Przetargi.pl
Wykonanie remontu elewacji dwóch budynków mieszkalnych ul.Warszawska nr 31 i ul.Warszawska nr 39 w Hajnówce

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 17-200 Hajnówka, ul. Parkowa 6
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 6823604 , fax. 085 6825654
  • Data zamieszczenia: 2009-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Parkowa 6 6
    17-200 Hajnówka, woj. podlaskie
    tel. 085 6823604, fax. 085 6825654
    REGON: 05032768200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu elewacji dwóch budynków mieszkalnych ul.Warszawska nr 31 i ul.Warszawska nr 39 w Hajnówce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane wykonywane w dwóch budynkach mieszkalnych, wielorodzinnych, dwukondygnacyjnych polegające na : a) ul.Warszawska nr 31 : dociepleniu ścian zewnętrznych budynku ok. 539 m2 b) ul.Warszawska nr 39 : dociepleniu ścian zewnętrznych budynku ok. 236 m2 i inne prace towarzyszące wyszczególnione w przedmiarze robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.zrealizowali w okresie ostatnich 2 lat co najmniej 1 zamówienie świadczone na rzecz jednego podmiotu polegające na wykonaniu remontu odpowiadajacemu swoim rodzajem niniejszemu zamówieniu o wartości nie mniejszej niż 200.000 zł brutto, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Składajacy ofertę w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu winni złożyć następujące dokumenty a) wypełniony formularz ofertowy wg.załączonego wzoru ( załącznik nr 1 do siwz), b) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ( załącznik nr 2 do siwz), c) aktualny wpis /odpis z rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub inny dokument właściwy dla formy organizacyjnej wykonawcy składającego ofertę (wystawiony nie później niż 6 m-cy od terminu składania ofert), d) wykaz wykonywanych przez wykonawcę robót w okresie ostatnich 2 lat odpowiadających swoim rodzajem niniejszemu zamówieniu o wartości co najmniej 200.000 zł brutto (załącznik nr 3 do siwz), e) szczegółowy kosztorys ofertowy sporządzony w cenach netto zgodnie z przedmiarem robót,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.hajnowka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach