Przetargi.pl
Kompleksowe utrzymanie czystości w budynku hali widowiskowo-sportowej ORLEN ARENA (sprzątanie - zamówienie nr 1) od 01.06.2017 r. do 28.02.2018 r.

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji Płock Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 09-400 Płock, Plac Celebry Papieskiej
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 24 367 26 86 , fax. 24 367 26 96
  • Data zamieszczenia: 2017-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji Płock Sp. z o.o.
    Plac Celebry Papieskiej 1
    09-400 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 24 367 26 86, fax. 24 367 26 96
    REGON: 366071611
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe utrzymanie czystości w budynku hali widowiskowo-sportowej ORLEN ARENA (sprzątanie - zamówienie nr 1) od 01.06.2017 r. do 28.02.2018 r.
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Poprzez usługę utrzymania czystości w hali widowiskowo-sportowej ORLEN należy rozumieć kompleksową usługę sprzątania budynku hali widowiskowo-sportowej ORLEN ARENA przy Placu Celebry Papieskiej 1 w Płocku, czyli całościowe utrzymanie czystości w sposób ciągły, sprawny i terminowy; profesjonalne sprzątanie bieżące i okresowe; stosowanie własnych, profesjonalnych maszyn, urządzeń oraz środków chemicznych, konserwujących i zapachowych, które będą biologicznie neutralne, z odpowiednimi atestami i zezwoleniami do ich stosowania w Polsce. Zamawiający w każdej chwili trwania umowy będzie mógł zażądać od Wykonawcy okazania używanych środków chemicznych i sprawdzenia posiadanych atestów. Ze względu za charakter obiektu system ciągły polega na pracy w godzinach 6:00-22:00 od poniedziałku do piątku oraz w soboty i niedziele wskazane przez Zamawiającego. Zamawiający wskaże Wykonawcy konieczność pracy podczas imprez oraz w sobotę i niedzielę na 3 dni przed planowanym terminem. Miejsce i powierzchnia sprzątania w m2: 1. Hole, przedsionki, korytarze (komunikacja)2136,11; 2. Arena główna (podłoga sportowa)1500; 3. Toalety 595,5; 4. Szatnie dla widzów 199,42; 5. Kasy 13,72; 6. Pomieszczenia ochrony 14,54; 7. Pomieszczenia techniczne i porządkowe 1098,75; 8. Magazyny 510,12; 9. Trybuny, balustrady i schody 1230,55; 10. Szatnia dla sportowców, toalety, prysznice, garderoby, sauny 702,16; 11. Pokój pierwszej pomocy + pokój strażaka, policji i delegatów 251,35; 12. Pomieszczenia treningowe 1327,44; 13. Kabiny prasowe, stanowiska TV 239,05; 14. Pomieszczenia biurowe, pomieszczenia socjalne, pokój nagłośnieniowca 249,51; 15. Loże VIP 349,57; 16. Sale konferencyjne 586,16; 17. Klatki schodowe 1605,85; 18. Siłownia 332,34; 19. Ścianka wspinaczkowa 456,22; 20. Wentylatorownie 843,58; 21. Wykładzina ochronna 1540; 22. Pomieszczenia komercyjne 405,75; 23. Mycie okien i fasad szklanych zewnętrznych 1424; 24. mycie luster w latarniach zewnętrznych 44 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach