Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-019 Lublin, ul. Narutowicza 73
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 5354606 , fax. 081 5354313
- Data zamieszczenia: 2009-11-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie
ul. Narutowicza 73 73
20-019 Lublin, woj. lubelskie
tel. 081 5354606, fax. 081 5354313
REGON: 43068905200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kwp.lublin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Elektroniczny system informacji prawnej w wersji dostępnej poprzez sieć Intranet jednocześnie przez 50 użytkowników na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa elektronicznego systemu informacji prawnej, zwanego dalej systemem lub bazą w wersji intranetowej dla 50 użytkowników wraz z aktualizacjami systemu raz w miesiącu poprzez dostarczanie 36 miesięcznych aktualizacji, przez okres kolejnych 36 miesięcy, oraz licencji na oprogramowanie wraz z dzierżawą serwera dedykowanego do obsługi tego systemu. 2. Szczegółowy zakres usług określony jest w załącznikach nr 1A i nr 1B do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 723200004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy dokonana będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń przedstawionych przez Wykonawcę w złożonej ofercie, wg formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności do oferty należy dołączyć : - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - W przypadku udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia przez inny podmiot: - pisemne zobowiązanie tego podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2. Potwierdzenie spełnienia pozostałych warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy Pzp będzie oceniane na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia stanowiącego załącznik do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kwp.lublin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostęp do pełnotekstowej bazy danych z dziedziny nauk medycznych (Nr sprawy UM-ZP-262-33/16)
Dodano: 2016-06-29 - Zakup usługi sieciowego dostępu do pełnotekstowej bazy danych obejmującej swoim zakresem informacje z dziedziny nauk medycznych; UM-ZP-262-26/14
Dodano: 2014-03-20 - Usługa dostępu do internetowej bazy informacji prawnej.
Dodano: 2013-02-07 - Usługa dostępu do internetowej bazy informacji prawnej
Dodano: 2013-01-24 - Usługa dostępu do internetowej bazy informacji prawnej
Dodano: 2012-11-29 - Umieszczenie bannera reklamowego na stronie internetowej w ramach realizacji projektu Jesteśmy razem - młodzi w Europie współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO WL na lata 2007-2013.
Dodano: 2010-06-21 - Umieszczenie banera reklamowego na komunikatorze internetowym w ramach realizacji projektu Jesteśmy razem - młodzi w Europie współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO WL na lata 2007-2013
Dodano: 2010-05-31 - Stworzenie strony internetowej w ramach realizacji projektu Ekoturystyka bez granic - turystyka ekologiczna w regionie przygranicznym Chełm - Kowel współfinansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego.
Dodano: 2009-08-05