń dalszej części SIWZ. 10. Wzór umowy parafowany przez wykonawcę 11. Szczegółowy kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie ze SIWZ. Oferenci, którzy nie przedłożą wymaganych wymienionych wyżej dokumentów zostaną wykluczeni z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego a ich oferty uznane zostaną za odrzucone, poza sytuacją opisaną w art. 26 ust, 3 ustawy prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ug-grabow.pbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach